פתרון חד משמעי לארלגיה אביבית - קדחת השחת

  • פותח הנושא mig
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
אם גם אתם סבלתם מעיניים דומעות ואף דולף ברמה שמשבשת את החיים בעונות המעבר וימי אביך.
וב"ה הצלחתם להיפתר מהתופעה ל-ח-ל-ו-ט-י-ן.
אשמח אם תוכלו לשתף במה שעשיתם כאן או באישי.

אה, מי שלא התנסה וסתם בא לו לומר להוריד קמח לבן וסוכר ועוד וכד',
אז נכון שיש סוגי נזלת אלרגית שזה פותר - אבל כאן לא זה המצב.

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
וואו, כבר חשבתי שיש לך פתרון חד משמעי...
פתחתי את האשכול והתאכזבתי:(

שתפו גם אותי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש חיסון נגד אלרגיה שמחקה להרבה אנשים לצמיתות את האף הטורדני!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י מלבב;1520394:
יש חיסון נגד אלרגיה שמחקה להרבה אנשים לצמיתות את האף הטורדני!

מניסיון?
יש לך פרטים מה ומי אצל מי?

כי חשוב לי מאד מעשה שהיה כך היה,
כבר שבעתי משמועות על מחוללי פלאות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סתם;1520422:
כדורים של רינה פראם

מניסיון שלך?
לכמה זמן זה הועיל?

(כי עוד משהו המליץ לי על זה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה חיסון שלא עובד על כולם, אבל על מי שהוא עובד - הוא עובד!!

איך זה נעשה?
תחילה עושים בדיקת אלרגיה במרפאת אלרגיה, לאחר מכן נכנסים לרופא האלרגיה והוא בודק ונותן את חוות דעתו בעניין. האם כדאי לעשות חיסון או שלא. במידה והוא ממליץ על חיסון הוא מזכיר לך שעליך לחוש במהלך תקופת החיסון (אשר נמשכת כ-3 שנים מרוב חריפות החומר) האם הינך חש בשיפור או שלא במידה ומרגישים את השיפור ממשיכים ולא מפסיקים (כלומר גם המלצת הרופא היא איננה מדע מדוייק האם יועיל לך החיסון - שלכן צריך לחוש כאמור). עד לתוצאה הסופית.
זהו כל התהליך בגדול!

האם ידוע לי שהחיסון עזר לאנשים לגמרי?
התשובה בהחלט כן! נפגשתי עם הרבה אנשים במרפאה לאלרגיה וכל פעם שנפגשתי שאלתי אותם האם זה עזר לכם? ולהרבה מהם התשובה הייתה חד משמעי - כן! כפשוטו!!

אבל לפני שחושבים בכלל לגשת:
הייתי ממליץ משהו מניסיון אישי שתוכלו לנסות בקלי קלות, שאם לא יועיל לא יזיק. והוא לשתות מעט קפה טורקי בבוקר, או בזמן שפתאום באה נזלת. זה אמור לעבוד תוך כ-5 דקות. מה שקורה כאן הוא שהקפה מחמם את כל הגוף וממילא הנזלת פוסקת.

ועוד משהו ששמעתי למי שלא עוזר לו אף דבר:
לאחרונה ייצרו מכשיר חשמלי (כעת לא יודע את שמו) שמכניסים לנחירים, ומפעילים אותו זמן קצר מאוד והוא מייבש את כל הנזלת הטורדנית לגמרי. ולאחר זמן ארוך אם הנזלת חוזרת - מפעילים שוב קצרות את המכשיר ושוב נהייה כנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מנסיון הזריקות עוזרות מאד!!
זה רק סיפור להתמיד ולבא כל שבוע
בירושלים יש את ד"ר בר סלע ממאוחדת,
יש כמה שאני מכירה שלא מפסיקים להודות על ההצלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י album;1520506:
מנסיון הזריקות עוזרות מאד!!
זה רק סיפור להתמיד ולבא כל שבוע
בירושלים יש את ד"ר בר סלע ממאוחדת,
יש כמה שאני מכירה שלא מפסיקים להודות על ההצלה...

איך מגיעים לזה?
בהפניה של רופא משפחה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הוא נמצא בקרית יובל, וקובעים תור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
שאלתי רופאת משפחה לגבי הזריקות והיא אמרה שזה קורטיזון, אז זה מומלץ רק למי שדברים אחרים לא עוזרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אימי סובלת מזה כל פעם כשהיא נחשפת לאבק או מקום סגור וחנוק וכו'..
היא ניסתה כל מיני דברים , ונראה שהאלרגיה ממאנת להיפטר
ואימי לוקחת כל שנה לקראת פסח כדור בשם אלרגיx ,וזה די עוזר לה
כמובן צריך מרשם ואישור של רופא.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י מלבב;1520451:
אבל לפני שחושבים בכלל לגשת:
הייתי ממליץ משהו מניסיון אישי שתוכלו לנסות בקלי קלות, שאם לא יועיל לא יזיק. והוא לשתות מעט קפה טורקי בבוקר, או בזמן שפתאום באה נזלת. זה אמור לעבוד תוך כ-5 דקות. מה שקורה כאן הוא שהקפה מחמם את כל הגוף וממילא הנזלת פוסקת.

ועוד משהו ששמעתי למי שלא עוזר לו אף דבר:
לאחרונה ייצרו מכשיר חשמלי (כעת לא יודע את שמו) שמכניסים לנחירים, ומפעילים אותו זמן קצר מאוד והוא מייבש את כל הנזלת הטורדנית לגמרי. ולאחר זמן ארוך אם הנזלת חוזרת - מפעילים שוב קצרות את המכשיר ושוב נהייה כנ"ל.

זו לא בעיה של נזלת.
הנזלת מגיעה גם על הדרך, אבל זה בתוספת לעקצוצים בפנים, עיניים דומעות, יובש בעיניים, וגם התעטשויות ללא קשר לנזלת.

אביב שעבר לקחתי כדורים נגד אלרגיה לא זוכרת את שמם. לא התמדתי, אבל זכור לי שעזר.
שמעתי על הכדורים מאדם שסובל מאלרגיה חריפה וזה ממש עוזר לו.

(לגבי הזריקות שמעתי שזה עוזר, אבל לא עושה לי חשק לנסות כי אולי זה מנפח או מזיק לגוף. אולי לא, אבל לא בא לי להכניס לגוף חומר חזק).
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
החיסון הוא לכל הדברים הללו כולל גם הנזלת.

זה חומר צמחי שאם הוא לא מועיל הוא לא מזיק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י mig;1520515:
איך מגיעים לזה?
בהפניה של רופא משפחה?

מקשרים למרפאה, קובעים תור אצל בר סלע,
מספרים לו מה הבעיה בהתאם לה הוא מפנה לבדיקת אלרגיה, לחלבי/לצמחים (נעשה במקום)
בודקים ממה האלרגיה ובכל שבוע מזריקים לגוף חומר שמכיל את האלרגנים
בהדרגה מעלים מינון,
גם אם לא מסיימים את הטיפול, מה שנעשה עוזר מאד

רפו"ש

דרך אגב, בקשר לאלרגיה לחלבי ולעוד מוצרי מזון. מכירה ילד שהיה נכנס לסכנת חיים כשבא במגע קל(!) עם חלבי
לאחר טיפול מייגע (בסגנון הנ"ל-הסתגלות הגוף לאלרגנים, רק יותר מורכב) ב'אסף הרופא' , בס"ד הוא שותה כבר ככוס חלב כל יום!!! ובנוסף יש לו אפשרות של מנות חלביות קבועות בכל יום.

אז תעשו חסד עם אנשים אלרגיים (אגוזים חלבי , ביצים בוטנים וכו') בדרגת סכנת חיים ותידעו אותם שיש טיפול מציל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י mig;1520437:
מניסיון שלך?
לכמה זמן זה הועיל?

(כי עוד משהו המליץ לי על זה)

ההורים שלי לוקחים את זה
ורואים תוצאות
אבל צריך לקחת כל פעם

אני לא מאמינה כ"כ בטבעי
אך אחותי שכנעה אותי לקחת את הכדורים שלה
ללפני לידה ובלידה עצמה - והיתה לי לידה קלה ומהירה ב"ה (כחודש עבר ואני עוד בהלם :) )
לא יודעת אם מזה אבל כנראה שגם
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י סתם;1520538:
אני לא מאמינה כ"כ בטבעי

אני לא כ"כ מאמינה בשום דבר, אולי לכן שום דבר לא עובד עלי...
(כידוע השכנוע העצמי הוא חצי ריפוי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לגבי הכדורים של רינה פארם,
אמא שלי משתמשת בהם ורואה נפלאות ב"ה!
בשעה הראשונה זה מאד מרדים, אבל אח"כ זה פשוט פלאים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה