- הוסף לסימניות
- #21
לא מסכימה עם הנאמר פה!!!
יצא לי לעבוד במקומות בכל המגזרים! ואצל החרדים הרמה מאוד גבוהה. כמובן תלוי איפה.
בעיתונים ומקומונים יש תחרות גדולה מאוד והמפרסמים לא כ"כ מבינים בעיצוב, כך שהם לא רואים הרבה הבדל (בין פרסום של גרפיקאית עם נסיון של שנה לבין מעצבות גרפיות ברמה גבוהה) ולכן גם לא רוצים לשלם יותר...
מה שכן, הרמה של הסמינרים, ואני לא אנקוב בשמות רדודה בהחלט.
יצא לי לעבוד במקומות בכל המגזרים! ואצל החרדים הרמה מאוד גבוהה. כמובן תלוי איפה.
בעיתונים ומקומונים יש תחרות גדולה מאוד והמפרסמים לא כ"כ מבינים בעיצוב, כך שהם לא רואים הרבה הבדל (בין פרסום של גרפיקאית עם נסיון של שנה לבין מעצבות גרפיות ברמה גבוהה) ולכן גם לא רוצים לשלם יותר...
מה שכן, הרמה של הסמינרים, ואני לא אנקוב בשמות רדודה בהחלט.
הנושאים החמים