כללי עיצוב רולאפ

  • הוסף לסימניות
  • #1
ב"ה

רציתי שתתנו לי חוו"ד על הרול אפ המצו"ב בשני דוגמאות.
פעם ראשונה שאני מעצבת רול אפ
שלחתי ללקוחה את שתי הדוגמאות לבחירה אך חשובה לי דעתכם
א.לגבי העיצוב האם הוא מתאים לרולאפ?
ב. האם יש הנחיות נוספות בעיצוב רולאפ שחשוב לדעת אותם.

אגב העיצוב צריך היה להיות סגנון חגיגת יום הולדת נשי ולא ילדותי..


תודה מראש
 

קבצים מצורפים

  • לפרוג.jpg
    KB 317.3 · צפיות: 106
  • הוסף לסימניות
  • #2
הרקע מאוד מאוד יפה במיוחד השמאלי!!!
הטיפוגרפיה חייבת טיפול!
הצלחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממש יפה!
אני יותר מתחברת לשמאלי.
מצטרפת להערה על הטיפוגרפיה: כדאי להדגיש ולהגדיל את העיקר (רוצה את ברכת הרבי?) להקטין להוריד במשקל ולצמצם רווחים במה שפחות חשוב.
אגב, הטשטוש במקור? אם כן חייבים להוריד אותו.

ברולאפ צריך להשאיר מקום למטה ללא עיצוב (אם אני לא טועה 20 ס"מ).
כדאי לדבר עם הדפוס שמדפיסים שם כי גם הגדלים המדוייקים משתנים בין בתי הדפוס.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה חלומי,
מצרפת עכשיו אחרי שינויים איך עכשיו?
הלקוחה עדיין לא בחרה.
 

קבצים מצורפים

  • הדמיה.jpg
    KB 346.2 · צפיות: 72
  • הוסף לסימניות
  • #5
מאוד יפה! לדעתי השמאלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אגב את הפפיון אני עשיתי בפוטושופ איך הוא?

איך אפשר לשפר הוא נראה לי קצת פלסטלינה כזה...
 

קבצים מצורפים

  • פפיון לפרוג.jpg
    KB 616.9 · צפיות: 50
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י sara770;1043718:
אגב את הפפיון אני עשיתי בפוטושופ איך הוא?

מגלים כאן כישרונות!!!
אני גם אהבתי את השמאלי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה לימדי,
היתה לי תמונה קטנה דומה מפוקסלת מאוד
וכמובן מה שעושה את המראה התלת מימדי זה האור והצל
אז ראיתי איפה יש בה אור איפה צל איפה יותר עמוק וכ' ומשכתי מברשות בשיטות שילוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מחכה לתגובות שלכם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הקומפוזיציה של השמאלי - יפה מאוד!
אר לשפר מעט את הטיפוגרפיה. לעבות משקלים. להבדיל בין מלל עיקר לטפל - וזה מושלם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מה רק אני אהבתי את הסגול??? (הימני)
הוא יותר נשי!!!
הורוד יותר ילדותי בעיני
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י גרף הול;1043926:
הקומפוזיציה של השמאלי - יפה מאוד!
אר לשפר מעט את הטיפוגרפיה. לעבות משקלים. להבדיל בין מלל עיקר לטפל - וזה מושלם!
אתה מתכוון לאחר השינוי או לרולאפ שבראש האשכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ממש יפה!!
שימי לב, את צריכה להשאיר בשוליים למטה רווח לבן של בערך 12 ס"מ (תשאלי את בית הדפוס). זה חשוב, שלא תעבדי סתם, אחכ זה ישנה לך הרבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י שושנה;1044062:
ממש יפה!!
שימי לב, את צריכה להשאיר בשוליים למטה רווח לבן של בערך 12 ס"מ (תשאלי את בית הדפוס). זה חשוב, שלא תעבדי סתם, אחכ זה ישנה לך הרבה...

לא רווח לבן, אלא מרווח של 12-15 מלמטה שהוא בלי מלל ועיצוב אבל בוודאי עם צבע ורקע ממשיך, זה כמו בליד לחיתוך אלה שפה זה להדבקה.

עשיתי הרבה רולאפים עד היום, בשום בית דפוס לא אמרו לי להשאיר לבן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בקשר לעיצוב אני אתייחס לימני (הסגול):

1- אני דווקא חושב שהסגול הרבה יותר מתאים, "אור חיה" זה לא לילדות צעירות, הצבעים בשמאלי ממש ילדותיים.

2- המידות נכונות? משום מה זה נראה לי שהרולאפ ארוך וצר מידי, כדאי לבדוק שוב את המידות.
3- המייל גדול מידי בהשוואה לכתובת והטלפון, וגם הפונט שלו לא מתחבר.
4- בטקסט: "לפרטים, יוכבד..." כדאי לדעתי לצמצם את המרווח בין שני השורות ושהם יהיו במרכז הקוביה, ולא שהעליון והתחתון יהיו צמודים לשוליים של הקוביה.

5- חוץ מזה, יפה מאוד! (תמיד לא הבנתי מי מעצב להם את הדברים, ממש יפים.)

בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הימני יותר יפה! בלי ספק.
לא סגורה על הצבע הצהוב. אולי בהיר יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הימני יותר מכובד, עדין משהו אל סגור לי פה
אולי צהב ואדום?זאתומרת זהב ואדום?
משהו יותר מלכותי ויוקרתי שמשדר מיוחד ליומולדת וגם מהרבי?
בהצלחה.
מחכה לראות תוצאות סופיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הימני ללא ספק אך בעידון צבעים, גוונים יותר נשיים, רכים ופסטלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הלקוחה הלכה על כיוון דומה לסגול כתום אך ללא החלקים הכהים.. וברגע האחרון ממש לפני הדפסה שינתה כיוון ורצתה משהו שאני פחות אהבתי... משהו זועק מאוד.. אני מעלה כי הבטחתי ועזרתם לי בתהליך אבל מלכתחילא לא הייתי הולכת על כיוון כזה נועז..
ואני מעלה עוד רולאפ שעיצבתי לה שבעצם בגלל העיצוב שלו היא החליפה את העיצוב של היומולדת...
תודה רבה לכם!!!!
 

קבצים מצורפים

  • סופי.jpg
    KB 224.7 · צפיות: 60
  • הוסף לסימניות
  • #20
הי עכשיו אני רואה שזה לא האחרון ששלחתי לה אבל זה העיצוב פחות או יותר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה