כללי פרסום לספא - 3 סקיצות

  • הוסף לסימניות
  • #1
ספא ייחודי המותאם במיוחד לצבור הדתי חרדי
אמור להיות גם בשלט חוצות ענק מואר

אני הכי אוהבת את הלבן, כזה טהור ונקי... אבל תכל'ס הוא לא טוב.
נשי מדי - שקהל היעד הוא גם גברים. (כן, הגיעו אליהם גם קבוצה של גברים חסידיים...)
וגם עדין מדי ולא בולט

הטוב בעיני, הוא עם הרקע התכלת.
אבל כבר קשה לי להחליט..
הייתי שמחה לשמוע את דעתכם!

כמובן שהכל עוד בגדר סקיצה, והסקיצה הנבחרת תעבור עיבוד וליטוש...

נ.ב.
אל תבהלו מהלוגו :) לא אני הכנתי אותו, לצערי הם פנו אלי אחרי שגרפיקאי מוכשר שהם שילמו לו הרבה כסף עשה להם את הלוגו. שהם גם מאוהבים בו עד כלות...

סקיצה חדשה יותר כאן:
http://www.prog.co.il/showpost.php?p=1019332&postcount=19
 

קבצים מצורפים

  • סקיצה-01.jpg
    1.5 MB · צפיות: 21
  • סקיצה-02.jpg
    1.6 MB · צפיות: 15
  • סקיצה2-01.jpg
    1.7 MB · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #2
עכשיו אני שמה לב שהסקיצה התכלת כאן היא עם הנברשת - תתעלמו ממנה, הורדתי אותה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
השלישי הוא הטוב מכולם,
גם טהור ונקי ובלי נגיעות נשיות,

התכלת מבולגן מידי לטעמי וה(..נברשת לא קשורה) - אכן!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צבע הטורקיז הוא בחירה יפה בעיני, לקהל יעד דו מגדרי והוא גם משתלב יפה עם צבע הדבש שבלוגו.
יש טעות כתיב, ציפורים מצייצות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י Shaniart;1019087:
השלישי הוא הטוב מכולם,
גם טהור ונקי ובלי נגיעות נשיות,

התכלת מבולגן מידי לטעמי וה(..נברשת לא קשורה) - אכן!!

אגב, היא כן קשורה
היא מאד מזכירה את חדרי הטיפולים שלהם, עם נברשות יפיפיות...
:D

אבל בפרסום היא באמת מיותרת. כמו שציינתי - הורדתי אותה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הראשון מקסים אך באמת נשי מידי.
השלישי לדעתי מתאים גם לנשים וגם לגברים-יפייפה!!!!
הצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
השלישי הכי מתאים בעיני, פרסומת מקסימה!

מפריע לי הניגודיות בין הלוגו לצבע הרקע. הייתי מחליפה את צבעי הלוגו לצבע הרקע או משהו יותר משתלב, אם הלוגו הוא ממש 'כזה ראה וקדש' אז הייתי מתאימה יותר את צבע הרקע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
השלישי מדהים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
השלישי מצויין, אך ההדגשה למטה על מכון קוסמטיקה וכו', לדעתי מרחיקה גברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
השלישי - מהמם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
השלישי. ללא ספק.
אבל זה ממש נראה נשי, וגם כתוב במפורש שזה לנשים.
אם רוצים שגם גברים יעצרו על המודעה, צריך לחשוב עוד קצת.

כמה ליטושים:
החלק התחתון (של השלישי) לא מאוזן
יש טקסט בצד ימין, ובשמאל רק אתר, עומד לו לבד
זה יוצר מעין מדרגות כאלה, ופוגע בסדר המושלם שבשאר העמוד

התמונה של הסאונה - האם זה צילום מהמקום?
אם לא, זה עלול לגרום לאכזבות, אם זה לא נראה כמו במודעה.
לג'קוזי - הייתי בוחרת תמונה ברמה של האחרות, היא לא מספיק מושכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י ariels;1019163:
השלישי. ללא ספק.
אבל זה ממש נראה נשי, וגם כתוב במפורש שזה לנשים.
אם רוצים שגם גברים יעצרו על המודעה, צריך לחשוב עוד קצת.

כמה ליטושים:
החלק התחתון (של השלישי) לא מאוזן
יש טקסט בצד ימין, ובשמאל רק אתר, עומד לו לבד
זה יוצר מעין מדרגות כאלה, ופוגע בסדר המושלם שבשאר העמוד

התמונה של הסאונה - האם זה צילום מהמקום?
אם לא, זה עלול לגרום לאכזבות, אם זה לא נראה כמו במודעה.
לג'קוזי - הייתי בוחרת תמונה ברמה של האחרות, היא לא מספיק מושכת.

התמונה של הג'קוזי והספא היא מהמקום עצמו, בהחלט.
אני עובדת עכשיו על עוד כיוון, לבקשת הלקוחה, הלא-קלה.
מקווה להפתיע.

טוב לי לשמוע את התגובות וההערות

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כמובן שהשלישי, למרות שגם הראשון מאוד יפה, אך כפי שהסברת זה לא יתאים.
רק שלדעתי כדאי לסדר את הפרטים בתחתית המודעה, משהו שם קצת לא מסודר, עדיף שכל הפרטים יהיו בשורה אחת ובגודל זהה, את ההדגשה על המכון קוסמטי לנשים עדיף להוריד ולשלב עם שאר הטקסט במודעה.

עיצוב יפיפה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
3 הכי יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
השלישי מצויין.
בכלל, אני מאוד אוהבת את סגנון שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אני מצטרפת לשלישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הראשון מרגיע ומהמם אבל נשי מידי לדעתי ולא מושך גברים.
השלישי עונה על הקריטריונים כמו שכבר אמרו.
את מוכשרת חבל"ז, תצליחי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
סקיצה חדשה, לבקשת הלקוחה >>>
 

קבצים מצורפים

  • סקיצה4-02.jpg
    1.4 MB · צפיות: 18
  • הוסף לסימניות
  • #20
מאוד מאוד מרגיע ויפה
אני חושבת שהשלישי עוצמתי ומושך יותר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה