דרוש מידע פנימייה לילד בסיכון!!! עזרה דחופה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי בבנין משפחה מסכנה שהאבא לא כל כך בריא בנפשו וכל היום צורח על הילדים ולפעמים גם מכה אותם. הילד הגדול בן 11, והאמא אומרת שהוא לא יכול להמשיך להיות בבית כי היא לא משתלטת על היחס של האבא כלפיו ושצריך להעביר אותו לפנימייה, אלא שהיא לא מוכנה בשום אופן לפנות לרווחה (לטענתה הם כבר הרסו לה בית אחד).
אשמח אם מישהו יכול לעדכן אותי על מסגרת כזו
מאד חשוב לה שתיהיה מסגרת שמורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא חושבת שכל כך חכם לפנות לפנימייה בלי לערב את הרווחה,
לפנימייה לילדים בסיכון לא מגיעים בלי הרווחה.
אם האבא אלים ומסוכן אז גם שאר הילדים סובלים ממנו והפנימיה תעביר את הדיווח לרווחה או תטפל בזה באמצעות העו"סית שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לי בבנין משפחה מסכנה שהאבא לא כל כך בריא בנפשו וכל היום צורח על הילדים ולפעמים גם מכה אותם. הילד הגדול בן 11, והאמא אומרת שהוא לא יכול להמשיך להיות בבית כי היא לא משתלטת על היחס של האבא כלפיו ושצריך להעביר אותו לפנימייה, אלא שהיא לא מוכנה בשום אופן לפנות לרווחה (לטענתה הם כבר הרסו לה בית אחד).
אשמח אם מישהו יכול לעדכן אותי על מסגרת כזו
מאד חשוב לה שתיהיה מסגרת שמורה
זה שאלה לרב ולא לאנשים מפורומים
לא חושבת שכל כך חכם לפנות לפנימייה בלי לערב את הרווחה,
לפנימייה לילדים בסיכון לא מגיעים בלי הרווחה.
אם האבא אלים ומסוכן אז גם שאר הילדים סובלים ממנו והפנימיה תעביר את הדיווח לרווחה או תטפל בזה באמצעות העו"סית שלהם.
יפה שקבעתם שהרווחה הוא ארגון טוב לילדים בסיכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שאלה לרב גדול
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש לי בבנין משפחה מסכנה שהאבא לא כל כך בריא בנפשו וכל היום צורח על הילדים ולפעמים גם מכה אותם. הילד הגדול בן 11, והאמא אומרת שהוא לא יכול להמשיך להיות בבית כי היא לא משתלטת על היחס של האבא כלפיו ושצריך להעביר אותו לפנימייה, אלא שהיא לא מוכנה בשום אופן לפנות לרווחה (לטענתה הם כבר הרסו לה בית אחד).
אשמח אם מישהו יכול לעדכן אותי על מסגרת כזו
מאד חשוב לה שתיהיה מסגרת שמורה
שלא תסתבכו עם חוק חובת דיווח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא נראה לי שיש לה רבנים
היא פשוט שכנה מסכנה שלא כל כך מבינה מהחיים
אני פשוט מנסה לעזור ולמצוא לה מה שמבקשת
לא נראה לי שעל דעת עצמי אני יכול לפנות לרווחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני ובעלי הורי בית בפנימית רווחה
ולא נכון בכלל
זה כון שרווחה לפעמים מוציאים ילדים ממשמורת אבל ברב המקרים זה הצלה לילד
ולהוציא ממשמורת זה לא אומר שהם לא מתראים הילד יוצא כל שבת שניה הבייתנ וההורים יכולים לבוא לבקר ולצאת איתו
ויש גם אצלנו ילדים שהם לא ילדי רווה אלא שפשוט כדי שיגדלו יותר בסדר בגלל משפחה/ סביבת מגורים/ השפעה חברתית ההורים/ אחד מהם החליט שכדאי

ויש להם תנאים מעולים , חוגים, ארוחות, הורי בית שעושים מעל ומעבר, מבצעים, טיולים,
חדרים משופצים (מהקטלוג ממש..)
באמת שאם זה המצב אז זה יכול להיות הצלה לילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש חוק חובת דיווח
במקרה שאת לא מדווחת את עוברת על החוק
אז איך תוכלי לעזור לה בלי לדווח? ז לא הולך ביחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
\
בכללי כל הפנימיות בגילאים האלה עובדות בשיתוף הרווחה,
אז מה שנקרא זה לא משנה הסדר, פנימיה ואז רווחה או רווחה ואז פנימיה
בדיוק. שלא לדבר על שכר לימוד בפנימייה, שבטוח האמא מתכוונת ש"מישהו" ישלם לה. מי ישלם לה? רק הרווחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני ובעלי הורי בית בפנימית רווחה
ולא נכון בכלל
זה כון שרווחה לפעמים מוציאים ילדים ממשמורת אבל ברב המקרים זה הצלה לילד
ולהוציא ממשמורת זה לא אומר שהם לא מתראים הילד יוצא כל שבת שניה הבייתנ וההורים יכולים לבוא לבקר ולצאת איתו
ויש גם אצלנו ילדים שהם לא ילדי רווה אלא שפשוט כדי שיגדלו יותר בסדר בגלל משפחה/ סביבת מגורים/ השפעה חברתית ההורים/ אחד מהם החליט שכדאי

ויש להם תנאים מעולים , חוגים, ארוחות, הורי בית שעושים מעל ומעבר, מבצעים, טיולים,
חדרים משופצים (מהקטלוג ממש..)
באמת שאם זה המצב אז זה יכול להיות הצלה לילד
בואי, אם הם אצלכם הם ילדי רווחה. אין הגדרה אחרת לילדים שחיים בפנימיית רווחה כדי שיגדלו "יותר בסדר".
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קחו בחשבון שברגע שפונים לרווחה הם יתנהלו לפי שיקול דעתם לטוב ולמוטב...

אני אישית מכירה כאלה שניזוקו בגלל שפנו לרווחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
קחו בחשבון שברגע שפונים לרווחה הם יתנהלו לפי שיקול דעתם לטוב ולמוטב...

אני אישית מכירה כאלה שניזוקו בגלל שפנו לרווחה
קחי בחשבון שבמצב הנוכחי כל יום שעובר הוא נזק מצטבר.
אמא ממשפחת מצוקה לא כל כך מהר מגדירה את המצב כך:
והאמא אומרת שהוא לא יכול להמשיך להיות בבית כי היא לא משתלטת על היחס של האבא כלפיו ושצריך להעביר אותו לפנימייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני ובעלי הורי בית בפנימית רווחה
ולא נכון בכלל
זה כון שרווחה לפעמים מוציאים ילדים ממשמורת אבל ברב המקרים זה הצלה לילד
ולהוציא ממשמורת זה לא אומר שהם לא מתראים הילד יוצא כל שבת שניה הבייתנ וההורים יכולים לבוא לבקר ולצאת איתו
ויש גם אצלנו ילדים שהם לא ילדי רווה אלא שפשוט כדי שיגדלו יותר בסדר בגלל משפחה/ סביבת מגורים/ השפעה חברתית ההורים/ אחד מהם החליט שכדאי

ויש להם תנאים מעולים , חוגים, ארוחות, הורי בית שעושים מעל ומעבר, מבצעים, טיולים,
חדרים משופצים (מהקטלוג ממש..)
באמת שאם זה המצב אז זה יכול להיות הצלה לילד
יש אפשרות לתת לה את הפרטים שלכם להתייעצות??? ממש חסד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין לי מושג מאיזה עיר. הרווחה במודיעין עילית מנסה לעזור ככל יכולתה.
בענין פנימיה מתאימה יש את בתי אבות פונוביז בני ברק יש שם ילדים טובים ועושים שם עבודה טובה . בנוסף יש בירושלים ובאשדוד מסגרות מתאימות. יש לשים לב כי אם זה מחוץ לעיר צריך אישור "לימודי חוץ" מהרשות שבו גרים וכיוון שכך כמעט תמיד צריך לערב גורם נוסף לתמונה. בנוסף להם יש את המידע על מקומות מתאימים. ברווחה אם זו עו"ס טובה יכולה לקדם תהליכים מצוינים מול הרשות ומול ההורים ומקום הלימודים.
שיהיה לעזר לילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קחו בחשבון שברגע שפונים לרווחה הם יתנהלו לפי שיקול דעתם לטוב ולמוטב...
אני אישית מכירה כאלה שניזוקו בגלל שפנו לרווחה
מאד מאד משנה איזו עיר
בעיקרון רווחה באה לעזור, לא משעמם להם , הם לא מחפשים להוציא מהבית
בעיר חילונית- כן צריך לשקול לפני או לפנות לרב
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש אפשרות לתת לה את הפרטים שלכם להתייעצות??? ממש חסד!
אני אפנה אלייך בהודעה פרטית
לגבי כל הפנימיות
רווחה לצערי במקרים רבים זו לא מילה גסה

וחובת דיווח זה משהו שחל על כל איש חינוך בכל מוסד גם בחיידר ובית ספר של בית יעקב מה שלצערי לא קורה בציבור שלנו מחשש 'לשון הרע וכל מיני מצוות שנזכרים בהם בכאלה מצבים ( והכל על חשבון הילדים האלה:(
וכמה סיפורים שאני מכירה ה' יעזור.

ואגב זה שאני עובדת כאן זה לא אומר שאני עובדת רווחה
גם אני לפעמים לא מצדיקה את הרווחה, ולפעמים בעת הצורך הולכת מאחורי העו''ס
כי טובת הילדים מעל הכל מבחינתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ועוד משהו
ישנם פנימיות שאצלהם מי שלא רווחה צריך לשלם שכר חודשי
מה שלפעמים לא אפשרי במשפחות מעוטות יכולת
אז אם אפשרי לבוא דרך מחלקת רווחה של העיריה זה עדיף מבחינת מימון
שוב פעם- בפנימיות מסוימות
אצלנו לא כמה שידוע לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אתם נמצאים כאן בשם גלוי לא הכל כדאי לכתוב...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה