צילום ניו בורן- מה עושים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש כאן צלמות ניו בורן שעושות צילומים פשוט מושלמים....
כל צלמת שמעלה כאן תמונות אני אומרת לעצמי: "אין... אני חייבת לקחת אותה...."
הבעיה כאן שממש ממש אין לי אפשרות כספית לנושא הזה....

מה עושים?
יש למישהו פתרון? עיצה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מזדהה עם המצב.
רק לא הבנתי למה את מחפשת פיתרון ועיצה-
לזה שאת רוצה?
או לזה שאת לא יכולה?

כי הפתרונות של שתיהם שונים מאד :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
את מחפשת איזשהו ברטר / צילום חינם לתיק עבודות, או מישהי מקצועית וזולה?

אם האפשרות היא שניה, יש לי להציע לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י dmc;2450194:
מזדהה עם המצב.
רק לא הבנתי למה את מחפשת פיתרון ועיצה-
לזה שאת רוצה?
או לזה שאת לא יכולה?

כי הפתרונות של שתיהם שונים מאד :)
:):):)
לזה שאני רוצה אין צורך בעיצה- כי אני רוצה ולא יעזור כלום
(הריון ראשון אחרי 7 שנים ואני מרגישה שאני חייבת את זה לעצמי)
לזה שאני לא יכולה- אשמח לקבל עיצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י שפריץ;2450199:
את מחפשת איזשהו ברטר / צילום חינם לתיק עבודות, או מישהי מקצועית וזולה?

אם האפשרות היא שניה, יש לי להציע לך.
אני אשמח מאוד לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני נכנסת לסופר, ורואה מקרר מלא מלא מעדנים, כל אחד נראה יותר מגרה מהשני, וכל אחד שאני רואה אני אומרת 'אין, זה הכי מושלם מבחינתי, קולע לטעמי' רק שאין לי כסף לקנות מעדנים.

יש למישהו פתרון או עצה מה לעשות?



כן, 30 שנה חייתי בלי מעדנים אני ימשיך לחיות כך עוד 90!
ילדתי כמה ילדים בלי לעשות להם ניו בורן, ואני ימשיך ללדת ולגדל יהודים כשרים וטובים, למרות שאני מתמוגגת על התמונות שעולות פה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י bbr;2450206:
אני נכנסת לסופר, ורואה מקרר מלא מלא מעדנים, כל אחד נראה יותר מגרה מהשני, וכל אחד שאני רואה אני אומרת 'אין, זה הכי מושלם מבחינתי, קולע לטעמי' רק שאין לי כסף לקנות מעדנים.

יש למישהו פתרון או עצה מה לעשות?



כן, 30 שנה חייתי בלי מעדנים אני ימשיך לחיות כך עוד 90!
ילדתי כמה ילדים בלי לעשות להם ניו בורן, ואני ימשיך ללדת ולגדל יהודים כשרים וטובים, למרות שאני מתמוגגת על התמונות שעולות פה.
יכול להיות שאת צודקת
אבל הסיפור שלי קצת שונה ממה שאת מתארת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י bbr;2450206:
אני נכנסת לסופר, ורואה מקרר מלא מלא מעדנים, כל אחד נראה יותר מגרה מהשני, וכל אחד שאני רואה אני אומרת 'אין, זה הכי מושלם מבחינתי, קולע לטעמי' רק שאין לי כסף לקנות מעדנים.

יש למישהו פתרון או עצה מה לעשות?



כן, 30 שנה חייתי בלי מעדנים אני ימשיך לחיות כך עוד 90!
ילדתי כמה ילדים בלי לעשות להם ניו בורן, ואני ימשיך ללדת ולגדל יהודים כשרים וטובים, למרות שאני מתמוגגת על התמונות שעולות פה.

אני לא חושבת שיפה לדרוך על רגש של אחר.

העובדה שאת (וגם אני) ילדת בלי לעשות צילומי ניו בורן לא סותרת את העובדה שמישהי אחרת רוצה, ומאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כתבתי את הודעתי לפני שראיתי את הודעת פותחת האשכול ולא היה לי שום ענין לדרוך על רגש של מישהו אחר, התלבטתי אם למחוק את הודעתי, והחלטתי להשאיר אותה בשביל כאלה שיכנסו ולא יהיו במצבה של פותחת האשכול אלא במצבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י bbr;2450216:
כתבתי את הודעתי לפני שראיתי את הודעת פותחת האשכול ולא היה לי שום ענין לדרוך על רגש של מישהו אחר, התלבטתי אם למחוק את הודעתי, והחלטתי להשאיר אותה בשביל כאלה שיכנסו ולא יהיו במצבה של פותחת האשכול אלא במצבי.

גם אני כתבתי את תגובתי לפני שראיתי את הודעתה של פותחת האשכול...

נוכל שתינו למחוק את ההודעות שלנו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ירושלמית0;2450204:
:):):)
לזה שאני רוצה אין צורך בעיצה- כי אני רוצה ולא יעזור כלום
(הריון ראשון אחרי 7 שנים ואני מרגישה שאני חייבת את זה לעצמי)
לזה שאני לא יכולה- אשמח לקבל עיצה

בלי קשר לשאלה שלך :)
אבל הסוגריים מרגשים...

שיהיה בשעה טובה, ועם ידיים מלאות בעז"ה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם חיכית כ"כ הרבה ואת כ"כ רוצה תפרגני לעצמך!
אולי תבדקי בנות שלומדות ויעשו לך סטאז' במחיר זול
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אם בירושלים, המלצתי בעבר על צלמת מדהימה !!! יחסית חדשה.
אני כבר לא כל כך מעודכנת במחירים שלה, אבל לפחות לפני כמה חודשים, הם היו ממש זולים ושווים לכל נפש.
הדסה ו.
0527631504
יש לה ניק בפרוג, ואם תעשי חיפוש בפורום של הצלמות תוכלי לראות תמונות שלה.
(אם את רוצה עוד פרטים, אתן לך באישי)

שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ראשית, מאחלת לך מכל הלב, שיהיו ימים קלים ונעימים ושמחה בלב שמח!
מתרגשת איתך.

שנית, מבחינה טכנית, יש צלמות במחירים יותר הגיוניים.
כך לפחות ראיתי כשבררתי על צילומי פורים. הפערים הם עצומים.
ממחירי ברקיע ועד מחירי רצפה.
תגדיריי מה התקציב ותשאלי בפורום צילום למי מתאים לצלם במחיר הזה.
אז אולי לא תצלמי אצל חני שטרן, אבל בטוח תהיינה לך תמונות מוצלחות יותר ממה שתצלמי בעצמך.

המון הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תתכונני...

אגיד לך איך זה אצלי -
רוצה צילומי ילדים מקצועיים (אפילו פעם בשנתיים) ולא מרשה לעצמי
רוצה עגלת מותגים (4,000 ש"ח וצפונה) ולא מרשה לעצמי.
רוצה להסתובב בתחילת עונה ולקטוף קולקציה יפה מהחנויות ולא מרשה לעצמי (מכנס 0-3 רק ב-139.9ש"ח + חולצה מטריפה ב-89.9 והלאה).

וכו'.

לגביך,
אני בטוחה שגם לך יש היום מותרות שהיית רוצה ואת לא מפרגנת לעצמך (מלונות יקרים, שיפוץ מטבח וכו') אבל כאן, אם את מאד רוצה, ולא מפרגנת לך באופן קבוע מותרות, ויש לך את הכסף,
אז תשחררי ותפנקי את עצמך! בפרט אם את חושבת על זה מראש אז החויה והכיף מתחילים כבר מעכשיו...

אבל רגע,אם נראה לך שמדובר בפינוק חד פעמי בניו בורן, ולא התחלה של צילומים מקצועיים קבועים,
אולי אולי כדאי לך לשמור את הפינוק הזה לגיל יותר גדול. מבטיחה לך שהרבה הרבה יותר תהני לראות תמונה מקצועית של התינוק שלך בעז"ה מחייך מול אמא חיוך מתוק מתוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ירושלמית,
מתי את צריכה ללדת בעז''ה?
אני מכינה לך קופסת פרלינים \ פטיפורים \ קינוחים לברית\ לקידוש.

אני בטוחה שזה גם מאוד ישמח אותך גם אם לא היית מרשה זאת לעצמך אחרי שנות הציפייה!!!
מתרגשת איתך ממש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י מתמחה;2450335:
ירושלמית,
מתי את צריכה ללדת בעז''ה?
אני מכינה לך קופסת פרלינים \ פטיפורים \ קינוחים לברית\ לקידוש.

אני בטוחה שזה גם מאוד ישמח אותך גם אם לא היית מרשה זאת לעצמך אחרי שנות הציפייה!!!
מתרגשת איתך ממש!!!
את רצינית?? :eek:
יווו איזה מתוקה...
אני שולחת לך באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני מצטרקפת לבת ישראל,
אחותי צלמה את הניק הדסה ו.
ומאד מאד נהנתה,
חלק מהתמונות ראיתי והן היו מהממות.

שמחת אותי מאד!
ושיהיה בשעה טובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
א. אולי יתמזל מזלך ובדיוק כשתלדי רחלי ניימן תחפש תינוק לניו בורן.
ב. את יכולה לבקש את זה כמתנת לידה מהאחיות/גיסות ומקסימום רק להוסיף מעצמך.
ג. קחי בחשבון שעכשיו את חולמת על זה, אבל בתכלס לא תמיד יש ליולדת טריה עצבים לזה...
ד. העיקר שיהיה במזל טוב ובשעה טובה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י חוי ג;2450359:
א. אולי יתמזל מזלך ובדיוק כשתלדי רחלי ניימן תחפש תינוק לניו בורן.
ב. את יכולה לבקש את זה כמתנת לידה מהאחיות/גיסות ומקסימום רק להוסיף מעצמך.
ג. קחי בחשבון שעכשיו את חולמת על זה, אבל בתכלס לא תמיד יש ליולדת טריה עצבים לזה...
ד. העיקר שיהיה במזל טוב ובשעה טובה!!!
א. הלוואי:confused:
ב. רעיון...:rolleyes:
ג. נראה לי שדוקא יהיה לי עצבים לזה...:)
ד. אמן, תודה רבה!:eek:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה