בקשה 'פורום חדשות'. אולי לא כדאי להקפיץ את כולנו סתם?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
אין לי הרשאה בחדשות, אז כותבת כאן. מקווה שזה בסדר

לעיתים יש אירועים גדולים מאוד, חשובים ומשמעותיים
האשכול על איראן הוא אחד כזה

אז אולי כדאי באמת לעדכן שם רק על דברים חשובים/משמעותיים

כי חבל לי להיכנס כל פעם בלחץ ובציפיה להתפתחות, ואז למצוא את הידיעה המרעישה על כך שהעוזרת של סגן נשיא הרובע התשיעי של משהד נצפתה אורזת חפצים בשגרירות באיסלאמבד...
או לקרוא בפעם העשירית שוב פרשנות של כתב זוטר או בכיר במשפט סתום אחד 'איזה הפתעות, וואי וואי וואי'

הפורום עוזר בעיקר לאלו שאין להם אתרי חדשות, ולא זקוקים לכל שורה חדשה שעורך משועמם ב'כל רגע' היה חייב להוסיף בשביל הפרסומות

אלו לא עדכונים. זו רכילות

תודה לכל המעדכנים המסורים!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
צודקת בכל מילה.
בנושאים האלו צריך לעדכן חדשות מבוססות ולא הערכות עיתונאיות שאחרי זה יוכלו להגיד, אתם רואים, ידעתי לפני כולם.
לא צריך להקפיץ את הציבור סתם.
תודה לתשומת ליבכם לדבר זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הבעיה שאתם מוקפצים
במקום להסתכל כמה פעמים ביום וזהו
ולא משנה מה התפתח
אני בדווקא עשיתי שלא אקבל שום עדכון במייל
ורק מתי שאני פותח פרוג אני רואה שיש חדשות
א. אז אנחנו הבעיה?
באמת מאוד חשוב מה אמר כתבנו לענייני ירקות עליים לגבי המחסור בפיסטוק לשנת 2028?

ב. גם בלי שהנושא מוקפץ
רואים שיש עדכון וזה מעניין

ולפעמים גם במשך חצי יום, ה'עדכונים' הם מהסוג הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אולי אני קצת סוטה מהנושא המרכזי

אם מישהו היה פותח קו שהייתי מקבל צינתוק כשמתפתח אירוע חדשותי באמת מעניין
הייתי מוכן לשלם לו לא מעט
לא בגלל שיש לי כסף מיותר
הוא פשוט יחסוך לי הרבה מאוד זמן וכסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אין לי הרשאה בחדשות, אז כותבת כאן. מקווה שזה בסדר

לעיתים יש אירועים גדולים מאוד, חשובים ומשמעותיים
האשכול על איראן הוא אחד כזה

אז אולי כדאי באמת לעדכן שם רק על דברים חשובים/משמעותיים

כי חבל לי להיכנס כל פעם בלחץ ובציפיה להתפתחות, ואז למצוא את הידיעה המרעישה על כך שהעוזרת של סגן נשיא הרובע התשיעי של משהד נצפתה אורזת חפצים בשגרירות באיסלאמבד...
או לקרוא בפעם העשירית שוב פרשנות של כתב זוטר או בכיר במשפט סתום אחד 'איזה הפתעות, וואי וואי וואי'

הפורום עוזר בעיקר לאלו שאין להם אתרי חדשות, ולא זקוקים לכל שורה חדשה שעורך משועמם ב'כל רגע' היה חייב להוסיף בשביל הפרסומות

אלו לא עדכונים. זו רכילות

תודה לכל המעדכנים המסורים!
מה נקרא מידע חשוב בעינכם?
כשיתקפו בפועל? כשפיקוד העורף יחמיר את ההנחיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
איזה עדכון חשוב את מצפה לשמוע מעבר להתראה הראשונה שתהיה מפיקוד העורף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבעיה שאתם מוקפצים
במקום להסתכל כמה פעמים ביום וזהו
ולא משנה מה התפתח
אני בדווקא עשיתי שלא אקבל שום עדכון במייל
ורק מתי שאני פותח פרוג אני רואה שיש חדשות
זו ההתנהלות שלך ולכן זה לא מפריע לך. יש כאלה שמתעדכנים בעיקר/רק מפרוג והם יותר דרוכים ממך לגבי המלחמה המתקרבת, וזה חשוב שיהיו עדכונים רציניים בלבד.

רבותי יש כאלה ששונים ממכם! יש כאלה שרוצים להיות יותר מוכנים נפשית/טכנית ולא לחכות ל
להתראה הראשונה שתהיה מפיקוד העורף
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לגמרי לגמרי צודקת
יש "פרשנים" ו"כתבים" ועיתונים מסוימים, שפעם בשעה כותבים -תקיפה בשעה הקרובה
וזה סתם מלחיץ ומקפיץ
איזה עדכון חשוב את מצפה לשמוע מעבר להתראה הראשונה שתהיה מפיקוד העורף?
אני מבינה את הפרדוקס, אבל יש כתבים יותר אמינים בעיני, וכאלה שלא אמינים בכלל וסתם אוהבים להקפיץ

לדוגמא- אבו עלי אמין וזהיר בדיווחיו
"אבו צאלח" לדעתי פחות אמין, תעקבו פה ותראו שחצי ממה שאמר- לא קרה בכלל

אז לדעתי כדאי להעלות באשכול חדשות רק ידיעות מכתבים שנחשבים יותר אמינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה נקרא מידע חשוב בעינכם?
כשיתקפו בפועל? כשפיקוד העורף יחמיר את ההנחיות?
אפילו תזוזת כוחות או טור פרשנות
גם מי שאני שאכריע בין אבו עלי לאבו צאלח

אבל לא משפט אחד: 'משה שריד: הפעם יש לנו הפתעות חזקות'.
או 'פוטרה ביתו של יושב ראש המג'לס מעבודתה כשיננית בנורווגיה'.
למה זה חשוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זו ההתנהלות שלך ולכן זה לא מפריע לך. יש כאלה שמתעדכנים בעיקר/רק מפרוג והם יותר דרוכים ממך לגבי המלחמה המתקרבת, וזה חשוב שיהיו עדכונים רציניים בלבד.

רבותי יש כאלה ששונים ממכם! יש כאלה שרוצים להיות יותר מוכנים נפשית/טכנית ולא לחכות ל
אני מהסוג שמרעננת את הדף באשכול השני באובססביות
אבל זה כבר לא מטריד אותי נוכח השנתיים האחרונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אולי אפשר לפצל לשני אשכולות
אחד עם כל הדיווחים
והשני עם דיווחים מאומתים או מקסימום פרשנות מבוססת
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אפשר פשוט כל הודעה שהיא באמת לא חדשות לדרג וככה האשכול יהפך ליותר נקי וכן פרצוף עצוב על הודעה פחות מסקרנת וכועס על הודעה ממש לא קשורה אני אישית ממש משתדלת לדרג כל הודעה בין לטוב וביןלמוטב
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
האשכול מיועד לשלל הדיווחים בנושא וככה גם שאר האשכולות, אבל אל דאגה כשיתפתח משהו רציני "איכשהו" כולם ייתעדכנו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שימו את הפלאפון על דור 4 ותקבלו התראה 10 דקות לפני האזעקה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה