כללי פרסומת

  • הוסף לסימניות
  • #1
שתי הפרסומות כאן אמורות להופיע זו לצד זו במקומות שונים-כרגע זה מקומון ולוחות מודעות.(המסגרת השחורה כמובן לא חלק מהמודעות)
המטרה שלהן זה להביא לקוחות שיפנו אלי בעניין צילום ארועים ויסגרו איתי כצלמת ואני אציע להם צלם מתוך מספר צלמים בהתאם למה שהם מחפשים, לתקציב וכו'.

אודה לחו"ד והצעות לשדרוגים וכו'(יש דברים שחסרים בהן כמו תאריך סיום המבצע שעליו עוד לא החלטתי)
אני מציינת כי יש במודעה כף יד של אשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
התמונה יפה :)
והגריד בהחלט מתאים.
ברשותך כמה הערות..
הצבע הורוד משום מה לא נראה לי הצבע הנכון... בטרם קראתי את מה שאת כתבת, ואת מה שרשום במודעה - הדבר הראשון שעלה לי, צילומי ניו בורן - והתמונה לא הייתה ממש קשורה ....

איזה צבע? לוידת.
בנוסף, הרקע שתחת "סטנדרט גבוה..." לא מתאים לכל הסגנון של המודעה.
אם הלכת בתמונה על סגנון שחור לבן וטיפה צבעוני - הקויים עושים מקושקש מידי.

הכיוון והבסיס מעולים ממש!!
וסורי, את יודעת ביקורת - הדבר שהכי קל לעשות.... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הטיפוגרפיה והעיצוב בחלק הימני לא מספיק טובים...
הייתי בונה את המודעה מחדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כיוון יפה, מהתוכן ממש לא מובן שיש הרבה צלמים אלא הרבה חבילות (לצלם אחד).
השני יפה.
אני מבינה שזה יפורסם בכל מיני מקומות... הן כי לכלה יש ציפורניים.. וגם בגלל השרוול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בכללית נראה נחמד מאד, אבל זה צריך להיות חזזזק!
הטיפוגרפיה צריכה שינוי דחוף, ולדעתי כדאי ך לשנות לפונט יותר יציב
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה על התגובות
נכתב ע"י תור הזהב;1089328:
כיוון יפה, מהתוכן ממש לא מובן שיש הרבה צלמים אלא הרבה חבילות (לצלם אחד).
השני יפה.
אני מבינה שזה יפורסם בכל מיני מקומות... הן כי לכלה יש ציפורניים.. וגם בגלל השרוול.
המטרה כאמור היא שיפנו אלי ואז יקבלו פרטים, יסגרו איתי כצלמת ולא הכי משנה לי איזה צלם יבחרו אני יכולה רק להציע. אם אני אכתוב בהודעה שזה רק צלמת (אני :)) אני חוששת שלא יהיה פניות מספיק כי הציבור רגיל להזמין צלם והוא מביא צלמת, ופה אני רוצה לקחת עלי את הגשת האלבומים, עיצובם וכו'.

לגבי התמונה לדעתי זה התמונה שמצאתי להמחיש את עניין הארועים זה צנוע לענ"ד ופעם שאלתי רב על שילוב של תמונה בסגנון הוא אמר לי שזה בסדר. לעוד מישהו זה נראה בעיה? אשמח לדעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
את צריכה לברר אם יכניסו אותה במקומונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לגבי הפרסום במקומנים יש את העניין של יד אישה שלא יעבור בחלק מהם ולגבי הדברים שכתבתי פוטושופ יכול לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י תור הזהב;1089349:
לגבי הפרסום במקומנים יש את העניין של יד אישה שלא יעבור בחלק מהם ולגבי הדברים שכתבתי פוטושופ יכול לעזור.
הכוונה להוציא את היד ולהשאיר רק את הזר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
קיבלתי המלצה באישי שעדיף לאחד את כל העניין למודעה אחת, איך זה עכשיו?
אגב אני אעבוד עוד על הפוטושופ בתחתית הזר בתמונה אני רואה שזה לא הכי טוב, איך הכיוון בכלליות?
 

קבצים מצורפים

  • חוות דעת לפרוג 2.jpg
    KB 488.6 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #11
וווווואאאאאווו!!!
נראה הרבה הרבה הרבה יותר טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יפה מאוד!
את הזר בהטיה או שיבוא מלמעלה?
ושימי לב, הטקסט קרוב מידי לזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הערות

א. שיהיה ב"ה בהצלחה.

ב. צרם לי יותר בניסוחים מאשר העיצוב.

1) סטודיו תמונה שווה זה השם? אמממ... אולי היה כדאי "שווה תמונה"(אם כבר קיים לא בטוח שקל לשנות)

2) נותן שירות לצילום אירועים נפרדים

3) ...ועד ליצירת אלבום חלומי(אין לי מילה אחרת אז זה מה יש...נשמע קצת שאפתני מידי) של השמחה שלכם (הנצחה נשמע קצת מוות)

4) התמונות ישארו איתכם לרגעים שלא ישכחו...


5) מה זה בלוגו יותר מ1000 מילים? מה הכוונה?


עצות נוספות אשמח בתשלום סמלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יותר טוב,
עדיין יש הרבה מה לשפר,
השטח האפור של התמונה נראה כרגע מת ומיותר.
אם את רוצה תמונה של זר בלבד, את יכולה למצוא תמונה יפה משאטרסטוק למשל,
לא דווקא שאת צילמת, ואז לעצב על רקע לבן.
לא מקובל לכתוב על תמונה.
והטיפוגרפיה עדיין לא טובה... הרווחים, הגדלים וכד'.
הרבה הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י blueberry;1089923:
יותר טוב,
עדיין יש הרבה מה לשפר,
השטח האפור של התמונה נראה כרגע מת ומיותר.
אם את רוצה תמונה של זר בלבד, את יכולה למצוא תמונה יפה משאטרסטוק למשל,
לא דווקא שאת צילמת, ואז לעצב על רקע לבן.
לא מקובל לכתוב על תמונה.
והטיפוגרפיה עדיין לא טובה... הרווחים, הגדלים וכד'.
הרבה הצלחה!
התמונה מבחינתי צריכה להיות שאני צילמתי, הייתי מצלמת במיוחד אבל אין לי זר. מלבד זאת התמונה הזו(המקורית כמו שהיא היתה בהודעה הקטנה הראשונה) זכתה להרבה התלהבות בעריכה הספציפית הזאת עם הוורוד. היא הרשימה אנשים שראו אותה בתיק עבודות אז חשבתי להשתמש בה. אולי זה שהוצאתי את היד משם בכיכול הופך אותה לפחות מעניינת?
אין לי עניין בתמונה מדי קלאסית ובנאלית של זר אבל אם המציאות תחייב אולי אשיג זר ואצלם במיוחד. בכל אופן הקו השחור לבן נעשה משיקולים של היכרות עם פרסומים רבים אחרים מהתחום. כמה שזה אולי קצת נדוש אבל הגוונים האלה מרשימים מניסיון.

טיפוגרפיה- צד קצת חלש שלי. אודה מאוד לפירוט איך והיכן ניתן לשפר אותה.
הפונט עצמו לדעתי מתאים, ברווחים גם מפריע לי אבל זה הרווחים שהתוכנה נותנת ביישור. האם עדיף לא ליישר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
קודם כל שיהיה בהצלחה
ככה המודעה לא משדרת לא אמינות לא מומחיות , והיא לא תגרום למטרה שהיא נועדה
בכל אופן לפרטים, יש כאן שילובי סגנונות , התמונה אל נראית מגרה בגל הרקע האפור הזה , ריבוי מלל, וטיפוגרפיה לא טובה (סתם בסוגרים הלוגו יפה מאד , אך הוא לא לוגו המיועד עבור צילומי חתונות , הוא מאד ספיציפי לצילומי ילדים)
לא כותבים על תמונה!!!
לא מבינים את הפואנטה שלך
העיצוב צריך להיות הרבה יותר כלתי
שיהיה הרבה בהצלחה סליחה על המגילה , וסליחה שזה לא מסודר , פשוא אני מסתכלת על המודעה וכותבת וחוזר חלילה :):)
נ.ב. הייתי ממליצה לעבוד עם בריף מסודר , מאד מקל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה