כללי עיצוב חרדי.

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש חיה כזאת. נכון.
אבל למה המילים האלה הם שם נרדף לעיצוב איום ונורא?
אי אפשר להבין למה כל המקומונים והעלונים שמפוצים בריכוזים חרדיים מלאים לעייפה בפרסומות ועיצובים מזעזעים, ומה שמדהים עוד יותר זה שהעסקים משגשגים בעקבות המודעות האיומות האלה.
איש פרסום ותיק פעם אמר לי, 'זה מה שהציבור דורש- זה מה שעושה את העבודה, וזה מה שחשוב'.
וכאן, שאלת המליון דולר. האם יודעים בציבור שלנו להעריך עיצוב טוב? האם יש ביקורת?
או שרק כמה שיותר כוכבים וגראדיאנטים זה מה שמוכר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אתם לא יודעים שהציבור שלנו חי על ניסים?? :p
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
** ואגב, החינמונים החילוניים לא יותר טובים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י אפרת 10;1098474:
אתם לא יודעים שהציבור שלנו חי על ניסים?? :p

לא, רק מעניין אותי לדעת למה ואיפה נוצר הקטע הזה, שדרכו הנס הופך לדרך הטבע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י אפרת 10;1098476:
** ואגב, החינמונים החילוניים לא יותר טובים

כלול באותה כוונה גם הפליירים של ועדות הצדקה למיניהם ושות'
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לעניות דעתי, ההבדל הוא כזה: יש גרפיקאים ויש מעצבים. ולא כולם יודעים שיש הבדל.
וכיום יש מצב שגרפיקאים מרגישים לפעמים מעצבים, אולי לזה אתה חותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אצלנו- בנתניה העיצוב החרדי בחלק מהעיתונים עולה בהרבה על החינמונים החולניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י bason1661;1098488:
אצלנו- בנתניה העיצוב החרדי בחלק מהעיתונים עולה בהרבה על החינמונים החולניים.

המחשה ממש!
במקרה אני מכירה את המעצבות של כמה חינמונים בנתניה... וזה מעצבות!! ולא גרפיקאיות...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין לי מושג מה המקור, ואני גם לא גרפיקאית
אבל לדעתי הציבור אינו טיפש, בתור חרדית שאוהבת לחקור קצת מודעות וגרפיקה (ולא מבינה בזה יותר מידי) באמת מפריע לי מאוד העיצוב המון פעמים, ואני לא היחידה (מתוך שיחה עם אנשים נוספים שלא מהתחום)
כך שלא ברור לי באיזה צד נמצא הזלזול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אוקי, אוקי. צודקים.
גם אצל החילונים העיצוב של המקומונים קטסטרופאלי.
אבל אצלם, הוא לא מתקבל בכזו סלחנות, והפרסומים שם מסתכמים בערך ב 'אבוארון זגגות' + תמונת פספורט של בעל הבית. או מקסימום פיצריה שכונתית.
ואפ אחד לא מעלה על קצה דעתו לחלק אותם באזורי תפוצה שחורגים משכוני אזבסטונים.

אני לא חושב שהציבור שלנו ראוי להשוואה לאותו פלח מגזרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני חושבת שבציבור החרדי לא מכורים לפרסומת ברמה של חילוני ולכן תכל'ס עסק שנותן מחירים טובים יותר או שרות טוב יותר אפילו אם הפרסום שלו עלוב- הוא יקח את הקופה. הציבור לא אוהב להרגיש מובל ע"י הפרסום ודווקא לכן מי שיפרסם פרסום עלוב ויתן תמורה גבוהה יותר- יתכן שעצם העובדה הזו קונה את הלקוח החרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
וחבל.
אפשר להעלות את הרף. אף אחד לא יצטער על זה.
יש מן הסכמה שבשתיקה על העיצוב הזדוני הזה.

זה הכי זול, הכי חסכוני, ליד הבית, וגם חברים של חמותי. מי צריך יותר מזה?
אז בעצם, למה המקומונים בצבעוני בכלל???
ומי צריך חבילת פונטים ב 3.800 ?

מי בכלל אמר פה את המילה 'יפה'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סליחה על ה'כפירה' אבל מי באמת צריך?
מי שצריך אלו עסקים שרוצים להעלות תדמית, למכור משהו שאין לו סיכוי בדרך אחרת, להשיג עליונות על פני המתחרים וכן הלאה והלאה. מי שלא צריך את זה- למה לו? שימשיך להדפיס אצל השכנה וזה הכל. האם יש צורך להעלות את מחירי השרות בגלל עלויות הפרסום? אין צורך ותודה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
באמת חבל שלומדים עיצוב.
אפשר לתרגל זריזות ידיים באינדיזיין במקום.

* אולי זה גם יחסוך בעלות הקורסים, מי יודע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כל חינמון מעוצב בצורה לא מעוצבת :)
אין דרישה לזה וגם אין להם כ"כ זמן, אז זה נשאר ככה.
כל ההתנגדות פה שבטאת "עיצוב חרדי"
כאילו שבחינמון חילוני תמצא מצב יותר טוב
היית יכול לכתוב עיצובי החינמונים, בלי הביטוי חרדי
זוהי הכללה שאין זה שום בסיס

זה בדיוק כמו שכותבים באתרי חדשות כלשהם על ידיעה פופלרית שאם חרדי ביצע אותה, לא יהיה ניתן לדלג על המילה חרדי, ואם חילוני ביצע את המעשה, יכתבו "נעצר חשוד, אדם ביצע וכו"
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ככה,
עיצוב במקומונים הוא לא פונקציה
הם צריכים את הכסף של הלקוח ולא מענין אם הוא את המודעה בפרנקריהל
ולמודעה התקציב הוא רבע שעה 'אומנות הזריזות להורדת אוביקטים חינמיים + מריחת טקסט במרקר
ובמקרה שהגרפיקאית הגזימה והשקיעה משהו איכותי, מקצועי, > לא יפה ולא מושך אני רוצה כזה (מרוח, פונטים חינמיים ועל זה הסגנון (יש לציין כי יש כאלה שכן מרוצים וזה אנשים על רמה)

אגב המנהלים את העיתונים זה לא מענין אל אף שהם חושבים שאני צודקת אבל הם צריכים כסף ולקוח מבסוט!!! יחי!

אני עזבתי לאחרונה עבודה כזאת (לא מאד ריווחית אבל בסדר) כי לא הסתדרתי לעשות מודועות מכוערות לפי בקשת הלקוח! עם מליון פריטים (אחרי 3 שנים התיאיישתי)!
וכעת יש לי בקשת עבודה כזאת ואין דרך לעשות לזה הצעת מחיר כי זה לוקח לי את הלב לעשות דברים כאלה!

ככה זה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יפה.
ולמה זה צריך להיות ככה?

זו בדיוק מטרת פתיחת האשכול. למה אין טיפת הבנה ודרישה בציבור לעיצוב טוב.
מי גורר את מי? האיש את הכלב או הכלב את האיש? וסליחה על הדימוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י שאלטר;1098512:
באמת חבל שלומדים עיצוב.
אפשר לתרגל זריזות ידיים באינדיזיין במקום.

* אולי זה גם יחסוך בעלות הקורסים, מי יודע.

אם אתה מתכונון לבסס את הפרנסה/עסק שלך על מקומונים, אז מספיק זריזות ידיים.

הקב"ה מארגן פרנסה לכולם "משביע לכל חי" אז גם לזריזי ידיים ה' אירגן מקומונים... כל אחד בוחר לו את הדרך להביא אוכל לבית וה' מביא את הברכה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה