- הוסף לסימניות
- #1
אשמח לתגובותיכם: לדירה שלנו אין מחסן, ועל כן אנו נתקלים בבעיית אחסון משמעותית. יש דברים שניתן אמנם להכניס ל'בוידעם' אך עיקר הבעיה היא בחפצים גדולים: עגלות תינוק שאינן בשימוש, סכך, תנורי חימום, מזוודות וכו'. יש בדירה מרפסת פתוחה גדולה אך לא ניתן לאחסן בה דברים בשל החשיפה למזג אוויר. סגירה שלה לא באה בחשבון כי היא מקור האור היחיד לסלון. בדירה יש גם, מלבד החדרים שבשימוש השוטף, עוד חדר אחד שעדיין בו אין ריהוט רק מיטת תינוק בשימוש שוטף, ולכן, באין ברירה אחרת, בו אפשר להשתמש לאחסון. שאלתי היא: למישהו יש רעיון איך לאחסן חפצים בצורה מכובדת ומרוכזת בחדר, (אולי איכשהו להסתיר את זה) באופן שייראה מאורגן ויאפשר המשך שימוש שוטף בחדר? מסילות\ מחיצה זו או אחרת, גם פתרונות של בנייה קלה -באים בחשבון.
תודה!
תודה!
הנושאים החמים