דרוש מידע פצעונים בגוף? מחלת הפה היד והרגל, שמעתם על זה?

  • הוסף לסימניות
  • #61
מוכר ונפוץ
פעם בתקופה זה מתפרץ, מדבק מאד!!
כדאי לשמור על האחים
ולנסות להקל על הקטנציק...
חלב עיזים טרי(לא מהמכולת) מרגיע מאד
ושמעתי גם על המשחה של שפיצר( לא מניסיון)
לא כדאי
אלא אם כן תפסטרו אותו קודם בבית תרתיחו כמה דקות,
ישר מעז -סכנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
בלת"ק
היה על זה לאחרונה אשכול פה

זה מחלת הפה והגפיים
לפי דברי רופא הזן הזה פחות אלים וב"ה פחות כואב להם

אגב גם אבעבועות רוח מסתובב עכשיו אז כדאי ללכת לרופא בכל מצב
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אז אפשר לשלוח לגן או לא?????? זה ממש לא נשמע מחלת הפה. וגם אם כן, מה לחכות עד שיעבור גם אם יקח מלאאאא זמן??????
שאלתי רופא
זה מדבק מאד!
למשך 3-4 ימים לפחות ואז רק אם מרגישים טוב(אם עדיין יש כאבים/חום זה עדיין מדבק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
חלב עיזים מפוסטר מאבד את רב האפקטיביות שלו, וגם חלב שמרתיחים בבית (אותו רעיון).
אפשר לחפש עיזה ששייכת לאדם נורמלי שמטפל בה ולא מאיזה עדר שמסתובב סתם בשטחים ולכי תדעי מה המצב הבריאותי שם.
אם העיזה מחוסנת מצוין, אבל גם אם לא , אפשר לברר אצל בעלי העיזה האם הם משתמשים בחלב שלה בקביעות וממשיכים לחיות אח"כ. אם הכל בסדר אז אין מה לחשוש. (אני עשיתי ככה עם הבן שלי וזה עזר לו ממש!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
איך זה מדבק?
ממה צריך להזהר?
האם מבוגר יכול גם להדביק?
צריך להיזהר שהדודים והסבתות לא ינשקו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
עברנו שבוע סיוטטטט עם התינוק.
לא אכל כלוםםםם, לא שתה, לא מוצץ, צרחות גם כשבלע את הרוק (כנראה היו פצעים בלוע)
לא ישן יותר מחצי שעה ברצף, העינים שלו היו נפוחות כבר מבכי :(
זה היה נורא! אי אפשר כמעט היה לעזור לו, פחדנו שיתייבש והזרקנו לו מים בכח...
בחסד ה' השגנו את המשחה הצהובה,
תקשיבו, היא פשוט עזרה פלאים! במיידי!
היא גם מרגיעה ומאלחשת וגם מאד מזרזת את הריפוי.
מיד אחרי שמרחנו לו, הצליח להירדם לכמה שעות, ואפילו תוך כדי שינה דחפנו לו מטרנה ואכל קצת.
הקפדתי למרוח לו כל 3 שעות, למרות שמאד בכה כשמרחתי לו, וממש ראינו את השיפור משעה לשעה.
ב"ה אנחנו אחרי, הרבה יותר מהר ממה שחשבתי שיהיה לאור המצב הקשה שהיה לו.
למפרע התברר לנו שזה מסתובב עכשיו,
רפו"ש לכלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
עברנו שבוע סיוטטטט עם התינוק.
לא אכל כלוםםםם, לא שתה, לא מוצץ, צרחות גם כשבלע את הרוק (כנראה היו פצעים בלוע)
לא ישן יותר מחצי שעה ברצף, העינים שלו היו נפוחות כבר מבכי :(
זה היה נורא! אי אפשר כמעט היה לעזור לו, פחדנו שיתייבש והזרקנו לו מים בכח...
בחסד ה' השגנו את המשחה הצהובה,
תקשיבו, היא פשוט עזרה פלאים! במיידי!
היא גם מרגיעה ומאלחשת וגם מאד מזרזת את הריפוי.
מיד אחרי שמרחנו לו, הצליח להירדם לכמה שעות, ואפילו תוך כדי שינה דחפנו לו מטרנה ואכל קצת.
הקפדתי למרוח לו כל 3 שעות, למרות שמאד בכה כשמרחתי לו, וממש ראינו את השיפור משעה לשעה.
ב"ה אנחנו אחרי, הרבה יותר מהר ממה שחשבתי שיהיה לאור המצב הקשה שהיה לו.
למפרע התברר לנו שזה מסתובב עכשיו,
רפו"ש לכלום
באיזה עיר אתם?
אפוה מסתובב:oops::oops::oops::oops:
ואיך נדבק? ממי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
זה מאד תלוי איך זה מדביק?
כי יש כאלה שיותר שומרים על היגיינה ויש פחות
הבעיה במחלה הזו זה שהיא מדבקת ברגע. הבן שלי נדבק מהשכן ששיחק איתו 5 דקות! והם לא נגעו אחד בשני, רק מה"דיבורים" שלהם ביחד ומהעברת המשחקים מאחד לשני. ואני אחת שמאוודד מקפידה על הגיינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
רפואה שלימה!
לבן שלי זה עבר רק עכשיו- אחרי חודש.
יואו, לבן שלי גם מתקלף כל העור של הידים והרגלים אחרי מחלת הפה והגפיים, סיוט, לגמרי מסכן
וזה מציק לו נורא הקילופים (כמעט בן שנתיים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
יואו, לבן שלי גם מתקלף כל העור של הידים והרגלים אחרי מחלת הפה והגפיים, סיוט, לגמרי מסכן
וזה מציק לו נורא הקילופים (כמעט בן שנתיים)
אויש, לא נעים. לבן שלי זה לא הציק ברוך ד', אבל לקח לזה חודש לעבור וזה לא היה נראה כ"כ יפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אז הבת שלי בת שנה אובחנה היום ע"י הרופאה עם מחלת הפה והגפיים. היא עם פריחה בכל הגוף, ופצעים אדומים ומודלקים יותר באיזור הפה. היא מריירת המון, מגרדת את הזרועות והרגליים שלה, וממש סובלת.
הרופאה טוענת שבשום אופן לא חלב עיזים, זה גם לא מפוסטר אבל בעיקר כי היא מדי קטנה ועוד לא אמורה לשתות חלב טרי. להקלה על הגרד אפשר למרוח קלמין, אבל אין מה לעשות עם הפצעים בפה, רק לתת אקמול ולחכות שיעבור.

השגנו את המשחה הצהובה

המשחה של שפיצר

מישהו יודע משהו על התכשירים האלו?
האם מדובר באותה משחה או בשני דברים אחרים? מה הכי יעיל? ומה מביניהם בכלל מותר לשימוש אצל תינוקת בת שנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מישהו יודע משהו על התכשירים האלו?
אני הבנתי שהמשחה של שפיצר עושה פלאים
לפי כמה קרובות משפחה
לבן שלי לפני שבוע היה פטריה בשפתיים ובפה
שמתי לו מהשמן של שפיצר נעלם כלא היה ב"ה
אני חושבת שכדאי מאוד לנסות
בהצלחה ורפוא"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
איפה משיגים את המשחה של שפיצר?
דחוףףףף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה