עצירות אצל תינוק יונק???

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבן שלי, שלוש וחצי חודשים, יונק מלא, עם עצירות למעלה משבוע,
מה עושים?
זה מסוכן?
למישהוא יש מושג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עכשיו בררתי עבורך. ההנחיה אצל תינוק יונק היא שעד שבועיים יכול להיות בלי יציאות וזה נורמלי. מעל שבוע צריך לבדוק. וכמובן להיות עירני לסימני סבל/מצוקה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
מנסיון - רב הסיכויים שזה לא עצירות
נדיר מאד שתינוק יונק סובל מעצירות. בגיל 3 חודשים התדירות לפעמים משתנה.
חוויתי אותו דבר עם הבת שלי והרופא אמר לי שתינוק יונק עד 10 ימים ואפילו שבועיים זה תקין.
כמובן שכדאי לך ללכת לרופא רק ליתר ביטחון, אבל רב הסיכויים שזה בסדר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כמו שציינו תינוק יונק מקבל כל מה שצריך ולפעמים יכולים לעבור שבועיים מבלי שתהינה יציאות
אם אין כאבים ובכי מוגזם, (מעבר לגזים)
הכל בסדר רק לבדוק כמובן שהטיטול כן רטוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תינוק יונק יכול שבועיים ללא יציאות וזה נורמלי לגמרי. (בסוף זה מגיע בד"כ בשבת :) )
אם את רואה שמציק לו את יכולה לקפל את רגליו בעדינות לכיוון הבטן לצדדים ולשחרר - זה יכול להועיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בהחלט, עד שבוע-10 ימים תקין לגמרי.
מעבר לזה, בדרך כלל התינוק מגלה סימני מצוקה.
במידה ואת רואה שהוא סובל, אני ממליצה לך לפנות לרופא הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
את יכולה לנסות לאכול בעצמך
ירקות פירות וכדו'
זה יכול להקל
אבל תקין בכל מקרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תנסי לעשות לו עיסוי בבטן או תנועות ברגליים בתורת "אופניים" זה עוזר לשחרר את היציאה
העיסוי צריך להיות סביב הטבור בכיוון השעון.
אחרי עיסוי והנעת הרגליים, צריך להיות תוצאות תוך חצי שעה.
נסי לעשות זאת ותכתבי כאן את התוצאה.
רק זהירות, ילד שלא היו לו יציאות שבוע, מלכלך תוך רגע את כל הבגדים מכף רגל עד ראש!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יודא יקרה,
עברתי את אותו דבר עם ביתי כשהייתה בת 4 חודשים....אין ספק שהיא סבלה.
במוקד אמרו לי שזה תקין לגמרי.
בירור מעמיק גילה לי את העובדה הבאה:
לא כל מה שהרפואה מוכרת לך זה נכון!!
איך ייתכן שתינוק לא יוציא פסולת??
הרי הוא אוכל את מה שאת אוכלת ובמזון שלך יש פסולת, הגוף שלך כן מסנן אותו.
אם לא נוציא פסולת-ייצברו רעלים בגופנו.
את יודעת בוודאי שהרמב"ם קודם שרוב בריאות הגוף וחולשתו תלויים באכילה נכונה
וביציאות רכות מדי יום.
הייתי אצל תזונאית טבעית והיא הזדעזעה מהמידע שקיבלתי בקופ"ח.
עשיתי שינוי תזונה- ירקות ופירות בעיקר שה' ברא והחילוף חומרים שלהם זריז וטבעי,
והמצב השתנה לבלי היכר. היו לבת שלי הרבה גזים והם נעלמו ויציאותיה שבו להיות תקינות.
תקינות הווי אומר 2-3 פעמים ביום (לא שתן!!)
אם תרצי לשמוע על העניין תפני בפרטי.
(אני מאמינה שחלקכם מצקצקים בלשון על הנאיביות שלי, מקווה בשבילכם שתהיו נאיבים כמוני וחייכם ישתנו לבלי היכר, באיכות ובבריאות.|)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היה לי את זה גם עם הבת שלי ובסוף התברר שבאותה תקופה היא לא ינקה מספיק או שאני לא אכלתי מספיק טוב והיא לא קיבלה מספיק אוכל, איך שהתחלתי להקפיד על האוכל שלי ועקבתי אחריה שהיא אוכלת טוב עבר לה ב"ה.
כדאי לבדוק גם את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בהחלט יכול לקרות.
זה עלול להציק מאד! אפי' שהרופאים טוענים אחרת.
העיסויים של ההיא מעלי מעולים.
ואפשר בעדינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!להחדיר מדחום טבול בשמן זית לפי הטבעת[בקצה!]
ולסובב לאט ובעדינות. מניסיון שלי עזר מאד!

אגב,גם 10-20 מל' מים בבקבוק גם עוזרים מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ואפשר בעדינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!להחדיר מדחום טבול בשמן זית לפי הטבעת[בקצה!]
ולסובב לאט ובעדינות. מניסיון שלי עזר מאד!
זה ממששששששששש לא מומלץ! (ואפילו הייתי אומרת מסוכן).
מה שהייתי ממליצה לך (גם בני בגיל של בנך...), זה לתת לו לשתות קצת מים. מאד עוזר.
לתינוק שלי היתה יציאה אחת לשבוע או יותר, אך בפירוש לאחר ארבעה-חמישה ימים הוא כבר היה מתפתל... למה לתת להם לסבול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה לכולן!
אכן במהלך השבת, כפי שניבאתן, הוא התלכלך עד האוזניים...
ועדין אני שמחה ואשמח לשמוע עוד עצות, כי הוא באמת סובל, מתפתל, צורח, ויש לו המון גזים (כנראה לא עדכנו אותו שאחרי 3 חודשים זה עובר... ;) )
התחלתי דיאטה, זה יכול להיות קשור?
והוא שותה כל יום בקבוק של תה שומר (לגזים), קשור?
ושוב תודה שאתן עונות, זה גם עוזר וגם נותן הרגשה טובה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם התחלת דיאטה כנראה זה קשור. ממש לא מומלץ ואפילו מסוכן לעשות דיאטה בהנקה, אם זה ממש דחוף לך תתיעצי עם מומחים על תפריט שמתאים להנקה. (חייב להוסיף לתפריט לפחות 500 קלוריות ליום אם לא יותר).
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אם התחלת דיאטה כנראה זה קשור. ממש לא מומלץ ואפילו מסוכן לעשות דיאטה בהנקה, אם זה ממש דחוף לך תתיעצי עם מומחים על תפריט שמתאים להנקה. (חייב להוסיף לתפריט לפחות 500 קלוריות ליום אם לא יותר).
בהצלחה!
נכון מאד!
תפריט בריא ומאוזן - כן.
דיאטה וקיצוצי קלוריות - לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מנסיון בני התחיל לסבול מזה מגיל 4 חודשים
נתתי לו נורמלקס-סיבים תזונתיים,
אם לא הייתי מקפידה יום יום לא היה עוזר
הילד סבל!!! (ביומיים שלושה הראשונים לא ראיתי שמציק אח"כ פשוט סבל)
כשלא היה ברירה קיבל נר גליצרין וכשגדל היה פעמים שהייתי צריכה להשתמש במקרוליט-כמדומני
וגם אח"כ שעבר לתזונה משולבת כל פעם היה סיוט,
היה צורך להקפיד על שתיה מרובה
הילד פיתח לחץ מזה
בחסדי ד' יתברך כשנגמל בגיל שנתיים מהטיטול נגמר הסיוט!!
(רופא ילדים אמר לי שאם זה התחיל פתאום אין ממה לחשוש, אבל אם מהלידה יש לבדוק זאת)
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היי אשמח לשמוע אם תקין
תינוק בן שבוע -יומיים עם יציאה ממש קטנה -בקושי
יונק ואוכל קצת סימילאק
לא רגוע ...
תקין ?צריך ללכת לבדוק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
היי אשמח לשמוע אם תקין
תינוק בן שבוע -יומיים עם יציאה ממש קטנה -בקושי
יונק ואוכל קצת סימילאק
לא רגוע ...
תקין ?צריך ללכת לבדוק?
אני הייתי בודקת למה הוא בקושי אוכל. זה נשמע הרבה יותר מטריד. אוכל לפחות 8 פעמיפ ביממה? עולה במשקל? יש לפחות 5 טיטולים רטובים ביממה?
בכל מקרה בגיל כזה קטן כשיש ספק אין ספק ומומלץ להתייעץ בהקדם עם אחות במוקד
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני הייתי בודקת למה הוא בקושי אוכל. זה נשמע הרבה יותר מטריד. אוכל לפחות 8 פעמיפ ביממה? עולה במשקל? יש לפחות 5 טיטולים רטובים ביממה?
בכל מקרה בגיל כזה קטן כשיש ספק אין ספק ומומלץ להתייעץ בהקדם עם אחות במוקד
יונק מעולה
התכוונתי בקושי יציאה ...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה