- הוסף לסימניות
- #1
בימים האחרונים כשאני מנסה לשמור שינויים בקובץ גיפג מפוטושופ הוא כותב לי שלא ניתן
וכל פעם אני צריכה לקרוא לזה שם חדש.
ניסתי לבדוק אם הקבצים שאני יוצרת נעולים ולכן לא ניתן להחליפם אבל הוא לא מאפשר לגעת בהגדרות וכותב שצריך מנהל כדי להמשיך..
מה עושים?
כשאני מנסה למחוק את הקובץ הקודם כדי לשמור שוב בשמו, הוא אומר שצריך הרשאת מנהל כדי למחוק.
מה קרה פתאום שנישלו אותי מתפקיד המנהל?
וכל פעם אני צריכה לקרוא לזה שם חדש.
ניסתי לבדוק אם הקבצים שאני יוצרת נעולים ולכן לא ניתן להחליפם אבל הוא לא מאפשר לגעת בהגדרות וכותב שצריך מנהל כדי להמשיך..
מה עושים?
כשאני מנסה למחוק את הקובץ הקודם כדי לשמור שוב בשמו, הוא אומר שצריך הרשאת מנהל כדי למחוק.
מה קרה פתאום שנישלו אותי מתפקיד המנהל?
הנושאים החמים