פרויקטים חדשים באזור פ. כץ - קריית הרצוג

  • הוסף לסימניות
  • #61
ואיך הוא מבחינת תוצאה סופית לדיירים ?

שמענו עליו שהוא צועק ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
א.הם לא מספרים סיפורים כי הם מתחייבים ליותר מ20 חודש.
ב. הם אוחזים בשלב יותר מתקדם מדנגור על הפארק אפילו שהם שטח הרבה יותר גדול מדנגור.
הם בונים 107 יחד ב4 בנינים ודנגור בונה 77 בשלוש בנינים.
ג.דנגור על הפארק לא התחיל חודש אחריהם סה"כ שבוע אחריהם.

ואם זה ממש מענין הם סיימו יציקת קידוחים (קלונסאות) וכרגע הם כמעט בסיום חפירה והתחלת יסודות.
הקבלן זה יעקב אהרון הוא אחד הקבלנים שבונה הכי מהר בבני ברק והוא אמר לי השבוע ש20 חודש הוא מסיים.

בהצלחה.
אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שזה נראה שאתה קשור ליזם

מוצב תמונות מצב השטח

ברבע מהמגרש עדיין לא יצקו את הקלונסאות
ובחלקו אפילו לא סיימו לחפור אותם

וחפירות התחילו בשטח ממש קטן

רחוק מאוד מסיום חפירות ורחוק עוד יותר מיסודות
 

קבצים מצורפים

  • 20220919_122456.jpg
    20220919_122456.jpg
    2 MB · צפיות: 52
  • 20220919_122417.jpg
    20220919_122417.jpg
    1.3 MB · צפיות: 61
  • 20220919_122405.jpg
    20220919_122405.jpg
    2.1 MB · צפיות: 57
  • הוסף לסימניות
  • #64
במקרה עברתי ליד הפרויקט וכבר באוחזים שם בחפירות....
אז למה אתה מעלה תמונות ישנות?
יש לך אינטרס בדנגור ?????
יש מספיק לכולכם...
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Image 2022-09-19 at 20.11.57.jpeg
    WhatsApp Image 2022-09-19 at 20.11.57.jpeg
    KB 325.1 · צפיות: 50
  • WhatsApp Image 2022-09-20 at 15.31.38.jpeg
    WhatsApp Image 2022-09-20 at 15.31.38.jpeg
    KB 114.6 · צפיות: 50
  • הוסף לסימניות
  • #65
אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שזה נראה שאתה קשור ליזם

מוצב תמונות מצב השטח

ברבע מהמגרש עדיין לא יצקו את הקלונסאות
ובחלקו אפילו לא סיימו לחפור אותם

וחפירות התחילו בשטח ממש קטן

רחוק מאוד מסיום חפירות ורחוק עוד
נשמח שתעלה תמונות מידי שבוע ותתן לנו סקירה איפה אחוזים בכל חלק וחלק מהמגרש. גם אם זה תמונות קצת ישנות


לגבי ההשוואה לדנגור פחות מענין אותי מצידי שיבנו שם את כל הבינינם ביום אחד .מפרגן לכולם.
לא יודע מה הענין שלך להתחיל להשוות.
לי אין קשר ליזם רק רכשתי שם דירה כמו שכתבתי בתגובה הראשונה שלי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #66
נשמח שתעלה תמונות מידי שבוע ותתן לנו סקירה איפה אחוזים בכל חלק וחלק מהמגרש. גם אם זה תמונות קצת ישנות


לגבי ההשוואה לדנגור פחות מענין אותי מצידי שיבנו שם את כל הבינינם ביום אחד .מפרגן לכולם.
לא יודע מה הענין שלך להתחיל להשוות.
לי אין קשר ליזם רק רכשתי שם דירה כמו שכתבתי בתגובה הראשונה שלי.
אין לי שום עניין להשוות
רק עניתי על המחשבה שזה יהיה מוכן ב20 חודשים
והתמונות צולמו אתמול ואתם מוזמנים להגיע לראות

הערכה גסה שלי ייקח לפחות 30 חודשים

בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #67
נשמח שתעלה תמונות מידי שבוע ותתן לנו סקירה איפה אחוזים בכל חלק וחלק מהמגרש. גם אם זה תמונות קצת ישנות


לגבי ההשוואה לדנגור פחות מענין אותי מצידי שיבנו שם את כל הבינינם ביום אחד .מפרגן לכולם.
לא יודע מה הענין שלך להתחיל להשוות.
לי אין קשר ליזם רק רכשתי שם דירה כמו שכתבתי בתגובה הראשונה שלי.
לנו נאמר שלדנגור על הפארק ייקח 40 חודשים לסיום הבניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אין לי שום עניין להשוות
רק עניתי על המחשבה שזה יהיה מוכן ב20 חודשים
והתמונות צולמו אתמול ואתם מוזמנים להגיע לראות

בהצלחה
בנוגע לברוט. הם לא מוכנים למכור לכל אחד ובנוסף מוכרים יקר יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
שמעתי שנרקיס מתחיל לבנות בדובק אחרי החגים אז אולי כדאי לברר שם.
למי שרוצה תוך בני ברק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אין לי שום עניין להשוות
רק עניתי על המחשבה שזה יהיה מוכן ב20 חודשים
והתמונות צולמו אתמול ואתם מוזמנים להגיע לראות

הערכה גסה שלי ייקח לפחות 30 חודשים

בהצלחה
זה מוזר מאד כי הייתי שם היום וראיתי שהם כבר סיימו דיפון ונמצאים בתחילת חפירות
הערכה גסה שלי 20-24 חודשים הם מסיימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
ראיתי ששמו שלטים על פרויקט יונתן
רחוב שלם בפרדס כץ בבני ברק
למשהו יש מידע מה הדירים מקבלים
כמה מטר ?חניה ? מחסן ?כמה תשלום על שכירות ?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
שוחחתי איתם והבנתי שמדובר בשיווק שיחל רק עוד כמה שנים טובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
התכוונתי לדירים שגרים שם היום מה התמורה שמקבלים ?
מהכירותי את התחום זה יכול להשתנות בין דייר לדייר.
יש דיירים ממולחים שיסגרו ראשונים ויקבלו חדר יותר מכולם/חניה/מחסן וכו' ויש דיירים עקשנים שיישארו אחרונים ויקבלו את זה.

בכל מקרה לא נדרשת הסכמה של כל הדיירים אלא רק רוב של שני שליש (66%).
ואכן ראיתי שתלו בכניסה לרחוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אשמח לנתונים מדוייקים באשר למחירים בשני הפרוייקטים הנל -בברוט ובדנגור- גם ללגבי הדירות וגם בכמה מוכרים חנייה ומחסן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
א.הם לא מספרים סיפורים כי הם מתחייבים ליותר מ20 חודש.
ב. הם אוחזים בשלב יותר מתקדם מדנגור על הפארק אפילו שהם שטח הרבה יותר גדול מדנגור.
הם בונים 107 יחד ב4 בנינים ודנגור בונה 77 בשלוש בנינים.
ג.דנגור על הפארק לא התחיל חודש אחריהם סה"כ שבוע אחריהם.

ואם זה ממש מענין הם סיימו יציקת קידוחים (קלונסאות) וכרגע הם כמעט בסיום חפירה והתחלת יסודות.
הקבלן זה יעקב אהרון הוא אחד הקבלנים שבונה הכי מהר בבני ברק והוא אמר לי השבוע ש20 חודש הוא מסיים.

בהצלחה.
בסיעתה דשמיא בסוף השבוע הם סיימו חפירות
(עברתי בשבת לראות)
מאמין שאוטוטו יתחילו יסודות

בהבדל של חודש ו20 יום מהערכה שלך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה