יהודה לייב
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
אשתי עובדת עבודות שונות מהבית (בשחור) ומרוויחה באזור ה2000 ש"ח לחודש (פלוס מינוס)
עד עכשיו זה היה בתור הכנסה מהצד ומעכשיו זה נהיה ההכנסה היחידה שלה.
האם שווה רק מבחינה כלכלית לפתוח תיק בלי לשלם דמי ביטוח כדי לקבל מ"ה שלילי??
שימו לב אין לי פחד ממס הכנסה (כולם אצלינו הם אנ"ש )כמו כן חל"ד כרגע לא רלוונטי בשבילנו .
אם כן האם צריך לזה רואה חשבון או שעושים לבד?
מה הסכום בערך שמקבלים מ"ה שלילי ועל איזה סכום הכי כדאי להצהיר כדי לקבל את המקסימום?
אשמח לתשובות מפורטות
תודה
עד עכשיו זה היה בתור הכנסה מהצד ומעכשיו זה נהיה ההכנסה היחידה שלה.
האם שווה רק מבחינה כלכלית לפתוח תיק בלי לשלם דמי ביטוח כדי לקבל מ"ה שלילי??
שימו לב אין לי פחד ממס הכנסה (כולם אצלינו הם אנ"ש )כמו כן חל"ד כרגע לא רלוונטי בשבילנו .
אם כן האם צריך לזה רואה חשבון או שעושים לבד?
מה הסכום בערך שמקבלים מ"ה שלילי ועל איזה סכום הכי כדאי להצהיר כדי לקבל את המקסימום?
אשמח לתשובות מפורטות
תודה
הנושאים החמים