פצעי בגרות

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי אח בגיל השידוכים ויש לו פצעי בגרות (acne), והוא חושש שהמראה שלו עם זה יקלקל לו בשידוכים,
אז הוא רוצה לקחת תרופות (לא שאלתי את השם).

אבל שמעתי שכשלוקחים כדורים לאקנה, אז בהתחלה זה נהיה הרבה יותר גרוע ורק אח"כ זה משתפר.

אם כן אז אולי לא שווה לטפל עכשיו כי זה יכול לקלקל יותר...

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם, ובכלל אשמח לשמוע מניסיונכם על הטיפול (אם זה עוזר תופעות לוואי...)

ובכלל אשמח לשמוע עצות מה אפשר לעשות כדי למנוע פצעים.

תודה רבה מראש בשם אחי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני לא יודע אבל יש איזה כדור שככתי כרגע את השם שהוא מטפל חבל על הזמן הוא קצת מכער אבל חבל על הזמן [זה כדור קשה מאד עם תנאים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני לא יודע אבל יש איזה כדור שככתי כרגע את השם שהוא מטפל חבל על הזמן הוא קצת מכער אבל חבל על הזמן [זה כדור קשה מאד עם תנאים וכו'

תודה רבה על המענה,
סליחה. אני לא ישראלי ואני לא טוב עם ההתבטאויות הישראליות, זה שכתבתם "חבל על הזמן" התכוונתם לחיובי או שלילי שזה לא טוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה רבה על המענה,
סליחה. אני לא ישראלי ואני לא טוב עם ההתבטאויות הישראליות, זה שכתבתם "חבל על הזמן" התכוונתם לחיובי או שלילי שזה לא טוב?
חיובי.
וזה כדור מאוד בעייתי, עם הרבה תופעות לוואי...
כדאי לברר טוב-טוב לפני שמנסים, ולנסות דברים פחות מסוכנים - יש הרבה משחות שממש מועילות
להשאיר את הראקוטן כאופציה אחרונה, אם שום דבר אחר לא עזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
רקוטן- הפתרון היחיד!!
בתקופת שידוכים זה קצת בעיה וצריך להפסיק מיד שמתארסים.
ואפשר גם בקיץ, רק עם קרם הגנה ובלי חשיפה חזקה לשמש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש ראקוטן ויש קיוראטן שזה קצת יותר חלש אבל עדין בעיתי.
זה אכן בהתחלה קצת מחמיר את המצב, אבל מה שפחות נעים זה היובש בעיקר בשפתיים
זה לא נכון שאפשר רק בחורף זה נכון שהעדיפות היא בחורף.
אכן מצב בעיתי. השאלה כמה גרוע מצב הפנים? אם זה באמת נורא וגם הבחור מרגיש עם זה ממש נורא אז אולי כן שווה לקחת, מה שצריך לקחת בחשבון זה שאסור להפסיק באמצע כי לא תהיה תועלת,
ולגבי זה שיכול להיות שלקיחת התרופה תהיה קרובה לחתונה יכול להוות בעיה - חשוב לברר
אצל נשים ידוע שאסור קרוב להריון כי זה ח"ו יכול לגרום למומים.

תרופה בעיתית. אבל לפעמים אין ברירה. היא בדכ הפתרון היחיד שבאמת עוזר.
לגבי בעיות עיכול עושים כל חודש בדיקת דם שבוחנת את מצב הגוף ולעיתים נדירות אכן מפסיקים טיפול בגלל בעיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לקחתי ריקוטן.
הפצעים קודם לא היו כ''כ גרועים קודם, כך שמבחינת מראה חיצוני לא הייתה שום החמרה בהתחלה.
(ככל שהאקנה יותר חמור, יש יותר תופעה של החמרה בהתחלה. כך ראיתי מנסיון.)
יובש בשפתיים, עם וזלין באופן קבוע- זה בסדר. הבעיה היא בשבת.
כל חודש עורכים בדיקות דם, והכל מבוקר ומושגח.
בקיץ- לא כדאי בכלל!!!
העור רגיש,ההרגשה הכללית קשה מאוד בשמש. זו גם סכנה גדולה.
לקחתי בחורף, והתופעות לוואי היו קלות יותר באופן משמעותי.
לאחר 4.5-5 חודשים הפסקתי.
תוצאות מדהימות בלע''ר.
מה שכן-יש לי חבר שלקח, היו תוצאות מדהימות-וחזר לו כעבור שנה.
אין ביטוח.
אני אישית הייתי נושא תפילה לפני כל לקיחת כדור שהכל יהיה תקין וללא סכנות.
כדור יעיל פלאים, אבל בהחלט צריך להיות מודעים לכל התופעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כמובן התכוונתי לקיוראטן.
הרופאים היום כמעט ולא נותנים רקוטן!!!
היא תרופה מסוכנת.
כל מי שאומר שהוא לוקח רקוטן- הוא נוטל קיוראטן, אפשר להסתכל על החבילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מסיון ראקוטן הרס לאחי את כל מערכת העיכול- בכלל לא מומלץ!!

האם ביצע באופן סדיר ורוטיני בדיקות תפקודי כליות או כבד ? (לא זוכרת מה מבינהם בודקים)
אמורים לעלות על כך מיד ולהפסיק, במקרה של רגישות

ולמי שהבדיקות יוצאות תקינות- חבל להמנע
מניסיון,- אין שום טיפול שעוזר כך, ולטווח ארוך
אני מכירה כאלו שנמנעו ועברו עשרות טיפולים מסוגים שונים
הגיעו לגילאי ה-20 בפנים מחוררות ומצולקות

לי אמרה קוסמיטקאית רפואית ומאד מומחית, שהמליצה לי על הכדור-
בד"כ קוסמטיקאיות לא ממליצות על רואקוטן כי הן מפסידות מכך, אבל למרות כל תופעות הלוואי אין לו מתחרים
רק צריך לעקוב בבדיקות דם, וגם אסור להכנס להריון בחודשים שאחרי נטילת התרופה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מכירה מישהיא שזה עשה לה צלקות
אומנם זה 20 % מהציבור שלוקחים
אבל צריך לקחת את זה בחשבון שזה יכול ליקרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא קראתי הכל
אבל אני יודעת ומכירה מקרוב! אחת שהיה לה המון פצעים וניסתה ושילמה (אלפי שקלים) כי נמנעה כל הזמן מלקחת ראקוטן בגלל ההשלכות..אבל-
בסוף היא כן לקחה (קיורטן) וזה הדבר היחיד!!! שעזר לה באמת.
מומלץ מאוד לקחת.
אמנם יש יובש זמני בשפתיים אבל שווה...(כמובן שאך ורק עם מעקב רופא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני ניסיתי המון דברים- משחות קרמים אנטיביטיקה וכו'- שום דבר לא עזר
בסוף לקחתי ראקוטן-כדור מדהים! הופך את העור לעור יפה וחלק יותר מהסטנדרט למשך שנים!
ממליצה מאד!
כמובן שהלכנו לרופא גדול, ועקבתי כל חודש עם בדיקות דם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רבותי שווה לקחת ראקוטן יש בזה כמה כללים בד"כ
לקחת את זה בחורף
להקפיד לא לאכול שקולדים , פיצוחים ,יין ,וכו' צריך מרשם רופא ויש עוד הרבה כללים זה כדור מאד קשה אבל שוה !
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה