מידע שימושי על הניסים ~ בזמן הזה

  • הוסף לסימניות
  • #1
כשבוע לפני חנוכה ושנה בדיוק לאחר הנס אשתף אותכם בסיפור עם סוף טוב בס"ד

יש לי אחיין שלמד באחד הישיבות החשובות בארץ, ויש ביני לבינו קשרים חמים, גם בלימוד וגם בענייני חולין,
באחד השיחות שלי איתו התייעץ איתי מה לעשות, יש לו חבר חדר של"ע מחזיק מתחת לשמיכה סמארטפון וגולש מי יודע לאן... הבחור הנ"ל היה בהידרדרות גדולה לא תפילות ולא סדרים פשוט רק הוא והמכשיר,
ואותו אחיין רצה לעבור חדר אך המשמעות היא שכיוון שהדברים היו מפורסמים בישיבה לא יהיה מי שיישן איתו והדבר עלול לפלוט אותו מהמערכת,
ומצד שני הוא פחד להיסחף אחריו אך הרגיש שההשפעה עליו קטנה כיוון שראה לאן אפשר להידרדר שפשוט הוא ריחם עליו שאין לו חברים וכל היום רק מסתגר בחדר אבל עדיין אין אפוטרופוס...
כששוחחתי עם אחד מאנשי הצוות בישיבה אמר לי שהם מודעים למצב הבחור, אבל הוא לא נזרק כיוון שאין לו השפעה על אחרים, ואולי ירחם ויום אחד ינצל..
לאחר המון התלבטויות ומחשבה הוחלט שאחייני יישאר איתו בחדר תחת השגחה קפדנית וזהירויות מיוחדות וינסה לשמור איתו על קשר, אך לעולם לא ישוחח עימו כשהמכשיר אצל אותו בחור,
וכך עברה תקופה ולפני כשנתיים אחייני בא בברית האירוסין בס"ד והתחיל להתכונן לחתונה,
אך דבר אחד הציק לו מה יהיה עם אותו בחורצ'יק עכשיו עם מי הוא ישמור על קשר,
לאחר שחשבנו ביחד ניגש אליו האחיין שלי ובאומץ הציע לו שכיוון שבסדר ב' הוא לומד חברותא עם אחד הרמ"ים בישיבה וכעת שהוא מאורס כבר קשה לו להמשיך ללמוד עם אותו ר"מ הוא מציע לאותו בחור שיחליף אותו ושהוא ילמד עם אותו ר"מ בסדר ב',
הבחור היה בהלם מוחלט
איתי? הוא ילמד? אתה צוחק עלי? וכי אני שווה משהו? אפילו תפילין אני כבר לא מניח כל יום!
ענה לו האחיין שאותו ר"מ יסכים ללמוד איתך זה תפקיד שלי לסדר,
התפקיד שלך זה להחליט שכל יום בסדר ב' אתה בביהמ"ד,
הבחור התחבט ואמר איזה בושות זה להיכנס לביהמ"ד לאחר שלא דרכתי שם תקופה ארוכה מאוד מאוד,
יומיים הוא התבשל שבזמן הזה האחיין שלי לא דיבר עמו בנושא הזה מאומה
ולאחר יומיים הוא שאל את האחיין האם ההצעה עדיין אקטואלית? כשהתשובה הייתה חיובית כמובן,
וכבר למחרת החברותא התחילה ואז נשאר למוסר ולמעריב,
ולמחרת תפילת שחרית
חודש לאחמ"כ התקיים בביתי מפגש בליל שישי כשהאחיין והוא הוזמנו לסעודה על טהרת הצ'ולנט ופיצוחים, כשבמהלכה הוא מוציא את המכשיר ואומר לי את זה אני משאיר פה!!!
המכשיר נזרק לפח האשפה ופצחנו בריקוד שאי אפשר לתאר אותו במילים
"וטהר ליבנו לעבדך באמת"
וכך במשך למעלה משעה שירי רגש והודיה לקב"ה על הצלת נפש מישראל,
ולפני שנה בדיוק הייתי בחתונתו כשהייתי השדכן וזכה להינשא לבת ישראל כשירה וחסודה, כשהיום זוכה ללמוד בכוילל יום שלם,
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חיים ולדר, חובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כאחת שמתעסקת בתחום, וסופגת לא מעט אכזבות - זה נותן כ"כ הרבה כח, לשמוע כאלה סיפורים עם סוף טוב!
ובגלל שלא תמיד רואים הצלחות ובשורות טובות בתחום, חשוב במיוחד לשמוע כאלה סיפורים מרגשים שנותנים כח להמשיך לא להתייאש, ולא לוותר על אף נשמה יהודיה!
יישר כח!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כאחת שמתעסקת בתחום, וסופגת לא מעט אכזבות - זה נותן כ"כ הרבה כח, לשמוע כאלה סיפורים עם סוף טוב!
ובגלל שלא תמיד רואים הצלחות ובשורות טובות בתחום, חשוב במיוחד לשמוע כאלה סיפורים מרגשים שנותנים כח להמשיך לא להתייאש, ולא לוותר על אף נשמה יהודיה!
יישר כח!!!
אכן המסר של כל העוסקים עם נשמות חייב להיות
"אנחנו לא קבלנים של הצלחות אלא קבלנים של השתדלות"

ותודה לכל המגיבים והמלייקים,
הרי אין לי באמת מושג למה החלטתי לשתף וזה היה החלטה של שניה, הכל מן שמיא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אכן המסר של כל העוסקים עם נשמות חייב להיות
"אנחנו לא קבלנים של הצלחות אלא קבלנים של השתדלות"

ותודה לכל המגיבים והמלייקים,
הרי אין לי באמת מושג למה החלטתי לשתף וזה היה החלטה של שניה, הכל מן שמיא.
אולי כדי שתקבל מארז משמחונים...

כנסו והשפיעו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אולי כדי שתקבל מארז משמחונים...

כנסו והשפיעו!
על זה וודאי לא חשבתי, ווודאי שאני לא חושב שמגיע לי,
אולי מגיע לך על המחשבה שלך,
בכל אופן תודה מיוחדת על הכבוד שנתת לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
וואוו
מצמררררררר
מרגש!
מחזק!
אין על עם ישראל!
תזכו לראות רוב נחת מכל דורותיכם!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני כמה ימים סגרנו צימר דרך פרסום באחת מהרשתות החברתיות על פי המלצה של דוד של אחד הגיסים מהמשפחה
- המדובר היה לפי הפרסום - בוילה בעלת 9 חדרים במחיר מצחיק של 2500 ש"ח ללילה , מה שקרה הוא שאותו דוד חיפש וילה ברשת החברתית
ומצא פרסום על וילות , כשהוא פנה לאותו אדם שפרסם הוא גילה שהם שירתו יחד בצבא - כך לפי טענת אותו מפרסם, הם החליפו רשמים מאותה תקופה והיה נדמה לו שבאמת הוא שירת איתו בצבא , מפה לשם אותו דוד סגר איתו נופש ושילם לו מקדמה בסך 1500 ש"ח על ידי קוד משיכה , לאחר מכן שמענו ממנו על אותה וילה , והחלטנו גם אנחנו לסגור שם , התקשרנו לאותו אדם וסגרנו איתו על 3 לילות באותו מחיר של הדוד - 7500 ש"ח , העברנו לו מקדמה בסך 3200 ש"ח גם על ידי קוד משיכה וביקשנו קבלה והוא הנפיק לנו , במוצ"ש האחרון החלטנו לבדוק על הוילה בגוגל וראינו שהוילה בכלל בעלת 5 חדרים ולא 9 כמו שהבטיח , הגיס התקשר אליו במהלך תשעה באב ושאל אותו לגבי זה , הוא בלי להתבלבל ענה לו " אני לא יכול לדבר כרגע עכשיו צום תדבר איתי בערב כשיצא הצום " וניתק את השיחה.
בערב עברנו על פרטי הקבלה וגילינו שכתבות העסק שרשומה לא קיימת בכלל ומספר העוסק גם כן לא קיים , בהמשך חיפשנו פרסום על הוילה בגוגל והגענו לבעלים האמיתיים שלהם וסיפרנו להם ששאדם בשם כפיר סולטני (כך היה השם שלו ברשת החברתית ) עוקץ אנשים על ידי הוילה שלהם ,כשניסנו להשיג אותו , הוא חסם אותנו בוואטסאפ ולאחר מכן מחק את הפרופיל שלו בוואטסאפ ואת הפרופיל שלו ברשת החברתית דרכה הגענו אליו,
אין מה לומר - היינו מדי נאיביים , במיוחד שהוא ביקש את הכסף בקוד משיכה ולא היה מוכן להעברה אלא אם כן זה מבנק לאומי (כנראה הוא מהבנק הזה)

אני מפרסם את זה כדי שאנשים ידעו :
א. לא לשלם מקדמה גבוהה.
ב. תמיד לבדוק באתרים אמינים עם הוילה קיימת .
ג. לא לעשות קוד משיכה גם למישהו שנשמע אמין ונחמד.
ד. הכי חשוב "אין ארוחות חינם" אם משהו נשמע ממש שווה כנראה שזה נוכלות!!!

בסופו של דבר אין על חכמת הבדיעבד;)
מצורף הקבלה וההתכתבות איתו.
נ.ב. אם קרה לכם מקרה דומה אשמח שתיצרו איתי קשר.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה