דרוש מידע עקצו אותי!

  • הוסף לסימניות
  • #21
מזגן קררר, מאוורר עלי, חומץ- כל אלו עצות שיבריחו אותי לפני שיבריחו את היתושים!!!

אטמי אוזניים!!!
לאטם אוזניים לא מבריח אותך???
ואיך בדיוק תאטמי אוזניים וגם תשני נח.??
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לאטם אוזניים לא מבריח אותך???
ואיך בדיוק תאטמי אוזניים וגם תשני נח.??
זו בדיוק הסיבה שאני אשן נח. אטמי אוזניים...... ולא רק שאני אשן בנוחות, אלא גם לא אתעורר מהשעון המעורר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זו בדיוק הסיבה שאני אשן נח. אטמי אוזניים...... ולא רק שאני אשן בנוחות, אלא גם לא אתעורר מהשעון המעורר!
אבל איך את אוטמת??? איך משוה נישאר שמה כל הלילה וגם שיכזה את כלל להאוזן??
או מספיק רק החור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
1e29de07f96a1bf8cee12430a5074ec78dffdafb.jpg
214db6537c6b636392a0c0b825d0fea3fa3c5307.jpg

רול שנמרח בקלות ודוחה יתושים לכמה שעות...
מניסיון- מומלץ!
חומץ או מיץ לימון מבריח יתושים
לא עזר. אפילו לא שמן ציטרנולה.
להדליק מזגן, היתושים בורחים מהקור
עזר חלקית מאד
ניסית להתקשר למשטרה על ריבוי עקיצות?? :)
לא למשטרה, אלא ל-106. וזה אכן עזר לזמן מסוים (שבוע- שבועיים)
הם הדבירו את המקום.
שווה לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מזגן קררר, מאוורר עלי, חומץ- כל אלו עצות שיבריחו אותי לפני שיבריחו את היתושים!!!
אבל יש לי עצה מדהימה (לא ניסיתי) אבל בחורי ישיבה שהם אלופי ההישרדות מיישמים ו- ישנים.
קודם, קצת ידע:
יתוש נורמלי, טרם עוקץ את הבן אדם, עושה שיקול דעת- האם יהיה לי טעים? האם דמו של הברנש מתוק?
איך הוא יודע אם כדאי לו לעקוץ? הרי הוא עלול לעקוץ ולגלות שהטעם נוראי, כי ההוא החליט לאכול חבילת מלח.
אז יש להם פתרון פשוט- הם מתקרבים לאוזן ומרחרחים דרכה את הדם, וכך יודעים אם שווה להם לעקוץ (וזו הסיבה שאתם מתעוררים מצומררים מזזזזזז באוזן..ברררר.......) אז הפתרון הפשוט, שהתגלה כיעיל ממש הוא:
אטמי אוזניים!!!
נסו את זה. ליל מנוחה!
גם בושם מבאיח אותם, עקרונית. לי זה לא הועיל, אבל שמעתי על הרבה שהתבשמו ליד האוזן ורווח להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
1e29de07f96a1bf8cee12430a5074ec78dffdafb.jpg
214db6537c6b636392a0c0b825d0fea3fa3c5307.jpg

רול שנמרח בקלות ודוחה יתושים לכמה שעות...
מניסיון- מומלץ!
תודה!
אין פתרונות אחרים? כי פעם ניסיתי למרוח את זה- אבל לא זכרתי כל יום... לכן אני גם לא יודעת כמה זה עוזר לי...
אולי לשים מלח בדם במקום סוכר...
רעיון... איך? :rolleyes:
חומץ או מיץ לימון מבריח יתושים
איפה שמים? על הגוף או בחדר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שמעתי פעם שחוסר בויטמין B12 מזמין יותר את היתושים.. שווה בדיקה.
על אחת הבנות המתוקות שלי זה עבד נתתי תוסף של הויטמין והעקיצות נרגעו.
אני אנסה, תודה!
למרות שזכור לי מהבדיקות דם האחרונות שיש לי מעל הממוצע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אצלנו במשפחה גם כמה רגישים מאוד ונעקצים בכמויות. סנו די בהחלט עשה את העבודה יותר מתכשירים אחרים.
בנוסף, מחבט חשמלי לחרקים מומלץ בבית שנעקצים בו. במשך היום - כל פעם שרואים יתוש מיד הורגים וכן הרגיש ביותר מחזיק מחבט כזה צמוד למיטה ואם מתעורר מזמזום של יתוש - פשוט מנופף עם זה מסביב לראש. לא אחת שמענו רעש שהיתוש נלכד ולישנים היה ששון ושמחה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא ממליץ על סנו די.
אחוז יעילות נמוכים,
מועיל למספר שעות מצומצם,
ויש לו ריח דוחה.

לי זה הדבר היחיד שעזר אחרי סבל של חודשים
ולא עזר כלום
והריח לי הוא פג בבוקר
ולא הפריע אף פעם
וזה עזר לי ללילה של 7 שעות
עם יעילות של 100%
ואני אחד שרגיש מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לנו יש שתי סוגי מכשירים אלקטרונים אחד עובד על תדר חשמלי ואחד עושה קול שמפריע להם + סנו די +רשתות+ מתכה חשמלית למקרה הצורך ואנחנו מוגנים הרמטית.
ממש מצב מלחמה.
מזכיר את החדרים אטומים במלחמת המפרץ :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מאוורר -מקשה עליהם לעוף
חומץ-בצל-שום ,בורחים מהריח (מקווה שאף אחד אחר.... לא יצטרף;))
וכמובן אטמי אוזניים
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לנו יש שתי סוגי מכשירים אלקטרונים אחד עובד על תדר חשמלי ואחד עושה קול שמפריע להם + סנו די +רשתות+ מתכה חשמלית למקרה הצורך ואנחנו מוגנים הרמטית.
רחמים של היתוש שמתקרב לאזור שלכם...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה