ציוריו של ר' זלמן קליימן

  • הוסף לסימניות
  • #1
היכן ניתן לראות את ציוריו?
אפשר מס' טלפון של המשפחה?
ולמשהו יש מושג האם ציוריו הם בתשלום או ראיתי פה בפורום בעבר שהעלו וצינו שאם רושמים קרדיט, ניתן להשתמש??
חשוב לי מאד להערב, אודה למשיבים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
  • הוסף לסימניות
  • #4
היי- אני מכירה את המשפחה מקרוב.
ציוריו מסתובבים ללא שום שמירה על זכויות היוצרים במשך שנים,
המשפחה מאד לא במקום של לצאת במאבקים על זה- אף שזה חורה להם בהחלט-
אבל בעיניי זה לא פחות מעוול ציבורי שנעשה לאדם פרטי, אולי שלא באשמת אף אחד ספציפי, אבל כל אחד שמשתמש ורוכב על 'כולם משתמשים בזה'
בעצם נותן יד ותומך בהלאמה הבלתי הגיונית הזאת.
אז יפה שאתה שואל, באמת לא מובן מאליו כבר...

אם עדיין רלוונטי, אוכל לשלוח מספר בפרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
היי- אני מכירה את המשפחה מקרוב.
ציוריו מסתובבים ללא שום שמירה על זכויות היוצרים במשך שנים,
המשפחה מאד לא במקום של לצאת במאבקים על זה- אף שזה חורה להם בהחלט-
אבל בעיניי זה לא פחות מעוול ציבורי שנעשה לאדם פרטי, אולי שלא באשמת אף אחד ספציפי, אבל כל אחד שמשתמש ורוכב על 'כולם משתמשים בזה'
בעצם נותן יד ותומך בהלאמה הבלתי הגיונית הזאת.
אז יפה שאתה שואל, באמת לא מובן מאליו כבר...

אם עדיין רלוונטי, אוכל לשלוח מספר בפרטי.
שלום. גם אני זקוק למספר של המשפחה אם אפשר כדי לברר על שימוש בתמונה. המייל שלי dvdhll בג'ימייל. תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היי- אני מכירה את המשפחה מקרוב.
ציוריו מסתובבים ללא שום שמירה על זכויות היוצרים במשך שנים,
המשפחה מאד לא במקום של לצאת במאבקים על זה- אף שזה חורה להם בהחלט-
אבל בעיניי זה לא פחות מעוול ציבורי שנעשה לאדם פרטי, אולי שלא באשמת אף אחד ספציפי, אבל כל אחד שמשתמש ורוכב על 'כולם משתמשים בזה'
בעצם נותן יד ותומך בהלאמה הבלתי הגיונית הזאת.
אז יפה שאתה שואל, באמת לא מובן מאליו כבר...

אם עדיין רלוונטי, אוכל לשלוח מספר בפרטי.
שבוע טוב, גם אני מחפשת את המשפחה, אם יש אפשרות לשלוח מספר של איש קשר אני אשמח מאוד, תודה!
ramon.yael @ ג'ימייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
היי- אני מכירה את המשפחה מקרוב.
ציוריו מסתובבים ללא שום שמירה על זכויות היוצרים במשך שנים,
המשפחה מאד לא במקום של לצאת במאבקים על זה- אף שזה חורה להם בהחלט-
אבל בעיניי זה לא פחות מעוול ציבורי שנעשה לאדם פרטי, אולי שלא באשמת אף אחד ספציפי, אבל כל אחד שמשתמש ורוכב על 'כולם משתמשים בזה'
בעצם נותן יד ותומך בהלאמה הבלתי הגיונית הזאת.
אז יפה שאתה שואל, באמת לא מובן מאליו כבר...

אם עדיין רלוונטי, אוכל לשלוח מספר בפרטי.
אודה מאד למספר טלפון/ פרטי קשר של המשפחה על מנת לבקש רשות ולשלם לפני שימוש בציור. אם יש אפשרות לשלוח לי למייל golds770 גימייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
היי- אני מכירה את המשפחה מקרוב.
ציוריו מסתובבים ללא שום שמירה על זכויות היוצרים במשך שנים,
המשפחה מאד לא במקום של לצאת במאבקים על זה- אף שזה חורה להם בהחלט-
אבל בעיניי זה לא פחות מעוול ציבורי שנעשה לאדם פרטי, אולי שלא באשמת אף אחד ספציפי, אבל כל אחד שמשתמש ורוכב על 'כולם משתמשים בזה'
בעצם נותן יד ותומך בהלאמה הבלתי הגיונית הזאת.
אז יפה שאתה שואל, באמת לא מובן מאליו כבר...

אם עדיין רלוונטי, אוכל לשלוח מספר בפרטי.
הי, מאד אשמח גם בבקשה!
Bhavoda10@ גימיל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה