עזרה פגע ברכב ומתחמק מתשלום הנזק

  • הוסף לסימניות
  • #21
הוספתי להודעה הקודמת:
פרטי נהג שם תז צילום רישיון נהיגה טלפון
פרטי רכב פוגע צילום רישיון רכב תעודת ביטוח
עדי ראיה או שמיעה

אם תפנו לסוכן ביטוח שלכם הוא יוכל להסביר לכם איך להתנהל הכי טוב
אני באמת אבדוק את זה עוד פעם.
פשוט לפני שנה מישהו דפק לי ממש ברצינות את הרכב [נזק רציני ביותר], אני לא הייתי שם, אבל בעל ואשה השאירו לי פתק עם מס' רכב והם מוכנים להעיד, המשטרה לא הסכימה להביא לי פרטים של הנהג, רק פתחו תיק [עד עכשיו לא עשו כלום], והסוכן ביטוח שלי אמר לי שכדאי לי לעזוב את העניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לפעמים השני מחליט למסור את זה לדין שמיים
למסור דין לשמיים זה כתוב בספרים שזה מאוד מאוד גרוע לצד הניזוק, שדנים אותו בשמיים האם אתה בעצמך נקי לחלוטים שאתה רוצה שידונו את מי שעשה לך נזק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הייתי מציעה לנסות לפנות דרך המארח שלו, בבנין הסמוך. מניחה שממנו הוא יצליח פחות להתחמק. תודיעו לו שבכוונתכם לתבוע דרך חברת הביטוח שלכם את ביטוח צג שלו.

ולמי שאמר שאם יש רק מס רכב אא לתבוע זה לא נכון.
גם אם הוא מנסה להכחיש אבל הוא טרם תיקן את הנזק שלו לפעמים שמאי יכול לראות שהנזקים החופפים תואמים את הגירסה שלכם, וחברת הביטוח יכולה להפעיל חקירה במקרים מסוימים.... כך שלא ממש שווה לו להתחיל עם זה.
בקיצור,
בד"כ אם אתם פונים לחברת הביטוח שלכם היא כבר עושה את העבודה (אמנם תלוי בגובה הנזק אבל זו אמירה כללית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
כשאני עבדתי במחלקת תביעות גם למי שהיה רק צג החברה התעסקה עם תביעת צג פוגע
טוב לדעת.
את יודעת להגיד אם זה ייחודי לחברת הביטוח שעבדת בה, או שזו מדיניות כללית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
טוב לדעת.
את יודעת להגיד אם זה ייחודי לחברת הביטוח שעבדת בה, או שזו מדיניות כללית?
אין לי מושג... עבדתי בביטוח ישיר. סביר להניח שaig גם עובדים כך. פשוט כי אין סוכנים שיסרבלו את התהליך וכן או לא בא להם לנדנד ולעשות את העבודה השחורה...

אם ידועה חברת הביטוח צג של הפוגע ניתן לפנות ישירות אליהם ופעמים רבות הם מפנים למוסך הסדר שלהם כך שהניזוק לא צריך לשלם פרוטה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אין לי מושג... עבדתי בביטוח ישיר. סביר להניח שaig גם עובדים כך. פשוט כי אין סוכנים שיסרבלו את התהליך וכן או לא בא להם לנדנד ולעשות את העבודה השחורה...
סטיה קלה מהנושא המרכזי. זה נראה שכבעלת נסיון בתחום, את לא ממש בעד סוכנים.
אפשר הרחבה והסבר לבעד ונגד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אם יש תיעוד של הודאה שלו באשמה, תובעים את הביטוח שלו.לא הבנתי את הבעיה או שלא קראתי טוב.
אפשר גם לתבוע לדין תורה, ובמידה ומתירים לפנות לתביעה בתביעות קטנות ולהוסיף הוצאות. בדרך כלל אנשים נרתעים מזה ומשלמים לפני כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אם יש תיעוד של הודאה שלו באשמה, תובעים את הביטוח שלו.לא הבנתי את הבעיה או שלא קראתי טוב.
אפשר גם לתבוע לדין תורה, ובמידה ומתירים לפנות לתביעה בתביעות קטנות ולהוסיף הוצאות. בדרך כלל אנשים נרתעים מזה ומשלמים לפני כן.
מצטרפת.
את יכולה להגיש מכתב מסודר לחברת הביטוח שלו בצרוף תמונות.
אם את לא רוצה שיתקנו לך במוסך ההסדר שלהם, צרפי אומדן נזק משמאי תאונות. כשתזוכו, תזוכו גם על השמאות.
אם אין לכם פרטי חברת הביטוח שלו, אתם יכולים למען את המכתב אליו בצורה רשמית, ולקצוב בזמן (בד"כ שלושים יום)הוא יבין את הרמז, וזה יגיע מהר מאד לחברת הביטוח שלו, אל תדאגו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
השבוע התפרסם בידיעון של מודיעין עלית מודעה בעמוד הראשון באותו עניין
פשוט מפחיד!!!
(לקרוא עד הסוף)

‏‏1 - עותק.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
סטיה קלה מהנושא המרכזי. זה נראה שכבעלת נסיון בתחום, את לא ממש בעד סוכנים.
אפשר הרחבה והסבר לבעד ונגד?
אני לא נגד סוכנים. הגבתי להודעה שבה כתבו כי הסוכן המליץ לעזוב את הפוגע שגרם נזק רב. וזה מכעיס!!!
יש סוכנים הגונים שיעשו הכל כדי שהלקוח שלהם יהיה מרוצה. בעבודתי במחלקת תביעות היו סוכנים שהתקשרו באופן קבוע ונדנדו בלי סוף כי אנו היינו החברה של הרכב הפוגע- לפי גירסת המבוטח שלהם. זה לא התפקיד שלהם. התפקיד שלהם הוא להפנות לחברת הביטוח של הלקוח שלהם והיא תפנה לחברה של הרכב הפוגע. אבל הם עשו את זה במסירות.

לעומת זאת יש סוכנים שאינם הגונים. לפעמים הם ממליצים ללקוח לרמות ולצרף כמה מוקדי נזק ואז שמאי עולה על זה ברגע (פעמים רבות) והלקוח נאלץ לשלם כמה השתתפויות עצמיות, לפעמים הם משכנעים את הלקוח או מסכימים לזרום איתו לגבי האשמה בתאונה- לעיתים בשטח נראה שצד מסוים צודק אבל החוק לטובת צד אחר... ולפעמים סתם לא בא להם לעבוד אז הם משכנעים את הלקוח בכל מיני תירוצים שלא שווה לו להתחיל עם תביעה... חבל.


סתם המלצה טובה: תבקשו מחברת הביטוח שלכם טופס דיווח על תאונה ותשימו 2 עותקים בתא הכפפות. על כל מקרה שלא יהיה. בטופס הדיווח כדאי לכתוב את תיאור הארוע וגם לצייר בצורה סכמטית, ועוד יותר טוב - להחתים את הנהג השני. כמובן- בנוסף לכל הפרטים שלוקחים ממנו. כשלוקחים מספר טלפון מיד להתקשר ולוודא שזה המספר הנכון... ולא שסתם המציא במקום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תאימו אלין שאתם פונים לעורך דין......עם תראו שלא מיתקדםאז....
תפנו לעורך דין שמיתמחה בתאונות וכו.(אני אישית ממליצה על דרור שוסאיים..מומחה מיספר 1 תחום!!1)
צריך אבל שיהיה לכם תעוד מהארוע(תצלום או וידיאו וכו)
במקביל לפנות למישטרה שיהיה אישור מישטרה
והעורך דין יטפל בזה........
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תאימו אלין שאתם פונים לעורך דין......עם תראו שלא מיתקדםאז....
תפנו לעורך דין שמיתמחה בתאונות וכו.(אני אישית ממליצה על דרור שוסאיים..מומחה מיספר 1 תחום!!1)
צריך אבל שיהיה לכם תעוד מהארוע(תצלום או וידיאו וכו)
במקביל לפנות למישטרה שיהיה אישור מישטרה
והעורך דין יטפל בזה........
היא כתבה קודם, שאין להם תיעוד וגם לא חתימה של הפוגע, יש להם רק הקלטה של שיחה שהם מדברים איתו בטלפון על התאונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יכול להיות שגם הקלטה זה טוב.........
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.....
קשה להאמין שאפשר לעשות משהו עם הקלטה, בהנחה שהפוגע יכחיש את ההקלטה. לא נראה לי שמישהו יעשה כאן חקירה לבדוק האם ההקלטה אמינה או מזויפת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הכי טוב לפנות לעורך דין עם כל מה שיש לה והעורך דין יגיד לה עם הוא יכול לפתוח תיק(ההחלטה תשאיר לו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
שלום!

לפני ראש השנה, אורח של שכן בבין ליד פגע ברכב שלנו וכיסח את הפנס האחורי + עיקם את הפח. הוא בא מעצמו וסיפר שפגע וכו וביקש שלא נתבע את הביטוח כי הוא חתן וכו...
טעות שלנו - הסכמנו.
בעלי דיבר איתו אחרי החג. קודם כל, היה פשוט סרט להשיג אותו. הבן אדם לא עונה. מזהה את המספר של בעלי ופשוט לא עונה. ואם ענה, אז הוא בנסיעה, וממש עוד שעה יחזור אליו לקבל את פרטי החשבון להעברה. כלום...
אחרי כמה חודשים כאלה, התקשרתי אליו מהטפלון שלי. הוא כמובן ענה מיד. טען להגנתו שבעלי לא מתקשר אליו ושאין לו את המספר שלו וכו. שקרים בקיצור. אמרתי לו- עזוב. עכשיו תעשה את העברה. כמובן הוא היה בנהיגה ואמר שיחזור אלי. לא חזר.
למחרת נדנדתי עד שענה. הוא לקח את פרטי החשבון. כל זה קרה שבוע שעבר. נתתי שבוע שיעשה את ההעברה. לא עשה.
אני מנסה להתקשר- ושוב, הוא לא עונה. מלא פעמים, והוא לא עונה. באחת הפעמים הוא ענה, ופשוט שם אותי על השתק או משהו. לא דיבר... ואני שומעת אותו מנהל את עניניו בפלאפון אחר....

מאוד מסתכל!! מה אפשר לעשות?? איך אפשר פשוט לגמור עם הסיפור הזה ולגרום לו לשלם? הדבר היחיד שיש לי זה הטלפון שלו והשם שלו.
הייתי פותחת תביעה בביטוח
הוא יקבל הודעה שנפתחה תביעה נגדו.
מאמינה שהוא יבהל ויתקשר אליכם.
תתנו את העברת הכסף בביטול התביעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מבחנתי, סיימנו להיות נחמדים.
בפעם הבאה (שלא יקרה בעז"ה) אנחנו דורשים את הפרטים ופונים לביטוח. אם הלה מסרב, אני מזמינה משטרה.
לא לקחת פרטים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני באמת אבדוק את זה עוד פעם.
פשוט לפני שנה מישהו דפק לי ממש ברצינות את הרכב [נזק רציני ביותר], אני לא הייתי שם, אבל בעל ואשה השאירו לי פתק עם מס' רכב והם מוכנים להעיד, המשטרה לא הסכימה להביא לי פרטים של הנהג, רק פתחו תיק [עד עכשיו לא עשו כלום], והסוכן ביטוח שלי אמר לי שכדאי לי לעזוב את העניין.
ברור שהמשטרה לא תביא פרטים אסור חלה.
לפי מספר רכב סוכן הביטוח פותח תביעה ושולח אותה כל 14 חברות הביטוח ואם הרכב מבוטח אחת החברות תאשר שמבוטח אצלה.
אםאין ביטוח אפשר להגיד קדיש על הנזק. תצטרך לבד לחפש את הפוגע אולי עם בלש פרטי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום לכולם,

במוצאי שבת האחרונה נסעתי לירושלים.
במחסום ליד כלא עופר, ממש לפני הפנייה לגבעת זאב, נסעתי באיטיות – למעשה גלשתי כמעט על 0 קמ"ש – ואז נתקעתי קלות ברכב שהיה לפניי.

אני בטוח שלא נגרם כל נזק.
לאחר שעברנו את המחסום, עצרנו בצד, ושלושה צעירים ערבים יצאו מהרכב שלהם. הם הראו לי "נזק" ברכב וטענו שאני גרמתי לו.

הבעיה היא שאכן נכנסתי בהם מאחור, אבל אני יודע שלא נגרם כלום מהמגע הקל שהיה.
כעת הם דורשים ממני 900 ש"ח פיצוי.

נתון חשוב: הרכב שבו נסעתי הוא רכב מחברת השכרה.

השאלות שלי הן:

1. האם יש להם חובת הוכחה לנזק ולקשר שלו לאירוע, או שטענתם מתקבלת אוטומטית רק משום שנכנסתי בהם מאחור?


2. איך נכון לנהוג במצב שבו מדובר ברכב שכור – האם לפנות מיד לחברת ההשכרה ולתת להם לטפל בזה?


3. האם אסור לי לשלם להם ישירות (כדי לא להסתבך מול חברת ההשכרה)?


4. האם קיימת אפשרות לבקש תיעוד ממצלמות האבטחה במחסום, שיכול להראות שלא נגרם נזק או שהרכב שלהם כבר היה במצב הזה?


5. האם כדאי לערב את המשטרה כדי שיהיה רישום רשמי של האירוע?


6. האם נכון או חכם לטעון שראיתי תיעוד ממצלמות, למרות שאין לי באמת גישה אליו?


7. האם קיים חשש שמדובר בניסיון להוציא ממני כסף במרמה? ואם כן – איך נכון לפעול?



אשמח לשמוע מניסיון של אחרים או מהמלצות מקצועיות, במיוחד בהקשר של רכב השכרה.

צירפתי תמונות של "הנזק" שכביכול גרמתי להם

תודה רבה.
  • תודה
Reactions: רותי א. צלמת1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה