OR_Design
משתמש סופר מקצוען
פמ"ג DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
- הוסף לסימניות
- #1
רק אצלי לא זז כלום???
שנה שעברה עבדתי שכירה מחוץ לבית, ועוד הייתי בחודש 9 ובזמן הזה חצי מהבית היה נקי
השנה לא התחלתי!!!!
אני עובדת (כרגע בקושי..) מהבית , עם תינוקת בת 11 חודשים (דבקית לא קטנה)
רוב הבוקר אני איתה חוץ משעתיים שהיא ישנה ואז אני מסדרת מבשלת או עובדת אם לא סיימתי בזמן שהיא ערה,
ב 4 הילדים באים ואני איתם עד 8 , או 9 במקרה הפחות טוב (עד שהילד מסיים שיעורים......)
אח"כ נשאר לי לארגן את הבית , כביסות, כלים, לשטוף, ואני כבר גמורה..
איפה אני מכניסה נקיונות לפסח?? איך את עושות את זה?
אשמח לשמוע עצות .. אני כבר מיואשת לפני שהתחלתי!!




שנה שעברה עבדתי שכירה מחוץ לבית, ועוד הייתי בחודש 9 ובזמן הזה חצי מהבית היה נקי
השנה לא התחלתי!!!!
אני עובדת (כרגע בקושי..) מהבית , עם תינוקת בת 11 חודשים (דבקית לא קטנה)
רוב הבוקר אני איתה חוץ משעתיים שהיא ישנה ואז אני מסדרת מבשלת או עובדת אם לא סיימתי בזמן שהיא ערה,
ב 4 הילדים באים ואני איתם עד 8 , או 9 במקרה הפחות טוב (עד שהילד מסיים שיעורים......)
אח"כ נשאר לי לארגן את הבית , כביסות, כלים, לשטוף, ואני כבר גמורה..
איפה אני מכניסה נקיונות לפסח?? איך את עושות את זה?
אשמח לשמוע עצות .. אני כבר מיואשת לפני שהתחלתי!!
הנושאים החמים