דרוש מידע פינוי גניזה על חשבון העריה בבני ברק?

  • הוסף לסימניות
  • #23
כך אמור לקרוא
אני מנסה לבדוק אם יש בפרוג אחד מעובדי הערייה שיאשר את הענין
זה לא עובד ככה מהרגע להרגע, צריך לתפור מכרז, לפרסם אותו, לאשר אותו, להחליף מתקנים ששייכים כיום לעמותה שכנראה לא תזכה במכרז כי היא לא של הציבור הנכון, קצת סבלנות...
חוץ מזה שלא כתוב במכתב של יהודה אבידן מילה על תשלום/אי תשלום, סה"כ כתוב שזה באחריות העיריה, אז העיריה תהיה "אחראית" לאשר הצבת מתקני גניזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #27
הציבור משלם על הגניזה במצטבר מאות אלפי שקלים במשך השנים, וכעת מתברר שזה כלול בתשלום הארנונה, חייב להגיש תביעה ייצוגית נגד העמותה של הגניזה על גזילת הציבור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הציבור משלם על הגניזה במצטבר מאות אלפי שקלים במשך השנים, וכעת מתברר שזה כלול בתשלום הארנונה, חייב להגיש תביעה ייצוגית נגד העמותה של הגניזה על גזילת הציבור.
זה שזה (אמור להיות) כלול בארנונה, לא אומר שהעמותה של הגניזה הכללית לוקחת כסף בגזילה ח"ו
למיטב ידיעתי הם לא גוף ממשלתי
והם 'מוכרים' לך שירות שהעיריה אמורה לעשות ולא עושה
אם כבר תביעה ייצוגית על העירייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בכל אופן מבדיקה קצרה שעשיתי זה לא כלול בתשלומי ארנונה ואפילו לא בשירותי המועצה הדתית.
אני יודע על ערים שבוודאות יש הסכם בין הגניזה למועצה שהמועצה משלמת על הכל (אני לא הולך לפרסם איפה בשביל שזה לא יזיק להסכם שלהם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אאל''ט גם בטבריה.
חברת הגניזה תמיד מפרסמים שיש לשלם עבור כל שקית ובמיוחד לפני הימים הנוראים כדי שחלילה לא נעבור על גזל.

לאחרונה פורסם כאן, וכעת לא מצאתי - שאין צורך לשלם, שהכל ממומן ע"י הרה"ר או גוף שונה, וזה סתם עוולה שהם מפרסמים כך.

אני בודק את זה יותר לעומק, ושתהיה לי תשובה מדויקת בל"נ אחזור עם הפרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
חברה'
מה לא ברור פה בכל הערים החילוניות/ מעורבות כמעט ואין גניזה בשונה מב"ב

וחוצמזה' ברגע שהגניזה בבני ברק תהיה חינם אנשים יזרקו את כל היתד לפח ויפסיקו לברור גניזה
אין מספיק מקום גם בקבורה בקומות לכמות האדירה הזו
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מועצה דתית מתוקצבת לפי מס' תושבים בעיר, לא משנה כמה מהם צורכים את שירותיה
לא משנה אם חלק מהם בכלל לא יהודים!

למשל בעיר א' - גרים 100 תושבים, מועצה דתית מתוקצבת על 100 תושבים - מתוכם 100 דתיים
התקציב מתחלק לצריכה רבה של שירותי דת

עיר ב' גם כן עם 100 תושבים - מתוקצבת כמו עיר א',
אבל גרים בה רק 20 דתיים
תוצאה?
עיר עם עודף תקציב לשירותי דת

תוצאה?
בעיר ב' - 80% חילונית - יש שירותי דת בחינם! (למשל גניזה)
בעיר א' הדתית/חרדית כולה - אותם שירותים עולים כסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
חברה'
מה לא ברור פה בכל הערים החילוניות/ מעורבות כמעט ואין גניזה בשונה מב"ב

וחוצמזה' ברגע שהגניזה בבני ברק תהיה חינם אנשים יזרקו את כל היתד לפח ויפסיקו לברור גניזה
אין מספיק מקום גם בקבורה בקומות לכמות האדירה הזו
אם כך מצאנו פתרון מעולה למפוטרי הAI שיהפכו להיות ממייני גניזה, או שישבו לפתח רובוט שיעשה את זה כמובן בטכנולגיית AI.
ועכשיו ברצינות...
שום דבר לא מתיר את ההתנהלות הזו. כמו שאף לא חושב שצריך לשלם יותר ארנונה בבני ברק כי הפחים רבים יותר כך גם בגניזה, זה דורש יותר שישאבו יותר אבל מהמקום הנכון.
ואם הבעיה זה יתד וכל הנספח יש לזה פתרון כדוגמת מיקום מרכזי אחיד, אף אחד לא ילך 10-15 דק' ברגל עם שקיות מלאות ביתד לגניזה, הוא יזרוק את זה בפח מתחת לבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכון בכל הארץ זה אמור להיות בחינם רק שבבני ברק אחד מהתושבים הרים את הכפפה ופנה למשרד לשרותי דת שחייב את הערייה לשלם מעכשיו את הגניזה
התוצאה תהיה כמו קרית אונו.
שיהיו רק שני מתקנים בכל העיר.
מלבד מה שכבר נכתב:
זה לא עובד ככה מהרגע להרגע, צריך לתפור מכרז, לפרסם אותו, לאשר אותו, להחליף מתקנים ששייכים כיום לעמותה שכנראה לא תזכה במכרז כי היא לא של הציבור הנכון, קצת סבלנות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה