צ'אט פנימי

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י יוניט;1112246:
לא הצלחתי להעלות את: lync,
מישהו יכול להעלות לי קישור לגוגל טוק?

מה הכוונה "לא הצלחת להעלות"?
זו לא תוכנה חינמית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
יש משהו חינמי וטוב ?

התוכנה lanchat13.rar‏ לא נותנת לקבוע שם משתמש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י אתרי;1110210:
לנו במשרד אין רשת אינטרנטית לכולם, אך יש רשת פנימית אחת משותפת. האם יש לנו דרך להתכתב?

זה לכאורה יותר נוגע לפורום בניית אתרים או לפורום רשתות מה שאתן צריכות לעשות זה בעצם להפוך את אחד המחשבים ברשת לשרת, אני מאמין שיש מערכות מוכנות כדוגמת וורדפרס שמיועדות לזה אבל זה דורש ידע בבניית אתרים.
פיתרון פשוט, אין!
עוד פיתרון זה להשתמש במה שנקרא p2p chat שזה אומר צ'אט ללא שרת אלא תקשורת ישירה בין המחשבים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מחר ב16 לחודש אמור להסתיים תמיכת google לgtalk.

התוכנה שמחליף אותה זה Google Hangouts באמצעות chrome.

כנראה לא יוכלו להתחבר יותר באמצעות התוכנה הישנה שהקישור היה כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י 054;1528447:
איך משתמשים בה??

בתוך התקי' patch יש קובץ TXT בשם menual שם יש הוראות מפורטות
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
התוכנה lanchat13.rar‏ היתה מצוינת חוץ מהבאג של שם המשתמש.
יש משהו דומה, קל להתקנה, חינמי, עברית מלאה ?

מוזר לי שאין משהו פשוט, זה אמור להיות משהו קל ופשוט שכל תלמידת סמינר אמורה לפתח כפרויקט לימודי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
זה דורש פתיחת חשבון לכל משתמש. אבל זה רעיון, נבדוק את זה בעז"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י רובין;1528900:
מה רע בטלגרם. זה מהיר מאוד.
מעבר לזה שזה מצריך ממך לשים את מספר הפון שלך זה שולח לכל העולם את הודעה שהצטרפת, במונחים של בני ברק מדובר באסון.

תוכנה שאני חושב שעונות על הדרישות
http://www.ekiga.org/
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מישהו יכול להגיד לי איך מתחילים עם הצ'אט הזה?
ממש הסתבכתי, כל סיסמה שאני רושמת הוא לא נותן
 

קבצים מצורפים

  • צאט.png
    KB 121.6 · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #34
יכולים לעזור?????
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
גוגל הפסיקה לתמוך בגוגל טוק לפני איזה חודשיים. זה בכל מקרה לא יעבוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שטויות אני משתמש בגוגל טוק ועובד לי מצוין!
נכנסים עם פרטי החשבון בגימייל.
אני הורדתי את התוכנה מ ninite.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכנסתי דרך חשבון שלי ולא נותן
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י אילנה כהן;1529426:
נכנסתי דרך חשבון שלי ולא נותן

תורידי מninite.com , אולי זה קשור לאיזושהי חסימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
באותה מידה אפשר להשתמש בתחליף החדש יותר של גוגל טוק קוראים לו hangouts והוא מגיע כתוסף לכרום
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

יצרתי ב"ה תוסף לכרום שמאפשר הצגה של כל הערוצים בממשק של ג'ימייל ממש (כמעט) כמו שהיה בגוגל צ'אט לפני שנחסם למשתמשי נטפרי.
כמו כן מי שלא יכול להתקין תוספים וכדו' עדיין יכול להנות מהאתר שמאפשר צפייה בכל הערוצים ממקום אחד, בלי צורך לפתוח הרבה כרטיסיות.

שימו לב: התוסף מכניס את הערוצים לתוך הדף של ג'ימייל, ממש כמו הצ'אט, בלי חלונות קופצים וכדו'.

כמו כן אנחנו לא קשורים לשום תוסף אחר, נא לשים לב לפני שמגיבים על תוספים של אחרים

כמובן האתר והתוסף לא מוגבלים דווקא לערוצים שפועלים על הפלטפורמה הזו, ואפשר לנסות להשתמש בהם לכל אתר שאתם מעוניינים, אבל עיקר הבניה הייתה לצורך אלו כדי להחזיר חלק מהנוחות של גוגל צ'אט.
כל ההגדרות ניתנות להתאמה אישית.

אשמח מאוד למשוב בונה וביקורות על שיפורים נצרכים וכדו'.

התוסף הושק לראשונה לפני כשבוע וחצי, ומאז כבר יש כ1000 משתמשים מרוצים, אבל עדיין אני חושב שאולי יש עוד מה להוסיף, ואשמח מאוד לרעיונות, כמו כן אם יש למישהו באגים וכדו' (זה עדיין עלול לקרות) אשמח אם ידווח, אפשר כאן או ב"צור קשר" בתוסף.

שימו לב: לגבי התראות על הודעות שלא נקראו בערוצים זה כבר בעדכון שעלה לחנות התוספים של גוגל ועדיין לא אושר, לכן בשביל זה צריך רק לחכות בסבלנות.

הקישור להתקנת התוסף מחנות התוספים

כמובן לרענן את ג'ימייל לאחר ההתקנה, ומיד יתווסף לכם הכפתור של "הערוץ"

נהניתם? נשמח לפידבק בחנות התוספים

להתרשמות באתר

אני עדיין לא מספיק רגיל לכתוב כאן בפורום, אם יש בעיה כלשהי בכתיבה או בנושא או במיקום אשמח אם תעדכנו אותי

הקלטה 2025-12-08 143618.gif

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה