מידע שימושי פעילות גופנית מוצלחת מהבית

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
שלחתי לך מייל.
מה זה חכמת נשים??
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ואיך נרשמים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ואיך נרשמים?

וניקית ממליצה נשמע שיש לך כבר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
@שירי כהן תודה לך ! בזכותך הצטרפנו!
לדעתי מתאים יותר לגברים , אבל החצי הגברי של המשפחה מאד נהנה!
בעיקר מהאימון המנטליים והתזונתיים שמתאימים לכולם .
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מחפשת שיעורי התעמלות לחיזוק שרירים אחרי לידה. יש למישהי מידע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מוזמנת לפנות אלי ואפרט לך הכל..
0527625159
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
@שירי כהן
ראיתי שמשרד הבריאות יוצא על האחים גיל חבל על הזמן
יש לך הסברים למה?
נראה לי שאת מיישמת גם את התוכנית הגדולה שלהם לא? (כתבת בעבר שאת משתדלת להפחית במוצרי חלב כמו שהם מאד דוגלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
@שירי כהן
ראיתי שמשרד הבריאות יוצא על האחים גיל חבל על הזמן
יש לך הסברים למה?
נראה לי שאת מיישמת גם את התוכנית הגדולה שלהם לא? (כתבת בעבר שאת משתדלת להפחית במוצרי חלב כמו שהם מאד דוגלים)
משרד הבריאות יוצא כנגד כל מי שעוסק רשמית בייעוץ תזונה, ואינו מוסמך לכך מטעם משרד הבריאות.
האם כל מי שמוסמך רשמית הוא בדווקא יועץ טוב? ממש לא,
אבל יש חוק וסדר.. וזה החוק והסדר
היציאה נגדם היא בגלל שאין להם את הרשות והסמכות, משרד הבריאות בכלל לא נכנס לתכנים כן או לא.
בכל אופן אני אכן עברתי את התוכנית המלאה שלהם,
בתור מי שמאד רוצה להעביר נשים תהליך בנושא (לא ייעוץ תזונה אמנם, אבל זה הרי נוגע בהכרח) אכילה רגשית,
אני גם עוברת בעצמי ולומדת מכל דבר שמענין אותי ונראה לי שווה עיון.
(יותר התענינתי בתהליך האימון ופחות בתזונה הספציפית,
למרות ששמעתי ודאי דברים מענינים ומעמיקים רבים ומחדשים.
לא עם הכל אני מסכימה, אבל הרבה נכון מאד)

בנושא מוצרי חלב ושאר החלטות תזונתיות שאני עושה -
זה לא 'בגלל' האחים גיל, הלכתי הרבה לפני שהכרתי אותם לרופא באופן פרטי, שהוא גם נטורופת,
ואצלו עברתי תהליך ניקוי רעלים - בסופו מצאתי שיש כמה דברים - ביניהם חלב ומוצריו -
שהייתי קודם לכן מבוססת עליהם ממש מבחינת התזונה, והם לא טובים לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
משרד הבריאות יוצא כנגד כל מי שעוסק רשמית בייעוץ תזונה, ואינו מוסמך לכך מטעם משרד הבריאות.
האם כל מי שמוסמך רשמית הוא בדווקא יועץ טוב? ממש לא,
אבל יש חוק וסדר.. וזה החוק והסדר
היציאה נגדם היא בגלל שאין להם את הרשות והסמכות, משרד הבריאות בכלל לא נכנס לתכנים כן או לא.
בכל אופן אני אכן עברתי את התוכנית המלאה שלהם,
בתור מי שמאד רוצה להעביר נשים תהליך בנושא (לא ייעוץ תזונה אמנם, אבל זה הרי נוגע בהכרח) אכילה רגשית,
אני גם עוברת בעצמי ולומדת מכל דבר שמענין אותי ונראה לי שווה עיון.
(יותר התענינתי בתהליך האימון ופחות בתזונה הספציפית,
למרות ששמעתי ודאי דברים מענינים ומעמיקים רבים ומחדשים.
לא עם הכל אני מסכימה, אבל הרבה נכון מאד)

בנושא מוצרי חלב ושאר החלטות תזונתיות שאני עושה -
זה לא 'בגלל' האחים גיל, הלכתי הרבה לפני שהכרתי אותם לרופא באופן פרטי, שהוא גם נטורופת,
ואצלו עברתי תהליך ניקוי רעלים - בסופו מצאתי שיש כמה דברים - ביניהם חלב ומוצריו -
שהייתי קודם לכן מבוססת עליהם ממש מבחינת התזונה, והם לא טובים לי.
תודה על התשובה המפורטת
זה היה לי חשוב כי ברמת האימון והשינוי המנטלי לדעתי הם מאד טובים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תודה על התשובה המפורטת
זה היה לי חשוב כי ברמת האימון והשינוי המנטלי לדעתי הם מאד טובים.
אני בכלל בעד לשמור על ראש פתוח בנושא..
זה לא אומר שצריך לנוע כמטוטלת בין שיטות,
אבל כשיש משהו שלך לא בא בטוב - להקשיב לעצמך,
כשיש משהו שדוחק בך מדי - לשים לב לזה,
בדרך כלל אנחנו מיד מאשימות את עצמנו
(אני חלשה, אני חסרת כוח רצון וכאלה)
ולא חושבות שאולי לא כל דבר מתאים לכל אחד.
אבל באמת לא כל דבר מתאים לכל אחד. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ועוד דבר, הם מציעים את התוכנית שלהם בתוספת אמירה שזה מבריא ממחלות שונות.
גם פה - זה לא משנה אם תזונה נכונה אכן מסייעת לגוף להחלים,
הנקודה היא שאתה צריך להיות בעל הרשאה לרפא בשביל לומר דבר כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
ואצלו עברתי תהליך ניקוי רעלים - בסופו מצאתי שיש כמה דברים - ביניהם חלב ומוצריו -
צריך להדגיש לציבור:
שבמידה ומוציאים את מוצרי החלב מהתפריט, יש להשלים את החסר ממוצרים מקבילים המכילים חלבון וסידן.
ניתן לאכול במקום מוצרי חלב - טחינה ביתית (סידן) ודג או עוף (חלבון).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה