שיתוף מקודם פה פתוח > תחרות סיפורי טיפולי שיניים

אשכול פעיל - מכיל תוכן שיווקי
  • הוסף לסימניות
  • #1
פרוגיסטים יקרים, מרפאת השיניים ד"ר שיפר מזמינה אתכם לשתף ולהשתתף.

יותר ויותר מטופלים מגיעים אלינו למרפאה אחרי חוויות לא פשוטות שעברו במקומות אחרים. טיפולים כושלים, יחס מזלזל, או סתם תחושה שאף אחד לא באמת מקשיב להם. החלטנו שהגיע הזמן לתת במה לסיפורים שלכם ושני הסיפורים שהכי יגעו בנו יזכו את בעליהם בטיפול ems - ניקוי אבנית מיוחד בשווי 500 שח! (כל אחד).



בטח לא מעט מהפרוגיסטים פה מכירים את הסיטואציות האלה:

  • הרופא המשיך לקדוח למרות שהנהנתם בפראות שכואב (קשה להגיד "סטוווופ" עם פה מלא כלים...)
  • הכתר שנפל תוך יומיים (החליט לצאת לפנסיה מוקדמת...)
  • הרופא שצעק על הילד המבוהל שלכם "תפתח את הפה!" (כי זה בטח יעזור...)
  • הסתימה הזמנית שהפכה לקבועה כי... למה לא?
  • חזרתם כל כך הרבה פעמים לתקן את אותה סתימה עד שהתחילו לשמור לכם מקום חניה
  • טיפול השורש שגרם לכם להתגעגע לכאב המקורי



שתפו אותנו בסיטואציה שגרמה לכם להבטיח לעצמכם "לעולם לא עוד".
הרגע שבו הבנתם שטיפול שיניים יכול וצריך להיראות אחרת.

שני הסיפורים שהכי יגעו בנו יזכו את בעליהם בטיפול ems - ניקוי אבנית מיוחד בשווי 500 שח! (כל אחד).




אנו במרפאת ד"ר שיפר בבני ברק, מאמינים שטיפול שיניים מתחיל קודם כל ביחס אישי, בהקשבה, ובהבנה שמאחורי כל שן יש בן אדם שצריך את הטיפול המדויק עבורו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יום שלישי בבוקר. יומיים אחרי טיפול שורש. ציפיתי שאקום רענן, אבל הכאב החד והמזמזם הזה, שהתחיל ככה סתם, פתאום התעצם. כאילו מישהו קדח לי שוב בתוך הלסת.
ניסיתי משככי כאבים, חזקים אפילו. כלום. כאילו בלעתי סוכריות. העיניים דומעות, הראש פועם, וכל תנועה קטנה גורמת לי להתכווץ מכאב.
התקשרתי לעבודה. "לא אגיע היום, מצטער. לא מרגיש טוב". איזה "לא מרגיש טוב"? אני מרגיש כאילו גיהנום השתכן לי בפה.
הזמן זוחל. כל דקה נמרחת כמו נצח. שום דבר לא עוזר. אני שוכב במיטה, בוהה בתקרה, ומחכה שהכאב יירגע. אבל הוא רק מתחזק.
אני נזכר ברופא השיניים שאמר שהכל יהיה בסדר. "טיפול שורש פשוט", הוא אמר. "לא תרגיש כלום". איזה כלום? אני מרגיש כאילו מישהו עשה לי שם חור שחור.
אני מתקשר שוב למרפאה. "חייבים לראות אותי בדחיפות", אני אומר. "אני לא יכול לסבול יותר".
"אין תורים פנויים היום", אומרת הפקידה. "אולי מחר בבוקר".
מחר בבוקר? אני לא אשרוד עד מחר בבוקר.
בייאוש אני מחליט שאני מפסיק עם טיפולי השיניים האלה. אם זה מה שנקרא "טיפול", אני מעדיף להמשיך לסבול עם הכאב הישן והמוכר. לפחות הוא לא היה גיהנום כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לי ילד שסובל כרגע מכמה חורים בשינים
בחור אחד צריך לעשות טיפול שרש מורכב, קבענו תור באחת המרפאות בקופת חולים
הרופאה היתה אדיבה, ודרך גז צחוק היא ניסתה לעשות את הטיפול, אך ללא הועיל, הילד, פחד , ולא רצה שיטפלו בו,
כמות הפרסים, וההבטחות שיצאו לי מהפה, אם הוא יהיה גיבור ויעבור את זה בשלום, עלו בתהו,
ויצאנו מהמרפאה, ללא כלום, בדרך לטיפול שורש תחת טישטוש,
אני חושב שאם היה רופא/ת שכן היה לה את הגישה לילדים, זה היה יכול להצליח
בברכת רופא חולים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כשכנסנו לחדר של הרופאת שינים החדש של מכבידנט בבני ברק ברחוב הברבנאל,
היה בחדר ציור של תנין מחמד, והילד החכם שלי כל הטיפול צחק שהתנין אמור להרגיע אותו,
זה חיה בכלל לא מרגיע, ואיך הפכו אותו לאוהב ילדים, זה היה מצחיק
ובזכות זה הוא עבר את הטיפול בשלום ב"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
סיפור קצת עצוב הבת שלי חייבת לעבור טיפול שינים,
ניסינו גז צחוק, וגם טישטוש, וללא הצלחה, זה לא השפיע על הילדה,
ושלחו אותנו להרדמה כללית, הבעיה שיש תורות רק עוד חצי שנה, והעלות היא מעל 5000 ש"ח
אבל הכל משמיים,
השאלה שלי האם באמת מרפאה מרטית היתה מצליחה לעשות לו את זה בטישטוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אין צורך בסיפורים מיוחדים

רופא שיניים, מקדחיו ושאר מכשיריו מפחידים מספיק עוד לפני הכאב הראשון

ולכן, כל ביקור אצל רופא שלא יתאמץ מאד להרגיע ולהסיח דעת הילד, יזכר כחוויה לא טובה.


ואם אצלכם אכן משקיעים ביחס בהבנה והקשבה, זה שווה הרבה יותר מה500 שלא אזכה בגלל ה"אין סיפור"
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בפעם הלא זוכרת כמה שאותה שן החליטה שהיא רוצה לזכות בעוד סתימה.
החלטתי שלא עוד. הפעם, אני הולכת על בטוח.
ד"ר טל שיפר בטוח זוכר את 2 השיניים הקדמיות שלי שהיו נראות כמו אוסף של סתימות אחת ע"ג השניה.
במומחיות, בעדינות ובמקצועיות נדירה הוא בנה שם 2 כתרים יפיפיים, שנראים כחלק אינטגרלי מהפה.
עברו מאז כמה שנים, ואני לקוחה וותיקה שם...

לא בטוחה שהתכוונתם לסיפור עם כזה סוף, אבל, לא יכולתי שלא לפרגן למרפאה הכי מקצועית- אבל, הכי חשוב, הכי אנושית!!!


ואם כבר סיפור לתחרות-
הבת שלי הייתה בת 11 בערך כשכאבי שיניים עזים תקפו אותה. הלכנו לעזרה ראשונה בקופה, ועשו לה סתימה זמנית. מה שהיה אמור להרגיע את הכאבים, אבל, הכאבים רק התגברו.
הפעלנו קשרים ותוך מספר ימים קבלנו תור לרופא בקופה להחלפת הסתימה הזמנית בקבועה.
חשבנו שבזה תם הסיפור---- אבל, הכאבים רק החריפו...
אז התייאשתי ופניתי למרפאת ד"ר שיפר הידועה-
ושם בקסמים הצליחו לטפל בבת הפחדנית והצורחת והזועקת מרוב יאוש וכאב. כבר לא האמינה שיש משהו מקצועי שידע לגאול אותה מהיסורים.
היא קיבלה טיפול מקצועי אפילו בלי גז צחוק!
והכי חשוב, גילו את כל הבלגן והרשלנות שתחת הסתימה.
טיפול יעיל אחד ומקצועי של ד"ר מתוק וב"ה- הכאב חלף!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
בפעם הלא זוכרת כמה שאותה שן החליטה שהיא רוצה לזכות בעוד סתימה.
החלטתי שלא עוד. הפעם, אני הולכת על בטוח.
ד"ר טל שיפר בטוח זוכר את 2 השיניים הקדמיות שלי שהיו נראות כמו אוסף של סתימות אחת ע"ג השניה.
במומחיות, בעדינות ובמקצועיות נדירה הוא בנה שם 2 כתרים יפיפיים, שנראים כחלק אינטגרלי מהפה.
עברו מאז כמה שנים, ואני לקוחה וותיקה שם...

לא בטוחה שהתכוונתם לסיפור עם כזה סוף, אבל, לא יכולתי שלא לפרגן למרפאה הכי מקצועית- אבל, הכי חשוב, הכי אנושית!!!


ואם כבר סיפור לתחרות-
הבת שלי הייתה בת 11 בערך כשכאבי שיניים עזים תקפו אותה. הלכנו לעזרה ראשונה בקופה, ועשו לה סתימה זמנית. מה שהיה אמור להרגיע את הכאבים, אבל, הכאבים רק התגברו. הפעלנו קשרים ותוך מספר ימים קבלנו תור לרופא להחלפה בסתימה קבועה. חשבנו שבזה תם הסיפור---- אבל, הכאבים רק החריפו...
אז התייאשתי ופניתי למרפאת ד"ר שיפר הידועה- ושם בקסמים הצליחו לטפל בבת הפחדנית והצורחת והזועקת שלי בלי גז צחוק! והכי חשוב, גילו את כל הבלגן שתחת הסתימה. וב"ה- הכאב חלף פתאום!!
למה בעצם להתאמץ בלי גז צחוק.
זה בעייה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
למה בעצם להתאמץ בלי גז צחוק.
זה בעייה?
זה בכלל לא היה בעיה. לא היה צריך. ההרדמה עברה בשניה. והבת שלי לא גמרה להתלהב ולספר לכולם על איך הרופא הצליח להזריק לה בלי שהרגישה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יום שלישי בבוקר. יומיים אחרי טיפול שורש. ציפיתי שאקום רענן, אבל הכאב החד והמזמזם הזה, שהתחיל ככה סתם, פתאום התעצם. כאילו מישהו קדח לי שוב בתוך הלסת.
ניסיתי משככי כאבים, חזקים אפילו. כלום. כאילו בלעתי סוכריות. העיניים דומעות, הראש פועם, וכל תנועה קטנה גורמת לי להתכווץ מכאב.
התקשרתי לעבודה. "לא אגיע היום, מצטער. לא מרגיש טוב". איזה "לא מרגיש טוב"? אני מרגיש כאילו גיהנום השתכן לי בפה.
הזמן זוחל. כל דקה נמרחת כמו נצח. שום דבר לא עוזר. אני שוכב במיטה, בוהה בתקרה, ומחכה שהכאב יירגע. אבל הוא רק מתחזק.
אני נזכר ברופא השיניים שאמר שהכל יהיה בסדר. "טיפול שורש פשוט", הוא אמר. "לא תרגיש כלום". איזה כלום? אני מרגיש כאילו מישהו עשה לי שם חור שחור.
אני מתקשר שוב למרפאה. "חייבים לראות אותי בדחיפות", אני אומר. "אני לא יכול לסבול יותר".
"אין תורים פנויים היום", אומרת הפקידה. "אולי מחר בבוקר".
מחר בבוקר? אני לא אשרוד עד מחר בבוקר.
בייאוש אני מחליט שאני מפסיק עם טיפולי השיניים האלה. אם זה מה שנקרא "טיפול", אני מעדיף להמשיך לסבול עם הכאב הישן והמוכר. לפחות הוא לא היה גיהנום כזה.
נשמע חוויה ממש לא נעימה, מה איתך היום? מקווים שכבר לא כואב
עדיין לא מטופל מהפחד ומהכאבים?

אנחנו תמיד אומרים, טיפול שיניים טוב, לא צריך לכאוב
העיקר הביראות, תודה על השיתוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לי ילד שסובל כרגע מכמה חורים בשינים
בחור אחד צריך לעשות טיפול שרש מורכב, קבענו תור באחת המרפאות בקופת חולים
הרופאה היתה אדיבה, ודרך גז צחוק היא ניסתה לעשות את הטיפול, אך ללא הועיל, הילד, פחד , ולא רצה שיטפלו בו,
כמות הפרסים, וההבטחות שיצאו לי מהפה, אם הוא יהיה גיבור ויעבור את זה בשלום, עלו בתהו,
ויצאנו מהמרפאה, ללא כלום, בדרך לטיפול שורש תחת טישטוש,
אני חושב שאם היה רופא/ת שכן היה לה את הגישה לילדים, זה היה יכול להצליח
בברכת רופא חולים
אתם צודקים בהחלט, ילדים מסרבים לקבל טיפול מהפחד הרבה יותר מהכאב עצמו, כדי להצליח צריך להשתמש בגישה מיוחדת ולא רק במכשירים מיוחדים.
אנחנו מתמחים בטיפולי שיניים לילדים בגישה שמונעת את הטראומה והפחד גם בעתיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אין צורך בסיפורים מיוחדים

רופא שיניים, מקדחיו ושאר מכשיריו מפחידים מספיק עוד לפני הכאב הראשון

ולכן, כל ביקור אצל רופא שלא יתאמץ מאד להרגיע ולהסיח דעת הילד, יזכר כחוויה לא טובה.


ואם אצלכם אכן משקיעים ביחס בהבנה והקשבה, זה שווה הרבה יותר מה500 שלא אזכה בגלל ה"אין סיפור"
אכן, מסכימים עם כל מילה. זו הגישה שלנו. ליצור לילד חוויה טובה שתמנע את הפחד גם בעתיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בפעם הלא זוכרת כמה שאותה שן החליטה שהיא רוצה לזכות בעוד סתימה.
החלטתי שלא עוד. הפעם, אני הולכת על בטוח.
ד"ר טל שיפר בטוח זוכר את 2 השיניים הקדמיות שלי שהיו נראות כמו אוסף של סתימות אחת ע"ג השניה.
במומחיות, בעדינות ובמקצועיות נדירה הוא בנה שם 2 כתרים יפיפיים, שנראים כחלק אינטגרלי מהפה.
עברו מאז כמה שנים, ואני לקוחה וותיקה שם...

לא בטוחה שהתכוונתם לסיפור עם כזה סוף, אבל, לא יכולתי שלא לפרגן למרפאה הכי מקצועית- אבל, הכי חשוב, הכי אנושית!!!


ואם כבר סיפור לתחרות-
הבת שלי הייתה בת 11 בערך כשכאבי שיניים עזים תקפו אותה. הלכנו לעזרה ראשונה בקופה, ועשו לה סתימה זמנית. מה שהיה אמור להרגיע את הכאבים, אבל, הכאבים רק התגברו.
הפעלנו קשרים ותוך מספר ימים קבלנו תור לרופא בקופה להחלפת הסתימה הזמנית בקבועה.
חשבנו שבזה תם הסיפור---- אבל, הכאבים רק החריפו...
אז התייאשתי ופניתי למרפאת ד"ר שיפר הידועה-
ושם בקסמים הצליחו לטפל בבת הפחדנית והצורחת והזועקת מרוב יאוש וכאב. כבר לא האמינה שיש משהו מקצועי שידע לגאול אותה מהיסורים.
היא קיבלה טיפול מקצועי אפילו בלי גז צחוק!
והכי חשוב, גילו את כל הבלגן והרשלנות שתחת הסתימה.
טיפול יעיל אחד ומקצועי של ד"ר מתוק וב"ה- הכאב חלף!!
תודה, התרגשנו לקרוא.
הרבה בריאות ונחת
 
  • תודה
Reactions: BRO
  • הוסף לסימניות
  • #14
בהצלחה!!!
טוב שיש רופאים קשובים ללקוחות

אני תמיד תוהה
מה יש להם לרופאים שחייבים לשאול שאלות באמצע הטיפול?
איך הם חושבים שהילד יענה להם?
ובפרט השאלות כמו אתה מצחצח כל יום? רואים שלא. (עכשיו גם אם כן הוא לא יכול לענות הלשון שלו כלואה בסקשן)
אתה יודע שממתקים וסוכריות לא בריאים לשיניים?
נו באמת, סקופ השנה
נראה לכם שהוא לא יודע?

אהה ואלה שמחליטים להיות גם אורטודנטים לעת הצורך
למה את מוצצת אצבע? בטח רואים שמצצת אצבע או מוצץ וכו'
לא לא לא
זה מבנה החניכיים (יש לי בת מוצצת אצבע עד גיל אסור לספר ולסת ישרה ובת שמעולם לא ראתה מוצץ ואצבע והלסת בלטה החוצה)

לכן כששואלים אותי בפתיחת תיק לילד למה הוא אלרגי
בא לי נורא לכתוב לדיבורים וביקורות של רופאים
כי עם כל הכבוד אנחנו הלקוחות ואתם נותני השירות
ולכן נא כבדו את הלקוח
מבטיחה שהוא יודע מה מותר ומה אסור כמה לצחצח ואיך

חייבת לציין לשבח
מרפאה פרטית לילדים בסגנון דר שיפר (לא הכרנו אתכם אז לא אכתוב כאן את שמם)
ויצאתי עם חוויה טובה שלדעתי בגיל הזה שווה את המחיר הפרטי ששילמנו
ושילמנו.
היינו בטוחים שאנחנו הולכים להרדמה
ובסוף אפילו סדציה לא היו צריכים

כשהבן שלי קם מהכיסא אחרי טיפול שורש
שאלתי אותו איך היה
הוא אמר "כייף" :)
כך צריכים כל הלקוחות להרגיש בתום טיפולי השיניים
אם תרצו אין זו אגדה.

---------------------------------------
ואם כבר יש כאן במה
אודה לתשובה לגבי מוצר שנקרא מעיל לשיניים
בד"כ משתמשים בזה רופאי שיניים שעושים טיפולי שורש
הם שמים לשן מעיל שעוזר שלא יכנס מים לגרון ולא יצטרכו לעשות טיפולי חנק בסקשן (אימת כולם)
מדוע אי אפשר לעשות זאת גם בסתימות רגילות??
אף רופא שביקשתי (אפילו בתשלום נוסף) לא הסכים

ושוב בהצלחה
שתזכו להעלות חיוך אצל כולם :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
סיפור קצת עצוב הבת שלי חייבת לעבור טיפול שינים,
ניסינו גז צחוק, וגם טישטוש, וללא הצלחה, זה לא השפיע על הילדה,
ושלחו אותנו להרדמה כללית, הבעיה שיש תורות רק עוד חצי שנה, והעלות היא מעל 5000 ש"ח
אבל הכל משמיים,
השאלה שלי האם באמת מרפאה מרטית היתה מצליחה לעשות לו את זה בטישטוש
אפשר לנסות אצל מומחה שיניים לילדים פעם נוספת. עם גישה נכונה וסבלנות יש סיכוי גבוה שהטיפול יצליח תחת טשטוש מקומי.
יש ילדים שאין ברירה וזקוקים להרדמה מלאה, וזהו הפתרון הכי נכון עבורם. זמינות התורים אצלנו להרדמה מלאה קרובים. העלות אכן גבוהה יותר כי זה מצריך בנוסף חדר ניתוח ורופא מרדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
באנו עם ילד בן 6 לצילום במרפאה X
הד"ר אפילו לא הצליחה לגרום לו לשתף פעולה לצורך צילום :(

פנינו לרופאה המוכרת לנו אך העמוסה והפחות זמינה
והיא הצליחה לבצע טיפולים כולל כתרים באווירה נינוחה ונעימה.
יש מה ללמוד ממנה!
בטיפול הראשון היא עשתה לילד חוג רופא שיניים
הסבירה לו על הכלים והדגימה.
במהלך כל טיפול היא מציעה לילד סיפורים בנושאים שונים
והוא צריך לבחור מה הסיפור שהוא רוצה.

הטיפול הפך להיות מעניין ומסקרן והכי חשוב
הוביל לשיתוף פעולה מלא של הילד
בלי לחשוש מהטיפול הבא!

השראה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בהצלחה!!!
טוב שיש רופאים קשובים ללקוחות

אני תמיד תוהה
מה יש להם לרופאים שחייבים לשאול שאלות באמצע הטיפול?
איך הם חושבים שהילד יענה להם?
ובפרט השאלות כמו אתה מצחצח כל יום? רואים שלא. (עכשיו גם אם כן הוא לא יכול לענות הלשון שלו כלואה בסקשן)
אתה יודע שממתקים וסוכריות לא בריאים לשיניים?
נו באמת, סקופ השנה
נראה לכם שהוא לא יודע?

אהה ואלה שמחליטים להיות גם אורטודנטים לעת הצורך
למה את מוצצת אצבע? בטח רואים שמצצת אצבע או מוצץ וכו'
לא לא לא
זה מבנה החניכיים (יש לי בת מוצצת אצבע עד גיל אסור לספר ולסת ישרה ובת שמעולם לא ראתה מוצץ ואצבע והלסת בלטה החוצה)

לכן כששואלים אותי בפתיחת תיק לילד למה הוא אלרגי
בא לי נורא לכתוב לדיבורים וביקורות של רופאים
כי עם כל הכבוד אנחנו הלקוחות ואתם נותני השירות
ולכן נא כבדו את הלקוח
מבטיחה שהוא יודע מה מותר ומה אסור כמה לצחצח ואיך

חייבת לציין לשבח
מרפאה פרטית לילדים בסגנון דר שיפר (לא הכרנו אתכם אז לא אכתוב כאן את שמם)
ויצאתי עם חוויה טובה שלדעתי בגיל הזה שווה את המחיר הפרטי ששילמנו
ושילמנו.
היינו בטוחים שאנחנו הולכים להרדמה
ובסוף אפילו סדציה לא היו צריכים

כשהבן שלי קם מהכיסא אחרי טיפול שורש
שאלתי אותו איך היה
הוא אמר "כייף" :)
כך צריכים כל הלקוחות להרגיש בתום טיפולי השיניים
אם תרצו אין זו אגדה.

---------------------------------------
ואם כבר יש כאן במה
אודה לתשובה לגבי מוצר שנקרא מעיל לשיניים
בד"כ משתמשים בזה רופאי שיניים שעושים טיפולי שורש
הם שמים לשן מעיל שעוזר שלא יכנס מים לגרון ולא יצטרכו לעשות טיפולי חנק בסקשן (אימת כולם)
מדוע אי אפשר לעשות זאת גם בסתימות רגילות??
אף רופא שביקשתי (אפילו בתשלום נוסף) לא הסכים

ושוב בהצלחה
שתזכו להעלות חיוך אצל כולם :)
מעיל לשן נקרא בשפה המקצועית סכר גומי והוא אכן כלי חשוב ברפואת שיניים, במיוחד בטיפולי שורש ובסתימות מחומרים מרוכבים (סתימות לבנות), מאחר שהוא מאפשר יובש מוחלט ומונע חדירה של רוק או דם לאזור הטיפול – דבר החיוני להצלחת הטיפול ולאורך חייו. ללא סכר גומי, קיימת חשיפה ללחות שעלולה לפגוע בהדבקה ולקצר את עמידות הטיפול באופן משמעותי.

העבודה עם סכר גומי דורשת מיומנות גבוהה והתאמה מדויקת, ולכן רופאים המשתמשים בו לרוב גובים מחירים גבוהים יותר. עם זאת, רופאים רבים יעדיפו לבצע את הטיפול באמצעות סכר גומי גם ללא תוספת תשלום, כיוון שזו הדרך הנכונה והמקצועית לעבוד. חשוב לציין כי מחסור בניסיון ומיומנות בעבודה עם סכר גומי עלול לסרבל את התהליך, אף על פי שהרצון להעניק טיפול מיטבי תמיד קיים. מחקרים מראים כי שימוש בסכר גומי מאריך את חיי הטיפולים ומשפר את תוצאותיהם, למרות המורכבות שבשימוש בו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תחרות הסיפורים לקראת סיום >>>אפשר לשתף ולהשתתף בתחרות עד מוצ"ש בחצות
תודה לכל המשתפים והמשתפות עד כה, בריאות איתנה לכולם
ואנחנו תמיד פה לכל שאלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
למה בעצם להתאמץ בלי גז צחוק.
זה בעייה?
אין שום בעיה להשתמש בגז צחוק ואפילו מומלץ לילדים על מנת להקל עליהם ולמנוע חרדת רפואת שיניים עתידית, ילד שלא מפחד היום, מכל טראומה קטנה יכול לפתח חרדה עתידית..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לנו זוכים!

2 משתמשים שריגשו אותנו במיוחד
זכו בפרס שווה - טיפול ems - ניקוי אבנית מיוחד בשווי 500 שח! (כל אחד).

@.מירי @לימור-ש
פונה אליכם בפרטי לקבלת פרטים ותיאום

תודה לכל המשתתפים והעוקבים

לכבוד חודש אדר
שתמיד תהיו בשמחה!
ותחייכו בפה מלא!

:D:D:D

צוות מרפאת ד"ר שיפר
יום שלישי בבוקר. יומיים אחרי טיפול שורש. ציפיתי שאקום רענן, אבל הכאב החד והמזמזם הזה, שהתחיל ככה סתם, פתאום התעצם. כאילו מישהו קדח לי שוב בתוך הלסת.
ניסיתי משככי כאבים, חזקים אפילו. כלום. כאילו בלעתי סוכריות. העיניים דומעות, הראש פועם, וכל תנועה קטנה גורמת לי להתכווץ מכאב.
התקשרתי לעבודה. "לא אגיע היום, מצטער. לא מרגיש טוב". איזה "לא מרגיש טוב"? אני מרגיש כאילו גיהנום השתכן לי בפה.
הזמן זוחל. כל דקה נמרחת כמו נצח. שום דבר לא עוזר. אני שוכב במיטה, בוהה בתקרה, ומחכה שהכאב יירגע. אבל הוא רק מתחזק.
אני נזכר ברופא השיניים שאמר שהכל יהיה בסדר. "טיפול שורש פשוט", הוא אמר. "לא תרגיש כלום". איזה כלום? אני מרגיש כאילו מישהו עשה לי שם חור שחור.
אני מתקשר שוב למרפאה. "חייבים לראות אותי בדחיפות", אני אומר. "אני לא יכול לסבול יותר".
"אין תורים פנויים היום", אומרת הפקידה. "אולי מחר בבוקר".
מחר בבוקר? אני לא אשרוד עד מחר בבוקר.
בייאוש אני מחליט שאני מפסיק עם טיפולי השיניים האלה. אם זה מה שנקרא "טיפול", אני מעדיף להמשיך לסבול עם הכאב הישן והמוכר. לפחות הוא לא היה גיהנום כזה.
בהצלחה!!!
טוב שיש רופאים קשובים ללקוחות

אני תמיד תוהה
מה יש להם לרופאים שחייבים לשאול שאלות באמצע הטיפול?
איך הם חושבים שהילד יענה להם?
ובפרט השאלות כמו אתה מצחצח כל יום? רואים שלא. (עכשיו גם אם כן הוא לא יכול לענות הלשון שלו כלואה בסקשן)
אתה יודע שממתקים וסוכריות לא בריאים לשיניים?
נו באמת, סקופ השנה
נראה לכם שהוא לא יודע?

אהה ואלה שמחליטים להיות גם אורטודנטים לעת הצורך
למה את מוצצת אצבע? בטח רואים שמצצת אצבע או מוצץ וכו'
לא לא לא
זה מבנה החניכיים (יש לי בת מוצצת אצבע עד גיל אסור לספר ולסת ישרה ובת שמעולם לא ראתה מוצץ ואצבע והלסת בלטה החוצה)

לכן כששואלים אותי בפתיחת תיק לילד למה הוא אלרגי
בא לי נורא לכתוב לדיבורים וביקורות של רופאים
כי עם כל הכבוד אנחנו הלקוחות ואתם נותני השירות
ולכן נא כבדו את הלקוח
מבטיחה שהוא יודע מה מותר ומה אסור כמה לצחצח ואיך

חייבת לציין לשבח
מרפאה פרטית לילדים בסגנון דר שיפר (לא הכרנו אתכם אז לא אכתוב כאן את שמם)
ויצאתי עם חוויה טובה שלדעתי בגיל הזה שווה את המחיר הפרטי ששילמנו
ושילמנו.
היינו בטוחים שאנחנו הולכים להרדמה
ובסוף אפילו סדציה לא היו צריכים

כשהבן שלי קם מהכיסא אחרי טיפול שורש
שאלתי אותו איך היה
הוא אמר "כייף" :)
כך צריכים כל הלקוחות להרגיש בתום טיפולי השיניים
אם תרצו אין זו אגדה.

---------------------------------------
ואם כבר יש כאן במה
אודה לתשובה לגבי מוצר שנקרא מעיל לשיניים
בד"כ משתמשים בזה רופאי שיניים שעושים טיפולי שורש
הם שמים לשן מעיל שעוזר שלא יכנס מים לגרון ולא יצטרכו לעשות טיפולי חנק בסקשן (אימת כולם)
מדוע אי אפשר לעשות זאת גם בסתימות רגילות??
אף רופא שביקשתי (אפילו בתשלום נוסף) לא הסכים

ושוב בהצלחה
שתזכו להעלות חיוך אצל כולם :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה