- הוסף לסימניות
- #1
תמיד פחדתי להיות ברכב שמישהו אחר נוהג בו
אבל מאז שיש לי רישיון (שנה וחצי) אני ממששש פוחדת
בתחילה כולם צחקו על זה והיה נחמד, אבל שבוע שעבר הייתי ברכב שהנהג בו נסע בזהירות, (מנוסה 40 שנה +) וכמעט נכנסתי להיסטריה, (עצמתי עיניים והחזקתי את הראש בחרדה)
היום נסיעתי באוטובוס עשר דקות וירדתי ממנו עם ידיים רועדות... (כל הנסיעה בטוחה שהנה הוא מתהפך, ושהנהג ייכנס לכל הרכבים מסביב)
יש מה לעשות? זה נורמלי? הגיוני?
(יש לציין שבדרך כלל אני נוהגת בעצמי ואז אני ממש רגועה ונינוחה. הבעיה היא רק כשאני ברכב שאני לא הנהגת בו).
אם יש למישהו עצה מעשית או שמכיר את התופעה אשמח לשמוע!
אבל מאז שיש לי רישיון (שנה וחצי) אני ממששש פוחדת
בתחילה כולם צחקו על זה והיה נחמד, אבל שבוע שעבר הייתי ברכב שהנהג בו נסע בזהירות, (מנוסה 40 שנה +) וכמעט נכנסתי להיסטריה, (עצמתי עיניים והחזקתי את הראש בחרדה)
היום נסיעתי באוטובוס עשר דקות וירדתי ממנו עם ידיים רועדות... (כל הנסיעה בטוחה שהנה הוא מתהפך, ושהנהג ייכנס לכל הרכבים מסביב)
יש מה לעשות? זה נורמלי? הגיוני?
(יש לציין שבדרך כלל אני נוהגת בעצמי ואז אני ממש רגועה ונינוחה. הבעיה היא רק כשאני ברכב שאני לא הנהגת בו).
אם יש למישהו עצה מעשית או שמכיר את התופעה אשמח לשמוע!
הנושאים החמים