דרוש מידע פצעונים בגוף? מחלת הפה היד והרגל, שמעתם על זה?

  • הוסף לסימניות
  • #21
בס"ד

@mystar אשמח להבין-
האם מדובר בפצעים הלבנים המוכרים והנוראיים שממלאים את חלל הפה?
או בפצעונים אדומים על פני העור של הפנים, הידיים, המפשעה והרגליים?
לענ"ד זו ממש לא אותה תופעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אבעבועות הקוף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אנחנו גם בזה עכשיו..אצלנו גם היה עם שלשולים.
נראה לי עברנו את השיא ויש התאוששות מסויימת.
הרבה חיבוקים ועל הידיים, לדאוג שלא יתייבש.
נורופן או אקמול יעזרו לאכול ולשתות. אם לא שותים אז אפילו קצת מים עם מזרק כל כמה זמן.
לנסות גלידה, איגלו, מעדנים. דברים קרירים ורכים.
סיוט אבל בסוף זה עובר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אף פעם אל תקחי אבחנה של רופא כ100% ואם משהו לא נראה לך, תבואי ותחפרי.
עם הפצעונים/עקיצות/אבעבועות המגרדים היסטרי שהיו לילדים שלי הגעתי פעמיים לרופא שהודה שהוא לא יודע מה זה.
הרופאה טענה שזה מחלת הפה...
אני חשבתי שזה אבעבועות רוח/קוף
כשראיתי את החרק הפיצי על הרגל שלי,
ולכדתי אותו באמצעות תרגיל מבריק עם סלוטייפ
התברר שזה פרעושים
עשינו הדברה
ה"מחלה" כבר בנסיגה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יואוו ממש מלחיץ
שיהיה רפואה שלימה ויעבור בקלות!!!!

בא לי לצעוק לכל ההורים עכשיו
אם יש לכם ילד כזה או משהו שנראה בסוג
בבקשה אל תביאו אותו לגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אצלנו אותו סיפור
חשוב מאד !!לדאוג שהילד לא יתייבש.
לנסות לתת שלוקים ,שתיה קרה מתוקה..כל הזמן.
מה שמוזר ששבוע לאחר שזה נעלם מופיעה לו פתאום פטריה רצינית בכפות רגליים וידיים.
יש עוד מישהו שקרה אצלו?(הפטריה..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מה שאצלנו עזר-מרחתי על הלשון טיפה של אנסטטיק.(כעקרון מיועד לאזניים ויש המשתמשים לכאבי שיניים -לא התייעצתי עם רופא)הרגיע יחסית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זה מה שרציתי לדעת,
משהו יודע עד איזה גיל זה מדבק?
מדבק בכל הגילאים. מכירה אבא שנדבק מהילדה שלו.
אבל שכיח יותר בגיל הרך. בעיקר במעונות..

עריכה:
זה מדבק בעיקר דרך הרוק.
אז אם הילד הכניס משהו לפה- לדאוג לחטא. לחטא משטחים. להפריד כוסות, בקבוקים, מוצצים וכלי אוכל.
פחות נשיקות קרוב לפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אמרו שאם נותנים חלב עיזים ישירות מהעיזה אין בזה סכנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יש לי תחושה שמסתובבים שני סוגים
אצלנו בלי עין הרע לא ראיתי הדבקה... מקווה שלא נראה...
והילד גם לא סבל מעבר לחולשה ביומיים של החום (לא גבוה)
ברוך ד'!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מדבק בכל הגילאים. מכירה אבא שנדבק מהילדה שלו.
אבל שכיח יותר בגיל הרך. בעיקר במעונות..

עריכה:
זה מדבק בעיקר דרך הרוק.
אז אם הילד הכניס משהו לפה- לדאוג לחטא. לחטא משטחים. להפריד כוסות, בקבוקים, מוצצים וכלי אוכל.
פחות נשיקות קרוב לפה.
ממחלת הפה והגפים או ממחלת הפה היד והרגל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ממחלת הפה והגפים או ממחלת הפה היד והרגל?
זה אותו הדבר. גפיים = יד ורגל..
אותם תסמינים.
היה לנו את זה שלוש פעמים בבית. פעמיים לילד הגדול ופעם אחת לילד השני.

אגב, אומרים שמי שמקבל את זה הוא מחוסן וזה לא יחזור לו שוב. אז לא. (ראו ערך הילד הגדול שלי.)
זה יכול לחזור שוב בהחלט. הרופא אמר לי שזו מחלה שמתפרצת מכל מיני וירוסים שונים.
אז גם אם היה לילד שלכם את זה פעם אחת - הוא לא מחוסן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה אותו הדבר. גפיים = יד ורגל..
אותם תסמינים.
היה לנו את זה שלוש פעמים בבית. פעמיים לילד הגדול ופעם אחת לילד השני.

אגב, אומרים שמי שמקבל את זה הוא מחוסן וזה לא יחזור לו שוב. אז לא. (ראו ערך הילד הגדול שלי.)
זה יכול לחזור שוב בהחלט. הרופא אמר לי שזו מחלה שמתפרצת מכל מיני וירוסים שונים.
אז גם אם היה לילד שלכם את זה פעם אחת - הוא לא מחוסן.
יש מצב שזה לא אותו דבר אבל אותה משפחה ולכן אפשר להדבק שוב מאותה משפחה אבל לא מאותו דבר,
השערה שלי,
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש משחה נוזלית מיוחדת שמוכרים בבתים פרטיים בכל הארץ עולה 40 שח
ואם מורחים מיד בהתחלה זה עוזר מאד
וגם אחרי זה זה מאד עוזר

אנחנו קנינו אצל דרדק 089744544
ויש לזה סניפים בכל הארץ
כדאי להתקשר לשאול​
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה