עיצות לשיער מתולתל ונפוח

  • הוסף לסימניות
  • #1
השיער מתולתל, נפוח מקורזל יבש ופגום מה שלא עושים איתו הוא נשאר זוועה ניסתי לה את כל הקרמים שיש וזה לא עושה לה ניסים ונפלאות, בשניות הוא נעשה כולו קשרים ופלונטרים. מה אפשר עוד לעשות? טיפים ועיצות מאד יעזרו לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קרם לשיער על בסיס מים
שימוש בשמפו ומרכך של פנטן
זה גם תלוי במזג אויר ואזור מגורים

אההמ,
אולי מעצבן לשמוע, אבל עד החתונה זה יעבור :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם לי יש פעוטה מתולתלת שאחרי רחצה השיער כולו מתולתל יפה, ויום אחרי כבר נראה ג'יפה כמו ליפה. אשמח לשמוע באמת מה יכול להועיל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י RacheliArt;1519357:
גם לי יש פעוטה מתולתלת שאחרי רחצה השיער כולו מתולתל יפה, ויום אחרי כבר נראה ג'יפה כמו ליפה. אשמח לשמוע באמת מה יכול להועיל!

בבוקר תרטיבי לה שוב את השיער
כדי שיהיה יפה וטוב כמו אחרי הרחצה.........:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אין מנוס או מצמה או מקוקס גבוה, וכמובן למשוח את השיער מהמצח עד לאיסוף במיטב הקרמים והשמנים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אנחנו גדלנו עם שיער כזה.
שמפו לשיער יבש ופגום (מומלץ של פינוק). לסרק אחרי מקלחת.
בבוקר, לפזר בצורה שווה, ולא 'קילו', קרם (אני משתמשת בקרוליין)+סרוק, ואפשר בשילוב מעט מים.
שיער מתולתל זה שיער יפה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז ככה, קודם כל לסרק במסרק מיד אחרי האמבטיה ולאסוף את השיער לקוקס מתוח.
ככה בבוקר השיער לא יהיה נפוח ולא ג'יפה.
בבוקר -לפתוח את הקוקס, לעמוד איתה ליד הברז, להרטיב את הידיים ולהרטיב איתן את השיער מכל הכיוונים: צדדים, למעלה ומתחת וקצת על השיער עצמו. אח"כ לשים מעט קרם לשיער בידיים ולמרוח קצת מסביב וקצת על השיער עצמו - ואז לסרק במסרק רק עד למקום בו תהיה הגומייה (לא לסרק את כל השיער כשהוא יבש - זה מנפח!) - ולעשות קוקו/צמה/מה שרוצים - רק מתוח...

אם עושים קוקו - מומלץ להרטיב אותו ולשים עליו קרם שוב אחרי הסירוק.

מניסיון שלי ושל חברות שיהתייאשו והחליטו בכל זאת לנסות - זה עובד :)

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וסתם המלצה בשביל להרטיב את השיער ולא את כל הרצפה מסביב גם. אני משתמשת בבקבוק שפריץ קטן (כמו וינדולין) שקניתי בחנות לכלי בית ואני ממלאה בו רק מים ואיתו אני מרטיבה. מדהים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אפשר לשים בבקבוק (כמו שהומלץ בהודעה הקודמת-עם שפריץ)
מעט מרכך ולערבב היטב עם מים, להשפריץ על השיער ולסרק,
מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הקרם לשים כשהשיער רטוב מיד אחרי האמבטיה ולאסוף מיד מתוח

וכמו שאמרו - שיער מתולתל הוא שיער יפה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
גם אני סבלתי משיער כזה...
הייתי מורחת קרמים אבל לא אהבתי את התוצאה הלא טבעית...
העיצה הכי טובה- להתחתן!:D:D:
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תלוי באיזה גיל מדובר-אחותי בתחילת גיל העשרה ניסתה הכל כדי למתן את התלתלים מה גם שהשיער היה פגום ויבש בשפה פחות יפה פשוט ליפה...

מה שעזר זה מסכה לשיער היה תקופה של שימוש תכוף כדי לעזור לשיער להבריא ולהזין אותו במה שחסר, היום היא עברה נראה לי לפעם בשבוע-הבדל משמעותי! פשוט עולם אחר!
איזה מסכה אני לא זוכרת אבל אני יכולה לשאול בכיף,

אגב, נכון שלאסוף את השיער אחרי אמבטיה וגם אח"כ זה יוצא הכי מסודר
אבל!!!

למתוח ככה את השיער עושה מ-אוד נשירה! וגם 'קרחות' קדמיות'

וגם שיער רטוב אסוף זה מתכון בטוח לנשירה!

חבל על הבנות! אם כולן פה אומרות שתלתלים זה יפה(-ואני לגמרי מסכימה איתן) אז למה למתוח לו את הצורה?

אני אוהבת שרואים את התלתלים במלא תפארתם זה פחות סטנדרטי אולי ופחות מצוי בציבור אבל הכי יפה לתת לשיער להתייבש מתולתל כמו שהוא ואז לאסוף יחסית רפוי עם קילפס או בננה שנשאר נפח של התלתלים בראש למעלה-מקווה שיצאתי ברורה אבל העיקר להפסיק למתוח כל הזמן! ככה לא רואים שום יופי של שום תלתל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
באותו עניין לביתי (4) שער מתולתל נפוח וקצר! מאד אי אפשר בקושי לאסוף לקוקו של ס״מ ...( צרות של עשירים אני יודעת) אם כבר מדברים על הנושא אשמח לשמען רעיונות חוץ מסיכה מה אפשר עוד ואיזה קרם צריך לקנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הבת שלי בת שנתיים
כל ערב אחרי האמבטיה התלתלים עומדים מהממממם
בבוקר היא קמה יבש ונפוח
השתמשתי בקרם של פנטן ונראה לי זה רק עשה יותר גרוע
מישהי אמרה לי להרטיב את השיער
וזה מה שאני עושה כל בוקר
היא חוזרת מהמעון ב4 השיער עומד מהמם!!
הבוקר התחלתי לנסות להשתמש בסרקל במקום להרטיב את השיער רק עם מים....
נראה מה יהיו התוצאות...
יש פה מישהי שכבר ניסתה את סרקל??
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לבנות שלי עוזר רק קונדישינר ירוק של הוואי
הן ישנות עם שיער אסוף לקוקס או צמה ובבוקר הן משפריצות מעט קונדישנר מדולל בהרבה מים .
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה