כללי פרסומת

  • הוסף לסימניות
  • #2
אני אישית אהבתי!!! את הטקסט שלמטה תרווח לשתי קצוות הריבועים למטה!! בהצלחה ;) ביצוע מרשים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הייתי מורידה את מספר התלמידות.
הרי שבוע לאחר הפרסום, המספר הזה כבר לא יהיה אקטואלי:rolleyes:

זה גם מאד מסווג את מקום הלימוד.
אלא אם את רוצה את זה
יש שיאמרו ש100 תלמידות זה הרבה
ויש שלא יספרו את הכמות הזו בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הפרסום אומר שזה מקום קטן ואישי, ולכן המספר מאה מסמל מספר יפה של תלמידות.
בנוסף לזה שהמיתוג הוא חדש אבל לא רוצה להחשב כחדש בשוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לדעתי האייקונים של התוכנות על השלט מאוד קטנים וכמעט לא נראים בטח לתלמידים שרוצים ללמוד את התוכנות וטרם מכירים אותם.
לדעתי כדאי לעצב את השלט מחדש בפוטשופ ולשים את התוכנות בתור 4 כפתורים גדולים במרכז במקום שכעת יש את העיגול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא מקצועי לכתוב "אילוסטרייטור" ולא "אפטר אפקט'ס" וכו' יש להם שמות באנגלית, אז תכתוב באנגלית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המילה ספטצ לא שימושית באופן הזה לדעתי וזה תוקע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מאד יפה.
רק שנראה לי שהשם הוא טעות כתיב.
הספט'צ אמור להיות כנראה סלאנג למומחה וזה ממש לא כתוב נכון
כך נראה לי [אם כי זה מסתמא לא תלוי בך]
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י album;1015475:
יפה מאד!
מרשים.
גם לי הפריע הספטצ'...

גם אני מצטרף.

נ.ב.
המודעה יפה ומרשימה, אבל מחברה שמתיימרת לייעץ לאחרים איך להראות חיצוניות (הן בפרינט [אילוס' ופוטו'] והן בדיגיטל [אפטר ופרימייר]) ממומלץ משהו קצת יותר מושקע, כלומר לא ההשקעה אלא הקו קצת יותר - קשה להגדיר במילים אבל מקווה שתבין:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בכלליות יפה מאוד ומושקע.
קצת לרווח את הטקסט למטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אני מצטרף.

נ.ב.
המודעה יפה ומרשימה, אבל מחברה שמתיימרת לייעץ לאחרים איך להראות חיצוניות (הן בפרינט [אילוס' ופוטו'] והן בדיגיטל [אפטר ופרימייר]) ממומלץ משהו קצת יותר מושקע, כלומר לא ההשקעה אלא הקו קצת יותר - קשה להגדיר במילים אבל מקווה שתבין:rolleyes: <!-- / message --><!-- sig -->

לפי המודעה נראה שמטרת הקורס למידה טכנית יסודית, לא מלמדים שם בימוי, תסריטאות, או עיצוב גרפי, כך שאפשר לוותר להם על הקטע של התדמית :cool:.
בכלליות,
בעיני הרעיון מעולה
השלט מעביר מצוין את המסר
הרקע נותן תחושה וירטואלית

1. המודעה יפה אך דורשת עוד שיפוץ:
רצוי להקטין מעט את השלט, ולהחיל את הגרדיאנט כמו בכפתורים גם על המלבנים למטה כדי לתת תחושה יותר ממוחשבת.
את ההודעה: "נפתחת הרשמה לקבוצות קיץ" כדאי למקם איפשהו באויר במקום יותר בולט, או לפחות להגדיל ולהוריד את הרקע הכתום.

2. שווה לנסות פונט יותר מתעגל עם מגע של היי-טק

3. הבחירה של השם ממש לא ספטצ'ית עדיף כבר מדיה פרפקט.
אם עדיין לא מכירים אותם בשם הזה, תעשו חושבים. גם העיצוב של הלוגו לא ברור.
רעיון לניסוח המשפט, "מעניקים לך שליטה מלאה בתוכנה"
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לכולם מפריע הספטצ' כי אם כבר אמורים לכתוב:

ספץ'
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מאוד יפה, מסכימה עם החו"ד שנאמרו כאן
נקודה נוספת במקום נפתחת ההרשמה לקורסי קיץ משהו יותר מניע לפעולה.
והקידומת 08 זה לקהל יעד מאוד מסוים, אם זה מה שאת רוצה מצוין ואם לא תוסיפי משפט שיראה ששווה להגיע מרחוק, או קורסים ברחבי הארץ....
בכלליות מאוד מאוד מיוחד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הסלוגן לדעתי, מטעה
התחושה שנוצרת ממנו היא שבקורס לומדים "תוכנה" או "תכנות"
צריך למצוא מילה אחרת עם קשר לנושא הגרפיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י קקטוס;1015785:
הסלוגן לדעתי, מטעה
התחושה שנוצרת ממנו היא שבקורס לומדים "תוכנה" או "תכנות"
צריך למצוא מילה אחרת עם קשר לנושא הגרפיקה.

זה נראה שהם הם מלמדים רק תוכנות לא גרפיקה
ידי זהב, הבנתי נכון?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה