בית חולים צילום אולטרה סאונד אחרי תאונה

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום וברכה
אתמול נפגעתי בתאונת דרכים קלה פינו אותי למעייני ובדקו צילום רנטגן חזה ואגן ובדיקה לכליות דרך בדיקת שתן וב"ה הכל בסדר.
כרגע יש עדיין כאבים בגב ובחזה רציתי צילום אולטרה סאונד לשלול פגיעה פנימית חלילה הרופא בבי"ח אמר שיעשו לי
צילום סיטי ואח"כ החליטו שלא לעשו כי הרנטגן מבחינתם הספיק ואז שחררו אותי.
כעת אני מעוניין בבדיקה של אולטרה סאונד כי זה לדעתי לא מספיק הרנטגן עקב הכאבים הפנימיים,
וכיון שרנטגן זה רק עצמות, ואולטרה סאונד בודק גם איברים או שריר שנפגע חלילה.
אבל כשפניתי לכללית נתנו לי הפנייה לבדיקה כזאת ב"טרם". לצערי אני לא כל כך סומך עליהם,
ביקשתי הפנייה לממוגרפיה למחר ולא קיבלתי, הרופא שענה לי הוא רופא אונליין והוא לא הסכים
ניסיתי לקבוע תור למחר תור טלפוני ואז לבקש מהרופא בצורה נורמטיבית עבור מחר בדיקה דחופה
ולא הצלחתי יש תורים רק ביום ראשון.
השאלה האם ב "בטרם" ניתן לבקש מהם את הבדיקה בדיסק כמו ב"ממוגרפיה" בבני ברק? או לא
כי אם לא, זה לא כל כך שווה או שמישהו יודע אם המפענחים שם אולי בדבר הזה כן מקצועיים?
או רעיון אחר לצילום אולטרה סאונד בקלות ומהר
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לרוב צילום שעושים מקבלים את הפיענוח ביד כמובן צריך לבקש ולא תמיד הם רוצים לתת מנסיבות לא ברורות וכן ניתן לבקש שיכניסו לך לתיק הרפואי היתכן שהכאב הוא ממכה יבשה שקיבלת חכה עוד יום לראות מה רמת הכאב אם היא יורדת אפילו בקצת מסתבר שזה לא שבר
רפואה שלמה והמון הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום וברכה
אתמול נפגעתי בתאונת דרכים קלה פינו אותי למעייני ובדקו צילום רנטגן חזה ואגן ובדיקה לכליות דרך בדיקת שתן וב"ה הכל בסדר.
כרגע יש עדיין כאבים בגב ובחזה רציתי צילום אולטרה סאונד לשלול פגיעה פנימית חלילה הרופא בבי"ח אמר שיעשו לי
צילום סיטי ואח"כ החליטו שלא לעשו כי הרנטגן מבחינתם הספיק ואז שחררו אותי.
כעת אני מעוניין בבדיקה של אולטרה סאונד כי זה לדעתי לא מספיק הרנטגן עקב הכאבים הפנימיים,
וכיון שרנטגן זה רק עצמות, ואולטרה סאונד בודק גם איברים או שריר שנפגע חלילה.
אבל כשפניתי לכללית נתנו לי הפנייה לבדיקה כזאת ב"טרם". לצערי אני לא כל כך סומך עליהם,
ביקשתי הפנייה לממוגרפיה למחר ולא קיבלתי, הרופא שענה לי הוא רופא אונליין והוא לא הסכים
ניסיתי לקבוע תור למחר תור טלפוני ואז לבקש מהרופא בצורה נורמטיבית עבור מחר בדיקה דחופה
ולא הצלחתי יש תורים רק ביום ראשון.
השאלה האם ב "בטרם" ניתן לבקש מהם את הבדיקה בדיסק כמו ב"ממוגרפיה" בבני ברק? או לא
כי אם לא, זה לא כל כך שווה או שמישהו יודע אם המפענחים שם אולי בדבר הזה כן מקצועיים?
או רעיון אחר לצילום אולטרה סאונד בקלות ומהר
תודה רבה
בריאות שלמה!
מומלץ ממש להשיג תרופה הומאופטית בשם ארניקה [בריכוז 100 או לכל הפחות 30] בצורת טיפות בית מרקחת "רפואה" יכול להכין לך. תרופה מותאמת בדיוק לחבלה ממקור חיצוני לכאבי המכות שיכולים להתפתח לדלקות מקומיות בשרירים ובגידים וגם לזעזוע הכללי שהגוף ספג. אפשר גם ארקוקסיה שרופאים אוהבים להשמיץ - עושה פעולה דומה -נוגד דלקת ומפיג כאב .
ובעיקר - אם פונית באמבולנס אתה זכאי לפיצוי כספי מהמדינה [מדובר בכמה אלפים] . תבררו על עו"ד שמתמחה בענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לרוב צילום שעושים מקבלים את הפיענוח ביד כמובן צריך לבקש ולא תמיד הם רוצים לתת מנסיבות לא ברורות וכן ניתן לבקש שיכניסו לך לתיק הרפואי היתכן שהכאב הוא ממכה יבשה שקיבלת חכה עוד יום לראות מה רמת הכאב אם היא יורדת אפילו בקצת מסתבר שזה לא שבר
רפואה שלמה והמון הצלחה
החשש לא משבר כי כבר עשו לי רנטגן, החשש הוא ששריר לא נקרע חלילה ולא איזה איבר פנימי קיבל מכה
בריאות שלמה!
מומלץ ממש להשיג תרופה הומאופטית בשם ארניקה [בריכוז 100 או לכל הפחות 30] בצורת טיפות בית מרקחת "רפואה" יכול להכין לך. תרופה מותאמת בדיוק לחבלה ממקור חיצוני לכאבי המכות שיכולים להתפתח לדלקות מקומיות בשרירים ובגידים וגם לזעזוע הכללי שהגוף ספג. אפשר גם ארקוקסיה שרופאים אוהבים להשמיץ - עושה פעולה דומה -נוגד דלקת ומפיג כאב .
ובעיקר - אם פונית באמבולנס אתה זכאי לפיצוי כספי מהמדינה [מדובר בכמה אלפים] . תבררו על עו"ד שמתמחה בענין.
הבנתי שעו"ד מוכנים לייצג רק עם זה הרבה כסף אבל אצלי כנראה אני מקווה בעזרת השם שאין לי משהו רציני
ולכן זה קצת וקשה למצוא עו"ד על סכומים נמוכים.
לגבי אנטי דלקתי אני לוקח תוסף "סרטטפאז" (למבינים) כל בוקר וכעת עברתי ל2 כל בוקר מקווה שיואיל בעז"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בטרם מקבלים קישור לאתר וסיסמא ואז כל רופא יכול לראות את תוצאות הUS כשתגיע אליו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה