- הוסף לסימניות
- #1
אני מצלמת תמונות מחזור והגרפיקאית שלי החליטה שנמאס לה להיות גרפיקאית...
יש לי את הקבצים פתוחים באינדיזיין cs4
מצ"ב הקבצים.
בעמוד ראשון יש לשנות שנה בלבד
בעמוד שני יהיה שנוי אם יתווספו מורות
בעמודים 3,4 יש לשים כל בת במסגרת. התבנית בגדול מוכנה. תמונות התלמידות מגיעות באותו גודל בדיוק. אין צורך להגדיל וכדו'
אשמח להצעת מחיר.לא לפי שעות!!!
יש לי את הקבצים פתוחים באינדיזיין cs4
מצ"ב הקבצים.
בעמוד ראשון יש לשנות שנה בלבד
בעמוד שני יהיה שנוי אם יתווספו מורות
בעמודים 3,4 יש לשים כל בת במסגרת. התבנית בגדול מוכנה. תמונות התלמידות מגיעות באותו גודל בדיוק. אין צורך להגדיל וכדו'
אשמח להצעת מחיר.לא לפי שעות!!!
הנושאים החמים