התייעצות פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה

  • הוסף לסימניות
  • #1
ערב טוב לכולם,
גם אתם נתקלתם בטלפונים הכשרים שיש בשוק להציע?, הרמה איך לומר... לא אייי, הקליטה, השמע, והמהירות שהטלפון מגיב.
בקיצור,
חשבתי להקים חברה חדשה, ולצורך כך אני זקוק בתור התחלה למישהו שמבין בתוכנות, כדי שנוכל להביא תוכנה טובה, ומהירה עבור הצרכנים, כמו כן, אנ יישמח לקבל כאן משוב על דברים שהציבור היה רוצה שיהיה בטלפונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ערב טוב לכולם,
גם אתם נתקלתם בטלפונים הכשרים שיש בשוק להציע?, הרמה איך לומר... לא אייי, הקליטה, השמע, והמהירות שהטלפון מגיב.
בקיצור,
חשבתי להקים חברה חדשה, ולצורך כך אני זקוק בתור התחלה למישהו שמבין בתוכנות, כדי שנוכל להביא תוכנה טובה, ומהירה עבור הצרכנים, כמו כן, אנ יישמח לקבל כאן משוב על דברים שהציבור היה רוצה שיהיה בטלפונים.
לפני הכל תשאלו את עצמכם איך אתם מתמודדים עם הקרטל הקיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ערב טוב לכולם,
גם אתם נתקלתם בטלפונים הכשרים שיש בשוק להציע?, הרמה איך לומר... לא אייי, הקליטה, השמע, והמהירות שהטלפון מגיב.
בקיצור,
חשבתי להקים חברה חדשה, ולצורך כך אני זקוק בתור התחלה למישהו שמבין בתוכנות, כדי שנוכל להביא תוכנה טובה, ומהירה עבור הצרכנים, כמו כן, אנ יישמח לקבל כאן משוב על דברים שהציבור היה רוצה שיהיה בטלפונים.
וואו, באמת דבר נצרך, לא מזמן קניתי טלפון בכמה מאות שקלים, והאמת אני לא כ"כ מרוצה, אני באופן אישי, הייתי ממליץ לשים בטלפון:
1. טלפון מהיר שלא נתקע
2. מחשבון ריבית דריבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ערב טוב לכולם,
גם אתם נתקלתם בטלפונים הכשרים שיש בשוק להציע?, הרמה איך לומר... לא אייי, הקליטה, השמע, והמהירות שהטלפון מגיב.
בקיצור,
חשבתי להקים חברה חדשה, ולצורך כך אני זקוק בתור התחלה למישהו שמבין בתוכנות, כדי שנוכל להביא תוכנה טובה, ומהירה עבור הצרכנים, כמו כן, אנ יישמח לקבל כאן משוב על דברים שהציבור היה רוצה שיהיה בטלפונים.
אני מעריך שגם הייצרנים הקיימים היו שמחים להביא משהו מושלם, לא?
אז מאותה סיבה שהם לא מצליחים/לא משתלם להם, גם לך לא יהיה משתלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש יהודי בשם משה בדש שהיה לו רשת מזנונים וגם מפעל לייצור נקניקים וכאלה, בשלב הזה החברות עדיין נתנו לו לחיות, באיזה שהוא שלב הוא התחיל לייצר במבה ולמכור בזול יותר מהמקורית ושם הייתה קבורתו העסקית. החברות הגדולות עשו סוף לעסקיו בשיטות הידועות והמוצלחות.

מה שכן צריך לבדוק את השוק אם בפלאפונים הכשרים יש חברה שתיים שלוש שבאמת שולטות על השוק או שיש הרבה הרבה קטנים ואז לכאורה זה יותר אפשרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מבחינה שלא יאכלו אותך. ע"ע משה בדש והבמבה
יאכלו זה טוב.
פשוט לא יתנו הכשר וחסל. והכל לסל.
בתור עזרה לציבור אפשר להתנדב בעזר מציון.
בתור פרנסה - יש אפיקים קצת יותר מעניינים ראה בפורום הכלכלי.
בהצלחה בהמשך דרכך
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יאכלו זה טוב.
פשוט לא יתנו הכשר וחסל. והכל לסל.
בתור עזרה לציבור אפשר להתנדב בעזר מציון.
בתור פרנסה - יש אפיקים קצת יותר מעניינים ראה בפורום הכלכלי.
בהצלחה בהמשך דרכך
אני מזכיר לכם שרוב חברות הטלפונים הקיימות, הם חדשות, כמו: פירסט פון, קליקס, ניו פון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
  • הוסף לסימניות
  • #19
סליחה אבל עסקים כאלו לא צומחים מפורום...
אם אתה מעוניין לקבל טיפים לפונקציות נדרשות, זה כן.
בתור התחלה, לך תברר מה הדרישות הטכניות והעסקיות של וועדת הרבנים, מה עלות היצור באיכות הנדרשת ועלויות היבוא כולל אישורי תקינה משרד התקשורת מכון התקנים ושות,
ואז תחשב מה המלאי המינימלי ליצור בכדי שתיהיה הפצה נורמאלית בחנויות בכל הארץ תוסיף עלויות יצוג פיננסי ומשפטי אחסנה הפצה ושיוווק,
ואז תעשה מכפלות רווח ותחליט כמה ברצונך להרוויח על כל התהליך,
וכך יקבע המחיר לצרכן,
אם הגעת עד לפה תתפלל שלא יבוא מישהו שיקדים אותך עם מכשיר טוב יותר ויכבוש את השוק.
ואז נודה לך כולנו על המכשירים הטובים שיביאו בשורה לעולם, עד שמשרד התקשורת ימחוק את הקומה הכשרה או יעבור ל 5G
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה