פונט פרנקריהל

  • הוסף לסימניות
  • #1
פונט פרנקריהל שבסקצית הפונטים בתוכנת וורד -
מופיע כמו הפונטים הבסיסיים האחרים אריאל ודומיו
על המסך הוא נראה קצת קטוע, ורק בהגדלה הקוים חלקים..

האם צריך לרכוש את הפונט המקורי מאחת החברות
או שזה שמותקן בוורד זהה לזה הקנוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י PRoneg;1027259:
פונט פרנקריהל שבסקצית הפונטים בתוכנת וורד -
מופיע כמו הפונטים הבסיסיים האחרים אריאל ודומיו
על המסך הוא נראה קצת קטוע, ורק בהגדלה הקוים חלקים..

האם צריך לרכוש את הפונט המקורי מאחת החברות
או שזה שמותקן בוורד זהה לזה הקנוי?

יש הבדלים קלים, אך מאד דומה לפרנקריהל של פלרון/פונטייפ.

מ"מ הוא מגיע ללא משקל בולד....

כך שבכל מקרה יש לרכוש מפונטייפ חבילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י eliezer;1027400:
יש הבדלים קלים, אך מאד דומה לפרנקריהל של פלרון/פונטייפ.

מ"מ הוא מגיע ללא משקל בולד....

כך שבכל מקרה יש לרכוש מפונטייפ חבילה.

האותיות הן אותן אותיות של פלרון. הריווח שונה, והניקוד לא ממוקם בגירסת מיקרוסופט.
(קריטי לאותיות דר"ך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י אברהם;1027543:
האותיות הן אותן אותיות של פלרון. הריווח שונה, והניקוד לא ממוקם בגירסת מיקרוסופט.
(קריטי לאותיות דר"ך)

יש שינויים קלים. אם תסתכל מקרוב מאד,תראה שהפונט של מיקרוסופט יותר חלק ועדין.
והדגטציה שלו מושלמת יותר.

אף שלא בהכרח שהוא קריא יותר בתוצאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י eliezer;1027551:
יש שינויים קלים. אם תסתכל מקרוב מאד,תראה שהפונט של מיקרוסופט יותר חלק ועדין.
והדגטציה שלו מושלמת יותר.

אף שלא בהכרח שהוא קריא יותר בתוצאה.

נראה לי שזה רק ההינטינג אבל התוצאה בדפוס זהה (מבחינת צורת האותיות, לא משאר הבחינות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י eliezer;1027551:
יש שינויים קלים. אם תסתכל מקרוב מאד,תראה שהפונט של מיקרוסופט יותר חלק ועדין.
והדגטציה שלו מושלמת יותר.

אף שלא בהכרח שהוא קריא יותר בתוצאה.

על המסך הוא לא נראה קריא במיוחד, השאלה אם כשאקנה זה לא יהיה זהה?
אגב, מס' חברות מוכרות את פרנקריהל. יש הבדלים?

האותיות הן אותן אותיות של פלרון. הריווח שונה, והניקוד לא ממוקם בגירסת מיקרוסופט.
(קריטי לאותיות דר"ך)

השימוש בפונטים של פלרון חינמי? או ש..?

תודה על התגובות וההתייחסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י אברהם;1027592:
נראה לי שזה רק ההינטינג אבל התוצאה בדפוס זהה (מבחינת צורת האותיות, לא משאר הבחינות)

לא. תגדיל מאד ותראה שינויים פיזיים ממש.
למשל בש מצו"ב דוגמה
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.PNG
    KB 25.4 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י PRoneg;1027718:
על המסך הוא לא נראה קריא במיוחד, השאלה אם כשאקנה זה לא יהיה זהה?
אגב, מס' חברות מוכרות את פרנקריהל. יש הבדלים?



השימוש בפונטים של פלרון חינמי? או ש..?

תודה על התגובות וההתייחסות
המסך איננו ראיה לשום דבר.
בכלל, פונטים יש לבחור מכתב מודפס.

יש הרבה גרסאות של פרנקריהל. שונות מאד זומ"ז.

פלרון איננו חנמי, ונמכר אצלם או דרך פונטייפ, (יותר בזול בהרבה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י eliezer;1027726:
המסך איננו ראיה לשום דבר.
בכלל, פונטים יש לבחור מכתב מודפס.

יש הרבה גרסאות של פרנקריהל. שונות מאד זומ"ז.

פלרון איננו חנמי, ונמכר אצלם או דרך פונטייפ, (יותר בזול בהרבה).

אם כבר מתעסקים בפרנקריהל,
כתבו פה בעבר שהוא מומלץ במיוחד לעימוד ספרים מכל הסוגים.
גם דעתכם כך? או שיש תחליף עכשווי מומלץ?

תודות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י PRoneg;1027740:
ז"א, שהכי בטוח לקנות אותו, אכן?
אם כבר מתעסקים בפרנקריהל,
כתבו פה בעבר שהוא מומלץ במיוחד לעימוד ספרים מכל הסוגים.
גם דעתכם כך?

פונטים קריאים לספרים הם לא הרבה.

ראש וראשון שבהם: פרנקריהל.
אחריו בקריאות עומד נרקיס לינוטייפ, שלצערינו אי אפשר להשיגו כלל וכלל.
הבא בתור: נרקיסים. (זה שנמכר אצל מסטרפונט, משקל בינוני)
אחריו הנרקיסים שבמיקרוסופט. (שגם לו אין בולד!)

אחר כך דויד המקורי. (שמשמש יותר לחוברות וספרים טכניים, נמצא במחשבי מיקרוסופט, כולל בולד. וגם נמכר אצל פלרון/פונטייפ)

באותה איכות כמו קודמיו (אך לא ניתן להשגה כמעט בכלל!) נמצא פונט הדסה המקורי.

פה ושם אפשר להשתמש באחרים כמו פונטקסט, נרקיס קלאסי ועוד הרבה פונטי טקסט, אבל מה שציינתי הם המלכים.

(שפע,אדמה,גפן, גלבוע ותורמוס הם בעיני גרסאות של פרנקריהל, אז לא ציינתי אותם בנפרד)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה