כללי עיריית בני-ברק פוצחת בחגיגות ה-90

  • הוסף לסימניות
  • #1
מאות מיליוני שקלים יושקעו בעיר בני-ברק במהלך השנים הקרובות, במסגרת פרויקט הענק 'מתחדשים לתשעים' של העירייה, לקראת ציון שנת ה-90 להיווסדות העיר.

במסגרת מיתוג הפרויקט 'מתחדשים לתשעים' ניצב הלוגו "בני ברק – עיר שהיא עולם". הלוגו, שהוכן על-ידי משרד פרסום מוביל, ילווה את פרויקט הענק, וזאת כחלק מהליך הגברת המודעות לחשיבות הפרויקט.

צפה בקובץ המצורף 102546
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.jpg
    KB 228.5 · צפיות: 35
  • הוסף לסימניות
  • #4
דווקא אני כן חושבת שיש יופי בלוגו הזה. אמנם לא סטנדרטי אבל מעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לדעתי - לפחות הצבע זהב - היה צריך להתחלף בירוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני כבר לא מדברת על העיצוב, אבל רמת הביצוע נמוכה מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צדק מי שאמר שהלוגו נראה כמו המדרכות....
ומה עם הכבישים?
אני ממליצה להשקיע את הכסף בריבוד מחדש של הכבישים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין כמו בני ברק מבחינת אופי העיר והתושבים האיוירה היחודית ועוד ועוד
ודוקא ראש העיר דנן משקיע רבות בפיתוח השכונות והרבה מעבר לזה אני גאה לגור בעיר בזו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה הולכים לעשות בפרוייקט הזה?
הלוגו בינתיים לא עושה רושם טוב כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לענ"ד - הלוגו לא משקף את הייחודיות של העיר בני ברק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י שלום מ;637720:
לענ"ד - הלוגו לא משקף את הייחודיות של העיר בני ברק.
למה? אתה לא מזהה ב"בטן" הלוגו כמה מבנים מייצגים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י נוי;637729:
למה? אתה לא מזהה ב"בטן" הלוגו כמה מבנים מייצגים?


עדיין רחוק מלשקף את הייחודיות של העיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מה חסר? ספודיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חבל,
עדיף להמתין עוד עשור, ולעגל לחגיגות המאה
ובנתיים שתאשר לי העירייה המזנוחה הזו, הנחה קטנה בארנונה.

אה, וגם שתממן על החשבון
את הפחים הירוקים שנסחבו מהבנין המשותף בו אני מתגורר,
ולא שתדרוש זאת מאיתנו השכנים המעונים.

יעקב אשר, אתה קורא את זה, נכון?
אז יאלה, תעשה משו.

ותדאג גם שיחזירו את הפחים החדשים למקום,
אחרי ההורקה.

זהו!
אני מרגיש עכשיו הרבה יותר טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מדהים!

לוגו ברמה גבוהה ביותר,
מבחינת עיצוב וטיפוגרפיה כאחד,
מי יודע אולי מתחיל עידן חדש לבני ברק............
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
וואו!!!
לוגו מקסים ומושלם
משרת את המטרה מכל הבחינות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הלוגו מצויין בעיני
מסמל חדשנות ופריחה
נותן דינמיות וזרימה
בדיוק מה שהעיר צריכה

אגב
אני גרה בב"ב כמעט שלושים שנה
אוהבת אותה ושמחה לגור בה
רוב הנתונים שלה חיוביים
והתושבים שגרים בה מאושרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
דווקא בני ברק בתקופה האחרונה (לפי דברי התושבים), מתפתחת, מתרעננת, מתחילים לראות תזוזה וזרימה לכיוון חיובי.
אברומי, אסור לשכוח שעיר זה לא רק הפחים...
ונכון שלב"ב יש יחודיות של תורה וחסידות, אבל מזה אי אפשר לרבד כבישים.. עברנו את השלב שאפשר לחיות מתורה ואידיאלים, אני רואה את המאמצים שהעירייה עושה בשנים האחרונות מבחינת להביא עסקים לעיר, להביא בניה חדשה, זה הארנונה הגבוהה שמכניסה כסף לעירייה, הארנונה שהלקוח הביתי משלם לא מספיקה אפילו לניקוי הרחוב שלו לקראת הגשם הראשון. (וכן, גם השנה יהיו הצפות.)
במגמת השינוי שהבינו בעירייה שצריך לעשות, כנראה שמיתוג מחדש זו חובת המציאות. המיתוג הזה משקף את הלך הרוח והחשיבה הרעננה שמנסים להכניס לעיר, (אני לא כותבת מידיעה אלא מחיבור בין צורת הלוגו לבין הפרסומים שהעירייה דואגת לשתול בחודשים האחרונים בעיתונות) הוא צעיר, הוא דינמי, ויש בו את השילוב (נראה לי אחד הקשיים הגדולים בבנית לוגו שכזה..) של חגיגות ועליזות, יחד עם כבדות מסוימת וישוב הדעת של עיר שהולכת לפי דעת גדולים ואולי זו הסיבה לצבעים, גם אני לא מתחברת אליהם כ"כ, אבל מישהו כתב פה לשנות לירוק, מה שיהפוך את העירייה לבדיחה, ב"ב? עיר ירוקה?? מה? זה בית שמש? אלעד? מה לעשות, בב"ב כמו בלונדון, השמים תמיד אפורים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מינימום השקעה בפרספקטיבה נכונה אי אפשר?
ושילוב הפונט גשר עם העגלגלות של המספר נראה לכם מוצדק??
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הלוגו מדהים!
קצת טאצ' לכיתוב הפנימי - והוא מושלם לגמרי!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

עיריית בני ברק נערכת בימים אלו למבצע ה"קמחא דפסחא" הגדול בתולדותיה. עם בוא ימי ניסן הורה ראש העיר הרב חנוך זייברט על הרחבתו של מפעל החסד העירוני לממדים חסרי תקדים. המבצע, פרי שיתוף פעולה הדוק בין העירייה ל"כולל חב"ד" נועד להבטיח שכל בית בבני ברק יוכל לחגוג את הפסח מתוך הרחבת הדעת, כאשר הבשורה המרכזית השנה אינה רק בעצם הסיוע, אלא בהרחבה דרמטית של מעגל מקבלי התמיכה.

במפגש שהתכנס בלשכת ראש העיר, השתתפו גם סגן ראש העיר הרב יהושע מנדל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים הרב גדליה סילמן, רמ''ט הלשכה הרב ישראל דרנגר וצוות הלשכה שמנהל את מערך הסיוע.

"בבני ברק לא מדברים על ערבות הדדית אלא מקיימים אותה", הדגיש ראש העיר הרב זייברט במהלך ישיבת ההתנעה למבצע. "כאשר יהודי נכנס לחג וחסר לו בבית זה נוגע בנשמה. איננו יכולים להרשות לעצמנו ששמחת החג תיפגם, ולכן פעלנו השנה להעניק סיוע מוגדל המותאם לצרכי המשפחה, בפורמט שמאפשר לכל אחד לרכוש את צרכיו בחנויות המובחרות בעיר כאחד האדם".

במסגרת המודל לשנת תשפ"ו, יקבל כל בית אב העומד בקריטריונים סכום בסיס של 250 ש"ח, בתוספת של 50 ש"ח עבור כל ילד עד גיל 18, מתוך מטרה להקל על המשפחות ברוכות הילדים בעיר. הזכאות למבצע נקבעה באופן רחב ורגיש, והיא כוללת תושבים הרשומים במרשם האוכלוסין בעיר (נכון ל-01.01.2026) הנמנים על אחד מהסיווגים: משפחות המוכרות במיזם לביטחון תזונתי, משרתי מילואים פעילים ברבעון האחרון של שנת 2025, בעלי תעודת עיוור, משפחות חד-הוריות, וכן תושבים שקיבלו 90% הנחה בארנונה בשנת 2025.

כחלק ממהפכת השירות והכבוד, הסיוע ימומש באופן עצמאי ברשתות מזון מובילות ובחנויות ביגוד והנעלה, ללא צורך בעמידה בתורים מתישים. המערך הממוחשב, שפותח בתיאום עם כולל חב"ד, נועד להבטיח יעילות ודיסקרטיות מלאה. הרישום למבצע יתקיים במועדים קצרים וממוקדים כדי להבטיח את העברת הסיוע בזמן, החל ממוצאי שבת ועד יום שני (כ"ה-כ"ז אדר, 14-16.3) עד לשעה 23:45, כאשר כל המידע והפרטים אודות סידורי החלוקה ורשימת הרשתות זמינים לציבור בקו המידע המיוחד:
073-3577522.
  • תודה
Reactions: יהודי ששואף!1 //
23 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה