דרוש מידע צהרונים צהרונים צהרונים

  • הוסף לסימניות
  • #21
כנראה שהידיעה מכל רגע לא נכונה
זה היה נשמע חלומי מדי!!!
אווווווווווףףףףףףףףף
מקווה ששום הורה לא יתן יד במידה ויבקשו העלאת שכר צהרונים
אני מבינה שהויכוח על כסף , ההורים בעיצומו של המשבר הזה ממש לא הכתובת
מקווה שיהיה מובן
אני התקשרתי לרמת דוד ואמרו שלגבי מוסד הילדים של הבן שלי אין להם צפי.
יכול להיות שלמוסדות אחרים יש צפי
אולי תנסו לברר מולם
היום התכתבתי עם האחראי על הצהרונים בעיריית ב"ב וזו התשובה:
לצערי היה דיון השבוע באחד מוועדות הכנסת אך זה עדיין לא הסתדר
ויהיה דיון נוסף בוועדת הכספים ביום שלישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
היום התכתבתי עם האחראי על הצהרונים בעיריית ב"ב וזו התשובה:
לצערי היה דיון השבוע באחד מוועדות הכנסת אך זה עדיין לא הסתדר
ויהיה דיון נוסף בוועדת הכספים ביום שלישי

כבר קיוויתי שהסתדרו....

תודה על העדכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לא!!
לא שיתחילו על חשבון ההורים
לא שיתחיל עם תוספת כסף על חשבון ההורים ועוד במצב הזה! פשוט בושה וחרפה
הציעו לי צהרון פרטי בתשלום גבוהה בשבילי ואני ממש לא מוכנה!!!
אני לא אתן לגיטימציה לזה!
תבינו, אנחנו זכאים לצהרון פעיל .פעיל!!
ב500 לשנה
שקל לא יותר.נקודה.
תקחי נשימה עמוקה.
אצלנו צהרון של העירייה לא פרטי זה 350 ש"ח לחודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הצהרונים עבדו אצלכם היום ?
אצלנו לא ! אנחנו שייכים ל'רמת דוד'
אני עובדת בצהרוני רמת דוד.
בד"כ הם צריכים יום לשמוע על העדכון, יום לעכל ועוד יום להתארגן....
הם בד"כ מתחילים כמה ימים לפני כולם...
לא עדכנו אותנו בינתיים על חזרה בקרוב!
אשמח לכל בדל של מידע!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
  • הוסף לסימניות
  • #28
משו חדש בעניין??
שאלתי את מערכת כל רגע לפשר הידיעה שהצהרונים הסתדרו וזה מה שהגיבו לי
א. תודה רבה על הפרגון.
ב. זוהי הודעה שיצאה מהדוברות של ח"כ יצחק כהן שהוא גם סגן שר האוצר.
עדיין לא ידוע כנראה כיצד ומתי ישיבו אותם לפעילות, אבל אני יודע שזה עניין שעובדים עליו.
ננסה לברר איפה זה עומד כעת מול הלשכה ובמידה ונדע משהו חדש, נעדכן בל"נ
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
שאלתי את מערכת כל רגע לפשר הידיעה שהצהרונים הסתדרו וזה מה שהגיבו לי
א. תודה רבה על הפרגון.
ב. זוהי הודעה שיצאה מהדוברות של ח"כ יצחק כהן שהוא גם סגן שר האוצר.
עדיין לא ידוע כנראה כיצד ומתי ישיבו אותם לפעילות, אבל אני יודע שזה עניין שעובדים עליו.
ננסה לברר איפה זה עומד כעת מול הלשכה ובמידה ונדע משהו חדש, נעדכן בל"נ
עד היום ידעתי שאחרי שעושים רבים על הקרדיט אני רואה שעכשיו זה נהיה שקודם רבים על הקרדיט אחכ אולי יעשו משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שלחו לי ממערכת כל רגע
*ועדת הכספים למען המעונות, המשפחתונים והפעלת הצהרונים.*

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני תתכנס מחר בשעה 10:00 לדיון בנושא עליית המחירים ואי סבסוד המדינה במעונות היום והמשפחתונים. ובשעה 10:30 לדיון בנושא אי פתיחת הצהרונים בגני הילדים ותקצוב הצהרונים.
הדיונים יתקיימו בהשתתפות נציגי משרדי האוצר והחינוך, מפעילי הרשתות והגורמים הרלוונטים.

*גפני: אנסה להגיע לפיתרון מהיר בנושאים חשובים אלו לטובת הורי וילדי ישראל.*
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מעניין !
כי הבת שלי הייתה בצהרון היום וגם מחר יש לה צהרון !
רשת הגנים
אז מה זה אומר ? שהם עושים צהרון על חשבונם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יואו מעניין אצלנו עדיין אין צהרונים
מחכים לעדכונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ברשת הגנים באופקים
אמרו במפורש
שזה רק עד היום הצהרון
אח"כ יעדכנו לגבי ההמשך
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
משבר הצהרונים: אימהות לגפני; "אנחנו חייבות עזרה"
ועדת הכספים תתכנס בשעה הקרובה כדי לדון במשבר הצהרונים. אימהות שפנו ל'כיכר', תולות תקוות רבות בוועדה, ומספרות את הקשיים הבלתי אפשריים שהן מתמודדות (בארץ)
חנני ברייטקופף
|
כ"ג בחשוון תשפא 09:53 10.11.20
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
ברשת הגנים באופקים
אמרו במפורש
שזה רק עד היום הצהרון
אח"כ יעדכנו לגבי ההמשך
מעניין !
כשאני שאלתי את הסייעות של הצהרון הם לא אמרו תאריך יעד לסיום !
אמרו לי רגיל רגיל !
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מה כולכן עושות?
אני שוברת את הראש כל יום, מגלה דודות ואחייניות וגיסות חדשות (לא שמעו ממני מפורים, ועכשיו פתאום אני מגייסת אותן...)
ואני גם אמורה להרשים את הבוס החדש שלי כאחת שיכולה לעבוד...
כבר עדיף לקבל אבטלה :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #39

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה