התייעצות פתיחת חברת טלפונים כשרים חדשה

  • הוסף לסימניות
  • #21
סליחה אבל עסקים כאלו לא צומחים מפורום...
אם אתה מעוניין לקבל טיפים לפונקציות נדרשות, זה כן.
בתור התחלה, לך תברר מה הדרישות הטכניות והעסקיות של וועדת הרבנים, מה עלות היצור באיכות הנדרשת ועלויות היבוא כולל אישורי תקינה משרד התקשורת מכון התקנים ושות,
ואז תחשב מה המלאי המינימלי ליצור בכדי שתיהיה הפצה נורמאלית בחנויות בכל הארץ תוסיף עלויות יצוג פיננסי ומשפטי אחסנה הפצה ושיוווק,
ואז תעשה מכפלות רווח ותחליט כמה ברצונך להרוויח על כל התהליך,
וכך יקבע המחיר לצרכן,
אם הגעת עד לפה תתפלל שלא יבוא מישהו שיקדים אותך עם מכשיר טוב יותר ויכבוש את השוק.
ואז נודה לך כולנו על המכשירים הטובים שיביאו בשורה לעולם, עד שמשרד התקשורת ימחוק את הקומה הכשרה או יעבור ל 5G
בהצלחה!
סליחה אבל עסקים כאלו כן צומחים מפורום...
נטפרי לדוג' ואני מאמין שיש עוד
לגבי שאר הנתונים וזה ברור שזה חשוב וזה הבסיס, אבל זה לא סותר שצריך לראות קודם את רוח הציבור, וכאן בפורום זה מקום מאוד מתאים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני מבין בתוכנות. מה התקציב שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מאיזה בחינה?
אני מביא תוכנה שתיהיה מוסכמת על וועדת הרבנים.
תקרא את הקובץ המצורף ותבין
זה טופס עליו צריך לחתום כדי לשווק מוצר ב'כשרות'
1733164684055.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ערב טוב לכולם,
גם אתם נתקלתם בטלפונים הכשרים שיש בשוק להציע?, הרמה איך לומר... לא אייי, הקליטה, השמע, והמהירות שהטלפון מגיב.
בקיצור,
חשבתי להקים חברה חדשה, ולצורך כך אני זקוק בתור התחלה למישהו שמבין בתוכנות, כדי שנוכל להביא תוכנה טובה, ומהירה עבור הצרכנים, כמו כן, אנ יישמח לקבל כאן משוב על דברים שהציבור היה רוצה שיהיה בטלפונים.
מצטער,
אבל מניסיוני זה פשוט לא אפשרי.

יש כיום בשוק בגדול אופציה אחת למערכת הפעלה לטלפוני מקשים פשוטים - מערכת שנקראת Mocor_20A.
ולכן הכל "אותו הזבל".
יש גם אנדרואיד, אבל לא באמת מתאים למקשים (האנדרואיד שנמכר היום על מכשירי מקשים הוא לא האנדרואיד שיש בקין1 אלא גרסא אחרת, הרבה פחות טובה), וגם הוועדה לא תכשיר.

________________________________________

מניסיון של כמה חודשים של התכתבויות עם כמה מפעלים שונים בסין.

_________________________________________

אם רוצים לייצר באמת מ0, תאורטית זה אפשרי, אבל ההוצאות של זה זה לא משהו שאפשר לדמיין
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עם זה אני לא מסכים
והראיה שאתה מדריך אותו מה לעשות, ואם כך הוא יעשה אז הוא עשה את זה מהפורום
(וע"ע נט-פרי)
כונתי היא "שעלה לי רעיון ואני צריך מתכנת " זה לא הדרך,
בדקתי והחלטתי שאני עושה ויש לי את הכלים ואני צריך הכוונה ודעת קהל, לזה מיועד פורום,
נט פרי בא עם חזון ויכולת ביצוע עד כמה שאני יודע ומכיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
למותר לציין שאשמח לתרום מניסיוני במקרה שיתקדם משהו ואוכל לעזור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לדעתי לשים דגש על עיצוב וניראות,
פלאפון דק ומעוצב יפה משכנע מאד!
(עיין ערך השיומי שיש חולקים עליו מבחינת האיכות אבל קונים אותו המון כי הוא דק ויפה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אתה מבין שהוא רוצה לפתח מערכת הפעלה?
אני בטוח שהוא לא מבין מה זה דורש.
אני מחכה שמישהו ישלם לי לבנות מערכת הפעלה 🤩
האמת היא שאני יודע במה זה כרוך, ושזה לא יהיה אף פעם יותר טוב ממה שיש היום, לפחות לא בתקציב שמצדיק את ההשקעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני חשבתי להתלבש על מערכת קיימת ועליה לשים את הפונקציות הנדרשות.
אתה מכיר אילו מערכות הפעלה קיימות יש היום?
האופציות שלך מוגבלות מדי ואתה תקבל בדיוק מה שיש היום בוועדה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
האמת שאני לא מכיר, אבל האם אין דרך לשדרג אותם? מאמין שיש.
מצטער,
אבל מניסיוני זה פשוט לא אפשרי.

יש כיום בשוק בגדול אופציה אחת למערכת הפעלה לטלפוני מקשים פשוטים - מערכת שנקראת Mocor_20A.
ולכן הכל "אותו הזבל".
יש גם אנדרואיד, אבל לא באמת מתאים למקשים (האנדרואיד שנמכר היום על מכשירי מקשים הוא לא האנדרואיד שיש בקין1 אלא גרסא אחרת, הרבה פחות טובה), וגם הוועדה לא תכשיר.

________________________________________

מניסיון של כמה חודשים של התכתבויות עם כמה מפעלים שונים בסין.

_________________________________________

אם רוצים לייצר באמת מ0, תאורטית זה אפשרי, אבל ההוצאות של זה זה לא משהו שאפשר לדמיין
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה