דרוש מידע פתרון חוקי לתנאי של 'כושר ההשתכרות'

מישהו יודע האם לאברך צריך עבודה קבועה או שמספיק מילוי מקום
 
יש היום כאלה דברים
זה עולה בערך 1500 שקל
כתבו את זה כבר לעיל
אבל אני לא מבין את ההיגיון לקחת עוד 1000 ש"ח על עוד שעתיים וחצי, אם כל הילדים נשארים עד ארבע.
 
כתבו את זה כבר לעיל
אבל אני לא מבין את ההיגיון לקחת עוד 1000 ש"ח על עוד שעתיים וחצי, אם כל הילדים נשארים עד ארבע.
יש הגיון, זה השעות הכי קשות גם מבחינת המטפלת וגם מבחינת הילדים.
אבל למה צריך הגיון, זה שוק חופשי שנוצר וקיים מביקוש והצע (תאורתית אם תהיה מטפלת עד 6 למשל היא תוכל לקחת עוד 1000 נוספים, ובאיזורים מסויימים ברור שיהיה מי שישלם את זה).
 
ליברמן דחה את גזירת המעונות
הקיצוץ שתכנן בסבסוד מעונות היום לילדי אברכים לא ייכנס לתוקף בספטמבר - יידחה במספר חודשים
 
הדחיה נועדה רק בשביל לסבך....
או שלא ירשמו כמעט למעונות, ואז הוא יהיה נחמד ומתחשב בחרדים ויבטל לחלוטין. מה שאומר שהוא גם אכל את העוגה וגם השאיר אותה שלימה.
או שירשמו הרבה, ויתקעו בנובמבר עם חיובים בשמיים.
 
הדחיה נועדה רק בשביל לסבך....
או שלא ירשמו כמעט למעונות, ואז הוא יהיה נחמד ומתחשב בחרדים ויבטל לחלוטין. מה שאומר שהוא גם אכל את העוגה וגם השאיר אותה שלימה.
או שירשמו הרבה, ויתקעו בנובמבר עם חיובים בשמיים.
ממש לא מבינה.
זה חוקי?
לשנות תנאי סבסוד באמצע השנה?
ככה זה כל שנה?
למיטב זיכרוני מבחני התמיכה וגם המחירים נקבעים בתחילת השנה ולא משתנים.
 
מה הרווחנו
מי ירשם למעונות כשבהמשך הוא ישלם מלא ?
אני
נותנים לי עכשיו שלושה חודשים שקט תודה רבה. אח"כ אלוקים גדול.
גם לא צריך להשאר בתשלום גבוה אפשר להוציא באמצע שנה.
זה לא שעכשיו יש מלא מסגרות שמחכות לי. ממילא הרישום כבר עבר.

או מה האופציה החילופית:
לעבור עכשיו גן גן לחפש איפה נשאר מקום.
להתקע עם הילד כמעט כל חודש אלול
לשלם תשלום גבוה (סביבות 1500 ש') כשבמעון אני עדיין יכולה לקבל הנחה.
ואחרי הכל לגלות שבסוף הגזרה נדחתה בעוד תקופה?

בקיצור, אני שולחת למעון ומה יהיה אחרי שלושה חודשים רק ה' יודע. דאג לנו עד היום ידאג לנו הלאה.
 
אני
נותנים לי עכשיו שלושה חודשים שקט תודה רבה. אח"כ אלוקים גדול.
גם לא צריך להשאר בתשלום גבוה אפשר להוציא באמצע שנה.
זה לא שעכשיו יש מלא מסגרות שמחכות לי. ממילא הרישום כבר עבר.

או מה האופציה החילופית:
לעבור עכשיו גן גן לחפש איפה נשאר מקום.
להתקע עם הילד כמעט כל חודש אלול
לשלם תשלום גבוה (סביבות 1500 ש') כשבמעון אני עדיין יכולה לקבל הנחה.
ואחרי הכל לגלות שבסוף הגזרה נדחתה בעוד תקופה?

בקיצור, אני שולחת למעון ומה יהיה אחרי שלושה חודשים רק ה' יודע. דאג לנו עד היום ידאג לנו הלאה.


לפי מה תיקבע הדרגה ב3 חודשים אלו?

מתי המערכת לבקשת הנחות אמורה להיפתח?
 
לפי מה תיקבע הדרגה ב3 חודשים אלו?

מתי המערכת לבקשת הנחות אמורה להיפתח?
אף אחד לא יודע כלום. אני עוקבת באדיקות אחרי מגוון אמצעי תקשורת. אין מידע נוסף מעבר מה שכתוב בפרוג.
אני מניחה שהם יושבים ודנים בזה. וכשיהיה מידע נוסף הוא יגיע גם לכאן.
מה שברור כרגע זה שיש סבסוד עד נובמבר. גם אם לא נקבל מיד נקבל אותו.
מתרגלים קצת אמונה ובטחון בלי ידיעה לטווח רחוק בלי שליטה על המצב...
 
ומה יהיה עם הקנס שמוציאים ילד באמצע שנה מהמסגרת?
 
זה לא מדויק.
יש עוד כמה תנאים שלא יהיה קנס כמו אם נמצא ילד חלופי...
אבל נחכה ונראה מה יהיה עד אז.

אני בכל מקרה ירדתי ממשפחתון השנה
 
ממש לא מבינה.
זה חוקי?
לשנות תנאי סבסוד באמצע השנה?
ככה זה כל שנה?
למיטב זיכרוני מבחני התמיכה וגם המחירים נקבעים בתחילת השנה ולא משתנים.

כפי הנראה - יקבלו "דרגה זמנית" לחודשיים בלבד
שלאחריהם יועברו לדרגה 12 (תשלום מלא).
זה הליך רגיל ומקובל. כל אישה שהיתה בחופשת לידה בסוף השנה/תחילתה מכירה אותו.
מקבלים דרגה זמנית וכשיש תלוש מלא לאחר חזרה מחל"ד - מגישים את המסמכים הרלוונטיים ומקבלים דרגה קבועה.
 
זה לא מדויק.
יש עוד כמה תנאים שלא יהיה קנס כמו אם נמצא ילד חלופי...
אבל נחכה ונראה מה יהיה עד אז.

אני בכל מקרה ירדתי ממשפחתון השנה

ממשפחתון יש בהחלט צדדים למה לרדת-
אם יש לך באיזור מטפלת פרטית טובה.

ההבדלים העיקריים בין משפחתון למטפלת - הוא השתתפות התמ"ת ובעיקרון גם זה שיש להם לוח חופשות מכתב מלמעלה (רק שהן לפעמים מרשות לעצמן לשחק איתו).

לעומת זאת ההבדל בין מעון למטפלת/גן פרטי לחובבי ז'אנר המעון - הוא שמיים וארץ.
 
בסוף עובדי התמ"ת יפתחו במחאה:p
במקום לחשב דרגה נורמלית לכל משפחה
הם יצטרכו לעשות את החישוב פעמיים
אחד עכשיו ואחד כשהתקנה תיכנס לתוקפה.
 
כפי הנראה - יקבלו "דרגה זמנית" לחודשיים בלבד
שלאחריהם יועברו לדרגה 12 (תשלום מלא).
זה הליך רגיל ומקובל. כל אישה שהיתה בחופשת לידה בסוף השנה/תחילתה מכירה אותו.
מקבלים דרגה זמנית וכשיש תלוש מלא לאחר חזרה מחל"ד - מגישים את המסמכים הרלוונטיים ומקבלים דרגה קבועה.
ממש לא דומה.
בחזרה מחל"ד הסטטוס של ההורה משתנה, הגיוני שיש לחשב את הדרגה מחדש.
לפי האיומים של ליברמן, מבחני התמיכה עצמם ישתנו...
בשום אופן לא מבינה איך זה חוקי, לשנות כללי משחק באמצע השנה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה