דרוש מידע פתרון חוקי לתנאי של 'כושר ההשתכרות'

  • הוסף לסימניות
  • #21
כבר הוזכר של"חברים" החדשים של איווט יש בעיה רק עם ההנחות בארנונה שהרי אצלם הנשים לא עובדות וממילא לא זקוקות למעון
כמה ארנונה הם משלמים שם בכפרים בנגב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הפתרון החוקי הוא פשוט לצאת לרחובות ולצעוק
לא נראה יעיל בקונסטלציה הנוכחית. מוטב להשקיע את הצעקות ב'ראה נא בעניינו וריבה ריבנו...' 'השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחלה...'
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
והזדים מהרה תעקר ותשבר ותמגר ותכניע

השאלה האם אפשר איכשהו להשתמש בשורה הבאה שלקוחה מלשון ההודעה

בנוסף הוחלט לאפשר קבלת סבסוד במקרים בהם בן הזוג רוכש השכלה או כישורים שיאפשרו בעתיד השתלבות בשוק העבודה.


אולי כל מיני תעודות סטודנט למיניהם?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #25
חשבתי על זה פעם בהקשר אחר.
ענו לי שהבעיה היא שהראשי כולל לא באמת מאמינים לאברכים שלא יתבעו אותם על תנאים סוציאלים, ימי חופשה, שעות נוספות.
בקיצור יחסי עובד מעביד יכולים להתקיים רק כשהמעביד באמת מעביד שלך ואתה צריך אותו, לקמבן יחסי עובד מעביד מהווה סיכון למעביד לתביעות עתידיות.
את האמת אתה סומך על איזה אברך שתכניס לכולל שלך ותעיף אותו שלא יביא איזה עורך דין שיתבע אותך עשרות אלפי שקלים על מיליון סעיפים רק כדי להתנקם בך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נראה לי שמחשבים את זה בממוצע כ7 אחוז מהמשכורת.
והדיווחים, זה כמו שכל ישיבה מסתדרת עם כל העובדים שלה.
30 אחוז תוספת על המשכורת הולך למיסים וביטוח לאומי ופנסיה(בעמותות,בחברה בעמ זה מגיע ל40 אחוז..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
30 אחוז תוספת על המשכורת הולך למיסים וביטוח לאומי ופנסיה(בעמותות,בחברה בעמ זה מגיע ל40 אחוז..)
בשכר כזה אין מיסים, את ה7 אחוז כתבתי על פי מה שאמר לי מנהל מוסד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
חשבתי על זה פעם בהקשר אחר.
ענו לי שהבעיה היא שהראשי כולל לא באמת מאמינים לאברכים שלא יתבעו אותם על תנאים סוציאלים, ימי חופשה, שעות נוספות.
בקיצור יחסי עובד מעביד יכולים להתקיים רק כשהמעביד באמת מעביד שלך ואתה צריך אותו, לקמבן יחסי עובד מעביד מהווה סיכון למעביד לתביעות עתידיות.
את האמת אתה סומך על איזה אברך שתכניס לכולל שלך ותעיף אותו שלא יביא איזה עורך דין שיתבע אותך עשרות אלפי שקלים על מיליון סעיפים רק כדי להתנקם בך?
עורך דין יכול לנסח חוזה עם תנאי עבודה, שיגבה את ראש הכולל מתביעות כאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עורך דין יכול לנסח חוזה עם תנאי עבודה, שיגבה את ראש הכולל מתביעות כאלה.
הוא לא יכול,
כי החוק מנע זאת בכל דרך אפשרית.

כל המוסדות שמתנהלים אחרת-
לא חוקיים וחשופים לתביעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מה עם מס מעסיקים שהכולל יצטרך לשלם עליו?
מדובר במעל 17%
ופנסיה וכו'
עמותה שסך כל שכר העבודה ששילמה בשנת מס אינו עולה על 178,327 ₪ אינה חייבת בתשלום מס שכר כלל
חישוב שכר לאברך.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
איך נשמע הרעיון במבט של אברכי כולל
כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
תודה רבה על התגובות המפורטות, החכמתם אותי מאוד,
אעלה קצת פתרונות לבעיות שעלו כאן,


אני לא יועץ מס, אבל יש פתרונות חוקיים לכל דבר:

1. באשכול אחר הציעו שהבעל יקבל משכורת רק 3 חודשים בשנה,
היא תהיה על 96 שעות.
חלק מהשכר שבתלוש הוא יכול לקבל קצת באיחור בחודשים הבאים...

2. עוד הציעו שיפתח עוסק פטור ויצהיר על הכנסות,
ראש הכולל נותן לו שכר על 'כתיבת חבורה' או שהוא 'משיב' (למי שבא לשאול) ו'נושא ונותן' (עם החברותא שלו),
תמורת זה הוא מוציא קבלות.
אפשר לחסוך בזה כמעט את כל העלויות למעסיק והעובד. לפתוח תיק עוסק במע"מ,
עוסק פטור יכול להגיש דו"ח פעם בשנה לבד ללא שום עלות.
הצהרת הון בהתחלה, וכל 5 שנים זה קצת מסובך, אפשר למצוא רו"ח שיסכים להדריך ולייעץ ולהגיש בתשלום נמוך עבוד אברכי כולל.

3. מערכות עיתונים משלמים לכתבים בדבר שנקרא, 'שכר סופרים', הולכים פעם אחת פותחים תיק ניכויים במס הכנסה,
נדמה לי שאין בזה שום עלויות לא לעובד ולא למעסיק. אין שום חובות של יחסי עובד ומעביד וזה פוטר את כל הבעיות מבחינת ראש הכולל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
השאלה האם אפשר איכשהו להשתמש בשורה הבאה שלקוחה מלשון ההודעה
בנוסף הוחלט לאפשר קבלת סבסוד במקרים בהם בן הזוג רוכש השכלה או כישורים שיאפשרו בעתיד השתלבות בשוק העבודה.
ראש הכולל נותן לו שכר על 'כתיבת חבורה' או שהוא 'משיב' (למי שבא לשאול) ו'נושא ונותן' (עם החברותא שלו),
תמורת זה הוא מוציא קבלות.
אם נחבר את שתי ההצעות, אפשר גם לפתוח ארגון שמעסיק אברכים לכתיבת חבורות בתנאי שלמדו 20 שנה, ואז מתברר שכל אותם 20 שנה הם "רכשו השכלה או כישורים שיאפשרו בעתיד השתלבות בשוק העבודה..."
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני לא יועץ מס, אבל יש פתרונות חוקיים לכל דבר:

1. באשכול אחר הציעו שהבעל יקבל משכורת רק 3 חודשים בשנה,
היא תהיה על 96 שעות.
חלק מהשכר שבתלוש הוא יכול לקבל קצת באיחור בחודשים הבאים...

2. עוד הציעו שיפתח עוסק פטור ויצהיר על הכנסות,
ראש הכולל נותן לו שכר על 'כתיבת חבורה' או שהוא 'משיב' (למי שבא לשאול) ו'נושא ונותן' (עם החברותא שלו),
תמורת זה הוא מוציא קבלות.
אפשר לחסוך בזה כמעט את כל העלויות למעסיק והעובד. לפתוח תיק עוסק במע"מ,
עוסק פטור יכול להגיש דו"ח פעם בשנה לבד ללא שום עלות.
הצהרת הון בהתחלה, וכל 5 שנים זה קצת מסובך, אפשר למצוא רו"ח שיסכים להדריך ולייעץ ולהגיש בתשלום נמוך עבוד אברכי כולל.

3. מערכות עיתונים משלמים לכתבים בדבר שנקרא, 'שכר סופרים', הולכים פעם אחת פותחים תיק ניכויים במס הכנסה,
נדמה לי שאין בזה שום עלויות לא לעובד ולא למעסיק. אין שום חובות של יחסי עובד ומעביד וזה פוטר את כל הבעיות מבחינת ראש הכולל.
עוד פתרונות :
אפשר לקבל מראש הכולל את כל הסכומים כפי שמחייב החוק לשלם לשכיר ולהחזיר לו במזומן את העודף
וכך הכולל גם יוכל לקבל כל מיני תמריצים ממשלתיים למעסיקי חרדים

כמו"כ אפשר באמת להירשם לאיזו מכללה (לא בכאילו)
לפי דעתי זה עדיין יותר זול משכ"ל מלא לשנה (לתינוק 32,340 ש"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אולי כל מיני תעודות סטודנט למיניהם?
מה עם פתרון להרשם לקורס הכשרה מקצועית או מכללות וכד', כמו שעושים בשביל רב קו סטודנט?
מצטרפת לשאלה המעשית
כמו"כ אפשר באמת להירשם לאיזו מכללה (לא בכאילו)
כבר כתבתי את זה פה היום כמה פעמים
כסטודנטית כיום לא מספיק להיות רשומים בפועל, מלבד אישור לימודים (שכולל שעות לימוד שבועיות) וקבלה על התשלום, הדרגה מאושרת רק לחצי שנה.
אחרי חצי שנה צריך להגיש ציונים או אישור שלמדו את הקורסים בפועל, ושנרשמו גם לסמסטר הבא, ורק אז הדרגה מאושרת לחצי השני של השנה.
ולא מספיק להרשם רק לאיזה קורס אחד. צריך מספר שעות מסוים בשבוע, או לדוגמה באוניברסיטה הפתוחה - להיות רשומים ל3 קורסים בסמסטר (שזה אומר באוניברסיטה הפתוחה 12K לפחות לשנה לסטודנטים חדשים, לסטודנטים ותיקים זה בערך 9.5K)
כך שזה לא נראה פתרון ישים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
1. באשכול אחר הציעו שהבעל יקבל משכורת רק 3 חודשים בשנה,
היא תהיה על 96 שעות.
חלק מהשכר שבתלוש הוא יכול לקבל קצת באיחור בחודשים הבאים...
לא יעזור,
בהצהרת ההורה מפורש שאם יפסיק לעבוד הרי הוא חייב לדווח, ופוסקת הדרגה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
השאלה היא האם במצב כזה ההורה לא יוכל לקבל את הדרגה הנמוכה שהיה רגיל תמיד,
כי הדרגה ניתנת לפי הכנסה לנפש.
מה שמעמיד בספק את הכדאיות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה