טיל בליסטי
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
אנחנו מנויים לעיתון משפחה די מרוצים מהרמה
וזה כבר כמה שבעות שיש כתבות שאיך לומר בעדינות "ההיתי מעדיף שהבן שלי לא יראה את זה"
והגדיל לעשות השבוע אהרון קליגר עם הטור "שלא יזל על הזקן"
טור שבו הוא מדריך את מי שחלילה הולך לנשור שלא להוריד את המלבוש החיצוני
לא שזה לא חשוב אבל מכאן ועד להעלאת הנושא הזה בריש גלי בכל בית חרדי רגיל הדרך רחוקה (צריכה להיות)
סליחה אני מעדיף שהבן שלי לא יקרא בכלל על נשירה
ומי שכן צריך יש דרך להעביר להם את זה
ניסיתי להעלות את הקובץ פתוח ולא הצלחתי אולי אחד העוקבים יצליח
וזה כבר כמה שבעות שיש כתבות שאיך לומר בעדינות "ההיתי מעדיף שהבן שלי לא יראה את זה"
והגדיל לעשות השבוע אהרון קליגר עם הטור "שלא יזל על הזקן"
טור שבו הוא מדריך את מי שחלילה הולך לנשור שלא להוריד את המלבוש החיצוני
לא שזה לא חשוב אבל מכאן ועד להעלאת הנושא הזה בריש גלי בכל בית חרדי רגיל הדרך רחוקה (צריכה להיות)
סליחה אני מעדיף שהבן שלי לא יקרא בכלל על נשירה
ומי שכן צריך יש דרך להעביר להם את זה
ניסיתי להעלות את הקובץ פתוח ולא הצלחתי אולי אחד העוקבים יצליח
הנושאים החמים