דרוש מידע עשיתם שבת גיבוש משפחתית?

  • הוסף לסימניות
  • #21
מצעים אותו הדבר לכולם - ואני אסביר למה.
כשמביאים לכל זוג מצעים אחרים מרגיש שאת המצעים של בני הבית הביאו לשוכרים וזה לא תמיד נעים. כשרואים שהמעים אחידים מבינים שזה מצעים מיועדים לאירוח.
בפרט ממליצה על מצעים לבנים חלקים שהם נקיים רואים את זה ונותן הרגשת ניקיון כללית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לא משלמים לפי מיטה?
לא בכל המקומות
וגם אם כן, אז מה? ואם היתה טעות? ואם משהו רוצה שתי שמיכות?
(וגם מזרונים, לפעמים יש ילד שלא רוצה לישון בחדר אחר, רוצה לבוא לישון עם ההורים, למה שלא יהיה מזרון נוסף בהישג יד?)
ההרגשה הזאת, שיש שפע, ורק תהנו ושיהיה לכם כיף. היא זאת שהופכת את החוויה מטובה, לטובה מאד!

היינו פעם בדירה, שבעלת הבית הביאה בדיוק את מספר המיטות / מזרונים, ובשמיכות והכריות התקמצנה.
התחלקנו בלילה בשמיכות לפי שעות. (למרות שזה היה קיץ, אבל אנחנו רגילים להירדם עם שמיכה)
אני לא מגזימה!

הדירה היתה יפיפיה!! נקיה ברמה לא נורמלית, חדשה, היה בריכה, היה הכל. אבל לא נחזור לשם רק בגלל השמיכות. לא חבל???
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
גם לנו חשוב גנרטור ובגלל זה לא יצאנו עדיין.
גם עוד כמה משפחות ששמעתי.
ואגב, שמעתי על משפחה שיצאה לנופש, וגילתה כמה דקות לפני הדלקת נרות שמדובר על מד מים דיגיטלי. מאז הם לא יצאו לשבתות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
תודה גדולה לכל העונים!
עזרה ראשונה ואקמולים זה באמת לא חשבתי - תודה!
סבונים אישיים יהיו,
תה קפה סוכר יהיו,
שמיכות ומצעים בשפע יהיו,
אדיבות וסבלנות יש המון :D
בריכה בנתיים אין, אולי עד הקיץ נתארגן.
מקום גדול יש אבל ספר תורה אין...
לגבי גנרטור, האם יספיק מצברים לתאורה? ( אין כאן גנרטור זמין להתחברות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
איפה זה ממוקם בארץ? מקום מיושב, עם צרכניות וכו'?
אולי כדאי שיהיו כמה דברים בסיסיים לשבת שאם שכחו ואין איפה לקנות... לדוג' בקבוק יין וכד'

זה דירה שלכם שאתם משכירים או דירת נופש?
כי אם זה דירת נופש שמושכרת גם בחופשים, כדאי אולי שתהיה מכונת כביסה, חומרי ניקוי וכד'...
לא נעים להיות כמה ימים בלי אפשרות להתרענן....

הרבה הצלחה וס"ד!
וכשיהיה מוכן- נשמח אם תשתפו אותנו במסקנות ובתמונות-----
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
טוב, כל מה שכתבו פה זה נראה לי מינימום באירוח!
אני נראה לי
בכ''א מנקודת מבט שלי
הייתי רוצה לקבל פינוקים
שזה אומר
כשאני מגיע למקום
אם היה כמה פחיות קרות במקרר שא''א לסרב להם
ועל השולחן יהיה שקית פופקורן /פס עוגה / כלי עם חמצוצים / עיתון / כמה חטיפי שוקולד
זה כמה שקלים אבל נותן תחושה של לארג'יות,
וחושבני שאני הכי יהיה מרוצה ממארחים מפרגנים,
ואני רגוע שאני לא יתקע פה בשום אופציה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שוקולדים קטנים לפינוק - בכל מקום שהתארחנו היו, אז אולי זה ברור...
ובמקום האחרון שהיינו היו גם כלים ח"פ פשוטים, כוסות ח"פ וחרסינה לשתיה, מפיות וכו'
לילדים: כמה ספרים ומשחקים מעניינים, מספיק משחק אחד חדשני שיתלהבו ממנו ויעסיק אותם וזה כבר חוויה אחרת לכל המשפחה...
ואפשר גם משהו קטן שיקחו לבית למזכרת, עם לוגו שלכם, שישאר להם לתמיד - אנחנו קיבלנו פעם חפץ אומנות קטן שבעל המקום האמן יצר בעצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מנסיון וגם מסקרים שעשינו, הנקיון מאוד מאוד חשוב

כמובן שחשוב כל הדברים שנכתבו למעלה,

פינוקים לא צפויים, כמו שוקולדים, ממתקים, פיצוחים, פירות

מפות לבנות, מפה לחלה, מגש לחלות, סכין לחלה, מלחיה נורמלית, נר הבדלה, בשמים, זהו השקעה קטנה ואנשים מאוד נהנים שיש להם דברים נורמלים, ולא מתחרבשים עם כוסות דמוי, מפיונים לכיסוי וסכין מטבח, שני גפרורים להבדלה וקינמון מהתבלינים

משחקים לילדים, ספרי קריאה למבוגרים וילדים, מאוד יעיל בפרט בחורף אבל גם בקיץ, גורם לילדים פחות להשתולל משעמום במתחם, וחוסך הרבה נזקים, ומצד שני נותן הרבה הנאה

מה עוד ? פשוט לחשוב מה עושה לנו טוב כשאנו יוצאים ונופשים, וליישם זאת בשטח לאחרים, בד"כ אחרי כל נופש שלנו, עוד פריט נתוסף ביחידה שלנו.

הרבה הצלחה והנאה לשני הצדדים לנופשים ולמנפישים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
דברים שלפעמים אנשים שוכחים להביא ויכול מאוד לעזור, זה סכינים, מצקת למרק, מקלפים, פותחנים לבקבוקים, שקיות אשפה...

הורדת מחיר לא בהכרח יעיל, אם תסביר לאנשים בטל' מה אתה נותן בפיזי ובשירות ואדיבות, הרבה ירצו לשלם מחיר ראוי
כמובן שאפשר גם להתגמש ולעשות מבצעים

אבל אם יש לך משהו שוה ואתה עושה הכל שיהנו, וכמובן מיחצן (סליחה על הביטוי) את זה קודם, שידעו שאתה נותן ואתה שוה באמת, אנשים ירצו וישלמו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
חימום נורמלי - לא מזגן
הסקה/חימום תת ריצפתי - אחיד ונעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה שאנחנו נהנו מאד: (במתחם אירוח ישיבתי ולא בדירה, אבל אולי כדאי לחשוב על זה בדירה)

משחקי שולחן כמו טניס שולחן וכדורגל שולחן וכד. זה העסיק שעות את הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
תכל'ס, אפשר כבר לבוא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
חשבתי שמשהו לפני כבר בטח יכתוב, אבל אף אחד לא כתב...
נסענו כל המשפחה (משפחה גדולה בלע"ה) היה שם ה-כ-ל!
כל מה שכתוב למעלה וגם- איזה 6 בימבות!
במתחם היו המון שבילים, ובשבת לא ראינו את הילדים!
בשבת אחרי הצהריים בעלת הבית יצאה אלינו עם ארטיקים לכולם (קיץ)
זה היה ממש במקום, בשבילה זו היתה השקעה כספית קטנה שקנתה אותנו בענק!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
גם עוד כמה משפחות ששמעתי.
ואגב, שמעתי על משפחה שיצאה לנופש, וגילתה כמה דקות לפני הדלקת נרות שמדובר על מד מים דיגיטלי. מאז הם לא יצאו לשבתות.

מה עזרה הקבלה היפה לאותה שבת ספציפית? הם לא פתחו את המים כל השבת? או שיש על מי לסמוך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
חוזרת על דברי קודמי -
מצעים לבנים, עדיף סטים זהים לכולם
משחקי שולחן- כדור רגל, הוקי אויר (בפרט בבין הזמנים)
מיניבר - חם וקר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה