פתרונות אחסון בבית

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לתגובותיכם: לדירה שלנו אין מחסן, ועל כן אנו נתקלים בבעיית אחסון משמעותית. יש דברים שניתן אמנם להכניס ל'בוידעם' אך עיקר הבעיה היא בחפצים גדולים: עגלות תינוק שאינן בשימוש, סכך, תנורי חימום, מזוודות וכו'. יש בדירה מרפסת פתוחה גדולה אך לא ניתן לאחסן בה דברים בשל החשיפה למזג אוויר. סגירה שלה לא באה בחשבון כי היא מקור האור היחיד לסלון. בדירה יש גם, מלבד החדרים שבשימוש השוטף, עוד חדר אחד שעדיין בו אין ריהוט רק מיטת תינוק בשימוש שוטף, ולכן, באין ברירה אחרת, בו אפשר להשתמש לאחסון. שאלתי היא: למישהו יש רעיון איך לאחסן חפצים בצורה מכובדת ומרוכזת בחדר, (אולי איכשהו להסתיר את זה) באופן שייראה מאורגן ויאפשר המשך שימוש שוטף בחדר? מסילות\ מחיצה זו או אחרת, גם פתרונות של בנייה קלה -באים בחשבון.

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני נמצא עכשיו באותו סיטואציה, לכן אני יוסיף....
יש את כתר.. יש אגוז ההבדל במחירים עצום
ראיתי שיש גם sunor מארה"ב
האם יש למישהו נסיון בזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בדיוק השבוע הזמנתי איש תיקונים ואחזקה שמתמחה בפתרונות איחסון.
לפעמים כדאי להיעזר באחד כזה, זה פשוט אחרת שיש מקום נח לשים דברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ארון הזזה בנוי בעבודת יד, לאורך קיר שלם.
אצלנו פשוט הרווחנו מחסן פלוס חדר ילדים. אמנם זה תלוי בגודל החדר. אורך הארון 2.4 מטר, שתי דלתות, מוזמן מנגר פרטי, ושווה כל שקל וכל אגורה של ההשקעה. חילקנו את המדפים לפי צרכינו, כך יש לנו אפילו תא מיוחד לקרש גיהוץ, סולם, ומתקן לקיפול כביסה, (תא צר וגבוה בצד הארון).
אפילו פינת העבודה והמחשב נכנסים אליו, ועם סיום העבודה, נסגרת הדלת ונסגר המשרד.

ומה נכנס לארון הזה? הכל. מסכות גז, כיסאות בטיחות לרכב, רדיאטור, ועוד ועוד. כאמור, מחשב נייח, שלוש מדפסות, מגהץ, טיטולים שקונים בכמויות. לכאורה גם עגלות אפשר להכניס בו, אם כי אצלנו העגלות מאוחסנות בבוידם, אבל יש שמונצס אחרים בשפע.

אם תרצו, אוכל לשלוח תמונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גרתי בדירה עם חדר שינה גדול שהבעלים הורידו 70 ס"מ עם קיר גבס ברוחב 2 מ' וסגרו עם דלת אקורדיון ס"ה מחסן ברוחב 2 מ' X 70 ס"מ
היה 2 מדפים לרוב האורך ונכנס לי שם הכל בכל מכל כל:
הקישוטים לסוכה, כלים של פסח ובערב פסח הכנסנו לשם את כלי החמץ, רדיאטור בקיץ, סולם, מתקן כביסה, כסאות כתר מיותרים ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ראיתי אצל חברה רעיוניסטית וטובת טעם רעיון יפה: היא תלתה וילון לכל אורך הקיר, במרחק 30 ס"מ מהקיר. מאחורי הווילון היה ה'מחסן'. היות שהמחסן מוקם בכניסה לביתה, בחזית הווילון הוצבו שתי כורסאות ושולחנון דקורטיבי, ואיש לא חלם מה מסתתר מאחורי הווילון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י אסתר;1523452:
ארון הזזה על קיר אחד של החדר. כמובן תלוי בגודל החדר.
אצלנו, הרווחנו פשוט מחסן פלוס חדר ילדים נוסף.
השקענו ארון טוב מנגר פרטי, מהרצפה עד התקרה, אורך 2.4 מטר, שתי דלתות. אפילו המחשב נכנס אליו עם כמה מדפסות. עיצבנו לבד את חלוקת המדפים באופן שיש מקום לסולם, קרש גיהוץ, ומתקן לכביסה (תא צר וגבוה בצד הארון). רדיאטור, שידת מגירות, כסאות בטיחות לרכב, מסכות גז, כלי עבודה. אם תרצו אוכל לשלוח תמונה באישי.

אשמח מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה על התגובות!

אסתר מה רוחבו של הארון? אשמח לקבל תמונה במייל, אשלח את הפרטים באישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אפשר לשים במרפסת הפתוחה ארון מחסן של כתר.
אפשר להניח קרשים במרחק מסוים מהתקרה במקום לא מרכזי בבית ועליהם משטח ושם ניתן לאחסן דברים כמו בבוידעם. כמובן שאפשר לסגור את זה בצורה יפה או לצבוע את הקרשים בלבן ולהשיג מראה כפרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בסוף צילמתי את הארון אבל לא הצלחתי להעביר את התמונות מהמצלמה למחשב, וקורא הכרטיסים שלנו מושאל אי שם. אשתדל לשלוח תמונות ברגע שאוכל.
בינתים מה שמצאתי זה את החלוקה הפנימית שנתתי לנגר.
המקווקו האדום הוא מדף שהזמנו אבל כרגע הוא לא בשימוש, כך שיש שם חלל גדול.
המקווקו הכחול זה המדף שעליו מונחת המקלדת, המסך ומכשיר טלפון. המארז של המחשב עצמו מונח על הרצפה, ובגלל חוסר תכנון מוקדם, הוא מפריע טיפה לרגלים. כך שכדאי לתכנן את זה יותר טוב. על המדף הזה בצד, ביקשנו מהנגר שיחורר חור בשביל כל החוטים. מלכתחילה היה בקיר הזה שקע ונקודת טלפון.
עומק הארון - 60 ס"מ.
 

קבצים מצורפים

  • ארון חלוקה פנימית.doc
    KB 38 · צפיות: 115

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה