כללי עיריית בני-ברק פוצחת בחגיגות ה-90

  • הוסף לסימניות
  • #21
יפה? מקסים? את המילים הנבובות נשאיר לעבודות אחרות.
יצירת פאר הייתי מגדירה אותו.
השקעה ומחשבה ניכרת בתוצר הסופי. לוגו המגלם בתוכו את מה שלוגו צריך להיות. (לא, לא להוריד אייקון משאטר ולתקוע עם גופן מפונבט או ממוסטר)
רוח חדשה נושבת בבני ברק. רוח של התחדשות והתקדמות. עיין ערך מגדלי רבי בקומות בחלקה הצפוני. אזור שמכניס ארנונה בסכומי עתק שנותנים לעיר כר נרחב להתפתחות והתקדמות.
ברוח הזאת בנוי הלוגו. שימו לב לצורה, לצבע, לשימת הלב לפרטים הקטנים, הם הם אלו שמכניסים אותנו לאוירה היחודית של המסר הסופי שמשדר הלוגו - 90 שנות עשיה של העיר ב"ב.
עם מבט קדימה להתפתחות והתקדמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ולכל ה'מפרגנים' למינהם:
כבר מזמן שמתי לב לתופעה הנחמדה - גרפיקאים (ע"פ רב מתחילים) נהנים "לקפוץ לביקור" - לבקר עבודות, למה לא? אולי עי"כ ידרגו אותם בדרגת ה'מייבין'.
אז בבקשה - לכל המייבינים, לפני שידכם אוחזת בקולמוס המבקר נא הכירו את מקומכם. אולי נציע לפרוג לחוקק חוק - אם יש לך הערה, תשב ותבצע את ההצעה שלך בגירסה המשודרגת. או אז אולי יכנסו כל המבקרים למאורותיהם ויתנו בליבם קצת דעת לפני כל הערה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י shoshi;638307:
יפה? מקסים? את המילים הנבובות נשאיר לעבודות אחרות.
יצירת פאר הייתי מגדירה אותו.
השקעה ומחשבה ניכרת בתוצר הסופי. לוגו המגלם בתוכו את מה שלוגו צריך להיות. (לא, לא להוריד אייקון משאטר ולתקוע עם גופן מפונבט או ממוסטר)
רוח חדשה נושבת בבני ברק. רוח של התחדשות והתקדמות. עיין ערך מגדלי רבי בקומות בחלקה הצפוני. אזור שמכניס ארנונה בסכומי עתק שנותנים לעיר כר נרחב להתפתחות והתקדמות.
ברוח הזאת בנוי הלוגו. שימו לב לצורה, לצבע, לשימת הלב לפרטים הקטנים, הם הם אלו שמכניסים אותנו לאוירה היחודית של המסר הסופי שמשדר הלוגו - 90 שנות עשיה של העיר ב"ב.
עם מבט קדימה להתפתחות והתקדמות.

אנחנו מסתכלות על אותו לוגו?
בעיניי, עודף המסרים והפרטים הוא אחד הדברים שפוגעים בלוגו הזה.
(כאמור, מעבר לרמת ביצוע ירודה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י shoshi;638308:
ולכל ה'מפרגנים' למינהם:
כבר מזמן שמתי לב לתופעה הנחמדה - גרפיקאים (ע"פ רב מתחילים) נהנים "לקפוץ לביקור" - לבקר עבודות, למה לא? אולי עי"כ ידרגו אותם בדרגת ה'מייבין'.
אז בבקשה - לכל המייבינים, לפני שידכם אוחזת בקולמוס המבקר נא הכירו את מקומכם. אולי נציע לפרוג לחוקק חוק - אם יש לך הערה, תשב ותבצע את ההצעה שלך בגירסה המשודרגת. או אז אולי יכנסו כל המבקרים למאורותיהם ויתנו בליבם קצת דעת לפני כל הערה...

תתפלאי שהרבה מתחילים/ות מקצועיים יותר מהלא מתחילים
וכשיש על מה לפרגן מפרגנים

נדמה לי (סליחה אני בטוח) שנסחפת!!!!!!
עם ההלל והתשבחות.

(אפי' המשרד פרסום ה"מוביל" לא חושף את עצמו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י ותמיד לבחור;638316:
לא לוקחת את המילים שלי בחזרה.
רוצה הרחבה? לא חושב שמתאים להכניס מילים כאלו לפורום חרדי הנה האמת בפרצוף
פעם יכלו לחיות מאידיאלים, לא היתה בושה להסתובב עם בלויי סחבות, למחזר חצאית של האמא ולתפור מזה מכנסיים לבן הקטן , כי יש לנו זכוות ואבא שלנו לומד תורה, אנשים אכלו לחם עם מרגרינה ולא הרגישו מסכנים, כי חיו עם אידיאלים..
עבר, נגמר, אין היום בחורה בלי שעון "סווטש, וזה לא משנה שאבא שלה מקבל את הכסף מוועדות למיניהם, אין היום ילד שלא מקבל בשבת שקית עם צ'יטוס-ביסלי-במבה-טופי-איגלו-ג'לי ורופא השיניים יודע מה עוד.
השתנו הזמנים, אותו דבר, גם העיר ב"ב כבר לא יכולה להתגאות רק ב"עיר התורה והחסידות" ראיתם מה קרה לעיר בעשור האחרון, הזדקנה והזדקנה, וכל הצעירים ברחו אלעדה ואשדודה, אבל בשנתיים האחרונות יש אווירה אחרת, רוח חדשה שנושבת, ומידיעה, יש כבר כמה מאות זוגות צעירים חדשים בעיר, שחזרו
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י תקשורת;638322:
וכל הצעירים ברחו אלעדה ואשדודה,

מי בורח???
המחירים מבריחים

הלוואי והייתה לי אפשרות לגור בב"ב
ויש עוד אלפים כאלה

ודווקא היחודיות של בני ברק זה כן התורה והחסידות כי מעבר לזה אין מי יודע מה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא לוקחת את המילים שלי בחזרה.
רוצה הרחבה? לא חושב שמתאים להכניס מילים כאלו לפורום חרדי הנה האמת בפרצוף
פעם יכלו לחיות מאידיאלים, לא היתה בושה להסתובב עם בלויי סחבות, למחזר חצאית של האמא ולתפור מזה מכנסיים לבן הקטן , כי יש לנו זכוות ואבא שלנו לומד תורה, אנשים אכלו לחם עם מרגרינה ולא הרגישו מסכנים, כי חיו עם אידיאלים..
עבר, נגמר, אין היום בחורה בלי שעון "סווטש, וזה לא משנה שאבא שלה מקבל את הכסף מוועדות למיניהם, אין היום ילד שלא מקבל בשבת שקית עם צ'יטוס-ביסלי-במבה-טופי-איגלו-ג'לי ורופא השיניים יודע מה עוד.
השתנו הזמנים, אותו דבר, גם העיר ב"ב כבר לא יכולה להתגאות רק ב"עיר התורה והחסידות" ראיתם מה קרה לעיר בעשור האחרון, הזדקנה והזדקנה, וכל הצעירים ברחו אלעדה ואשדודה, אבל בשנתיים האחרונות יש אווירה אחרת, רוח חדשה שנושבת, ומידיעה, יש כבר כמה מאות זוגות צעירים חדשים בעיר, שחזרו

יש כאלו שכנראה לא ממש מבינים מהם אידיאלים, ובכ"א לא של חרדים....
זה נכון שהזמנים השתנו, אבל הבסיס נשאר!
בפעם הבאה כדאי קצת לחקור לפני התגובה... ונא לא להכליל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
התרשמתי מאד לטובה מהלוגו לדעתי הוא מצוין
בעיני הלוגו מזרים עשיה ללא הפסקה תחושה של שותפות ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הלוגו בעיני יפה ומרשים כאחד. וממצה את כל האופציות האפשריות, ראשית לכל לוגו יש בריף ויש דרישות מסוימות של האנשים המושכים והמובילים שיש להם הדרישות שלהם ואפילו את הג'וקים הקטנים שלהם, ואי אפשר לדעת אילו הצעות הוגשו ומה באמת נבחר, אין מה לעשות לכל לוגו יש דעות לכאן ולכאן, בעיני הוא מדהים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
איזה יופי שינוי מרענן משדר גולבליות והשתייכות.
קו נקי, נגיעה אלגנטית והכי אהבתי את הקו העגול פתוח ומרחבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
דוקא אני חושבת שהלוגו מעולה, יש לו תנועה טובה שמבשרת על בשורה טובה לעיר בני ברק
נותן תחושה של תנופה, קידום . מעולה זה דבר שלא קל להביע אותו בד"כ וכאן עשו את זה מעולה!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
רוח הפירגון שנושבת פה ממש יפה בעיני
אבל חבר'ה, מה לעשות שהלוגו הזה נראה כמו סקיצה?

במיוחד במיוחד, השילוב של המילים בני ברק עיר שהיא עולם
בקושי ניתן לקרוא אותן, והרי המטרה שידעו שיש קשר לעיר בני ברק, לא?
והדבר הנוסף -
יש כאן ריבוי אלמנטים מוגזם לגמרי
נכון שבלוגואים מהסוג הזה זה מקובל, אבל צריכה להיות איזו שפה מאחדת, משהו שיתן תחושה שאנחנו מסתכלים על עיצוב מוגמר, ולא באוסף מקרי של של אלמנטים ומילים

נכון שיש בו תנועה, וזה החלק הטוב יותר, ויש בו, בגדול, כיוון יותר מרענן וחדשני ומודרני
אבל הוא עוד לא גמור.

משרד הפרסום המוביל אולי עשה עבודת פרו-בונו ולכן הוא לא נחשף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בעיקר מה שגרוע זה הפונט של מתחדשים לתשעים

אם הוא יוחלף/יוסר כבר הכל יראה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לוגו יפה ומקצועי.
נותן תלושה של קידום, ותנופה,
ומראה את הוותק והעוצמה של בני ברק..
עם קצת סידור הטיפוגרפיה הפנימית, זה יהיה מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מי דבר על בני ברק? העיר מדהימה! (ודווקא בגלל שאינה מושתתת על אידיאלים חסרי שחר :))
העלו כאן לוגו, המשלב כמה רעיונות נחמדים, רק שלא לכולם הוא עשה טוב בעיניים זה הכל. כשמראים משהו סופי לא מעניין אף צופה כמה שעות עבדו עליו, ואילו קשיים עמדו בפני היוצרים, משנה המראה הסופי, אם הוא משדר את מה שרוצים, אם הוא אסטטי וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
האם רק אני עומדת תוהה, מדוע 'משרד הפרסום המוביל' לא מזדהה בשמו??......
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י מירי10;638784:
האם רק אני עומדת תוהה, מדוע 'משרד הפרסום המוביל' לא מזדהה בשמו??......
למה לתהות? כנראה מדובר באמנים צנועים וביישנים.;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לקראת ציון יום הולדת 90 לעיר, מפתחת עיריית בני ברק בהשקעה מרובה את פרויקט 'מתחדשים לתשעים' שיצור מהפכה חזותית בעיר. כחלק מהמהלך תעבור העיר מיתוג מחדש של 'מתחדשים לתשעים' יחד עם הסיסמה: 'בני ברק – עיר שהיא עולם'.

הליך המיתוג והלוגו, באמצעות שרי גרינפלד ושיפי רפפורט, שמלוות את הפרויקט מהצד הפרסומי. הליך המיתוג יציג את העיר בצורה מודרנית, דינאמית, צעירה ותוססת, אך יחד עם זאת ישמור על הסגנון המכובד והייחודי של העיר, המאופיינת באוכלוסיה ממגוון סגנונות וזרמים.

אנו מגישים בפניכם את אלבום המיתוג של הפרויקט בו מוצג תהליך המיתוג של פרויקט 'חגיגות התשעים'. על הדרך אתם יכולים לבקר בבלוג של שרי גרינפלד שם תוכלו להתרשם מתיק עבודות מרשים.

(פשקוויל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הן עצמאיות?
חשבתי שזה קשור ל"אגס" לא?

בכל אופן הספר מותג (למה אלבום?)
מאוד מעניין אפשר הרבה ללמוד מזה (בעיקר איך למכור)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

עיריית בני ברק נערכת בימים אלו למבצע ה"קמחא דפסחא" הגדול בתולדותיה. עם בוא ימי ניסן הורה ראש העיר הרב חנוך זייברט על הרחבתו של מפעל החסד העירוני לממדים חסרי תקדים. המבצע, פרי שיתוף פעולה הדוק בין העירייה ל"כולל חב"ד" נועד להבטיח שכל בית בבני ברק יוכל לחגוג את הפסח מתוך הרחבת הדעת, כאשר הבשורה המרכזית השנה אינה רק בעצם הסיוע, אלא בהרחבה דרמטית של מעגל מקבלי התמיכה.

במפגש שהתכנס בלשכת ראש העיר, השתתפו גם סגן ראש העיר הרב יהושע מנדל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים הרב גדליה סילמן, רמ''ט הלשכה הרב ישראל דרנגר וצוות הלשכה שמנהל את מערך הסיוע.

"בבני ברק לא מדברים על ערבות הדדית אלא מקיימים אותה", הדגיש ראש העיר הרב זייברט במהלך ישיבת ההתנעה למבצע. "כאשר יהודי נכנס לחג וחסר לו בבית זה נוגע בנשמה. איננו יכולים להרשות לעצמנו ששמחת החג תיפגם, ולכן פעלנו השנה להעניק סיוע מוגדל המותאם לצרכי המשפחה, בפורמט שמאפשר לכל אחד לרכוש את צרכיו בחנויות המובחרות בעיר כאחד האדם".

במסגרת המודל לשנת תשפ"ו, יקבל כל בית אב העומד בקריטריונים סכום בסיס של 250 ש"ח, בתוספת של 50 ש"ח עבור כל ילד עד גיל 18, מתוך מטרה להקל על המשפחות ברוכות הילדים בעיר. הזכאות למבצע נקבעה באופן רחב ורגיש, והיא כוללת תושבים הרשומים במרשם האוכלוסין בעיר (נכון ל-01.01.2026) הנמנים על אחד מהסיווגים: משפחות המוכרות במיזם לביטחון תזונתי, משרתי מילואים פעילים ברבעון האחרון של שנת 2025, בעלי תעודת עיוור, משפחות חד-הוריות, וכן תושבים שקיבלו 90% הנחה בארנונה בשנת 2025.

כחלק ממהפכת השירות והכבוד, הסיוע ימומש באופן עצמאי ברשתות מזון מובילות ובחנויות ביגוד והנעלה, ללא צורך בעמידה בתורים מתישים. המערך הממוחשב, שפותח בתיאום עם כולל חב"ד, נועד להבטיח יעילות ודיסקרטיות מלאה. הרישום למבצע יתקיים במועדים קצרים וממוקדים כדי להבטיח את העברת הסיוע בזמן, החל ממוצאי שבת ועד יום שני (כ"ה-כ"ז אדר, 14-16.3) עד לשעה 23:45, כאשר כל המידע והפרטים אודות סידורי החלוקה ורשימת הרשתות זמינים לציבור בקו המידע המיוחד:
073-3577522.
  • תודה
Reactions: יהודי ששואף!1 //
23 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה