דרוש מידע ציר חסד -מכירים את הארגון ?

  • הוסף לסימניות
  • #24
מכירה את הארגון מקרוב עוד מתקופת הקמתו ובאופן אישי נעזרנו בו רבות בשנים שהמתנו לזש"ק.
המנהל, הרב אשר הי"ו, יהודי עם לב חם שרוצה רק לעזור ולהיטיב. בעבר הפניתי אליהם כמה וכמה זוגות ואני יודעת שהם קיבלו סיוע נרחב במה שהיו צריכים והעיקר - השאירו להם את תחושת הכבוד (מה שלצערנו נלקח לעיתים ע"י ארגונים כלשהם)
הארגון הזה הוא אחד הארגונים שהקורונה הרגה כלכלית ועדיין קשה להם להשתקם ולהגיע להקפי הנתינה שהיו טרום הקורונה.

בקשר למה שכתבו אודות נשיאות הרב זילברשטיין, אין לי מידע עדכני. אוכל לברר.
שבוע טוב , אשמח מאד אנחנו צריכים עזרתכם ליצור קשר עם הארגון, אשמח אם יכולים לפנות לפרטי או למייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם יש למישהו המספר של ציר חסד, הבטחנו להם כסף ואנחנו רוצים להעביר
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אם יש למישהו המספר של ציר חסד, הבטחנו להם כסף ואנחנו רוצים להעביר
תודה
גם אלי פני מישהו עם אותה בקשה.
הוא תרם להם כסף ולא יודע היכן לשלם.

למישהו יש טלפון שלהם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
התקשרו אלי להתרים אותי לעמותה זו
העמותה כנראה קשורה לחסידות גור

ואני מעלה כאן חלק מהדוח השנתי שלהם לשנת 2022

1731319203271.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
תבדוק שם את הדוחו"ת של עוד עמותות ידועות שמתרימות לנושא הזה,
ותגלה כל מיני דברים מעניינים.
למשל שמתוך כל שקל שנתרם, רק 15-20 אג' הולכות לנצרכים,
וכל השאר לצרכי מנהלה, משכורות, פרסום, וכו'.
ומדובר על סכומים פי כמה וכמה מהנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תבדוק שם את הדוחו"ת של עוד עמותות ידועות שמתרימות לנושא הזה,
ותגלה כל מיני דברים מעניינים.
למשל שמתוך כל שקל שנתרם, רק 15-20 אג' הולכות לנצרכים,
וכל השאר לצרכי מנהלה, משכורות, פרסום, וכו'.
ומדובר על סכומים פי כמה וכמה
לא יודעת לגבי זה
אני כן יודעת שהגשתי בקשה כדי לבדוק את האמינות ואכן קיבלתי סכום יפה מאוד בלי יותר מידי בלאגן
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
תבדוק שם את הדוחו"ת של עוד עמותות ידועות שמתרימות לנושא הזה,
ותגלה כל מיני דברים מעניינים.
למשל שמתוך כל שקל שנתרם, רק 15-20 אג' הולכות לנצרכים,
וכל השאר לצרכי מנהלה, משכורות, פרסום, וכו'.
ומדובר על סכומים פי כמה וכמה מהנ"ל.
הם מוכרים שם סרטים שקשורים לרומן כאן אני לא חושב שבכלל מותר להתעסק אם ארגון כזה אני לא יודע מה מופיע בסרט אבל לפי הסיפור הראשוני לא נראה מותאם ליהודי ה' ירחם זה נראה ככת מסיונרית בתוך ציבורנו
אני לא בטוח במידע חייב לבדוק שוב מה זה החברה הזאת מה היא מעודדת במסרים שלה וגם אם חסידות גור החליטו להתמך / לתמוך דרכם זה לא בהכרח כשר המקור בקיצור לבדוק בהצלחה ובשורות טובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הם מוכרים שם סרטים שקשורים לרומן כאן אני לא חושב שבכלל מותר להתעסק אם ארגון כזה אני לא יודע מה מופיע בסרט אבל לפי הסיפור הראשוני לא נראה מותאם ליהודי ה' ירחם זה נראה ככת מסיונרית בתוך ציבורנו
אני לא בטוח במידע חייב לבדוק שוב מה זה החברה הזאת מה היא מעודדת במסרים שלה וגם אם חסידות גור החליטו להתמך / לתמוך דרכם זה לא בהכרח כשר המקור בקיצור לבדוק בהצלחה ובשורות טובות
למה לכתוב סתם דברים בלי לברר???
זה ממש לא כת מסיונרית!!!
זה הצגות באנגלית שמבוססות על סיפורים ישנים - חרדי לחלוטין!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה לכתוב סתם דברים בלי לברר???
זה ממש לא כת מסיונרית!!!
זה הצגות באנגלית שמבוססות על סיפורים ישנים - חרדי לחלוטין!!
תקרא את המסר בקישור כאן
אולי יש לך הבנה אחרת אבל אני הסתייגתי ולא אמרתי בוודאות אלא שווה בדיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
הם מוכרים שם סרטים שקשורים לרומן כאן אני לא חושב שבכלל מותר להתעסק אם ארגון כזה אני לא יודע מה מופיע בסרט אבל לפי הסיפור הראשוני לא נראה מותאם ליהודי ה' ירחם זה נראה ככת מסיונרית בתוך ציבורנו
אני לא בטוח במידע חייב לבדוק שוב מה זה החברה הזאת מה היא מעודדת במסרים שלה וגם אם חסידות גור החליטו להתמך / לתמוך דרכם זה לא בהכרח כשר המקור בקיצור לבדוק בהצלחה ובשורות טובות
1. אשכול ישן
2. הנושא הוא ארגון בשם ציר חסד ואתה מדבר על ציר חמד
3. מהיכרות, זה חרדי ממש וברוח תורנית, רק בסגנון אמריקאי. בוודאי ובוודאי לא מסיונרי ולא דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
הם מוכרים שם סרטים שקשורים לרומן כאן אני לא חושב שבכלל מותר להתעסק אם ארגון כזה אני לא יודע מה מופיע בסרט אבל לפי הסיפור הראשוני לא נראה מותאם ליהודי ה' ירחם זה נראה ככת מסיונרית בתוך ציבורנו
אני לא בטוח במידע חייב לבדוק שוב מה זה החברה הזאת מה היא מעודדת במסרים שלה וגם אם חסידות גור החליטו להתמך / לתמוך דרכם זה לא בהכרח כשר המקור בקיצור לבדוק בהצלחה ובשורות טובות
למה לכתוב שטויות רק בגלל שנראה לך דברים
למה לא לקחת שניה מחשבה לפני שכותבים משהו
זה ארגון מוכר ואני מכיר אישית אנשים שעובדים שם
לא כת מסיונרית ולא נעליים
ארגון שעוזר לחשוכי ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
למה לכתוב שטויות רק בגלל שנראה לך דברים
למה לא לקחת שניה מחשבה לפני שכותבים משהו
זה ארגון מוכר ואני מכיר אישית אנשים שעובדים שם
לא כת מסיונרית ולא נעליים
ארגון שעוזר לחשוכי ילדים
הגעתי לקישור הקודם מהקישור הזה ששייך לציר חמד
וזה מאוד קשור ונראה תמוה ולכן אמרתי שיש לבדוק לא שזה פסול אלא שווה בדיקה
והנה קישור נוסף לרכישה על שם ציר חמד כאן של הסרט הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הגעתי לקישור הקודם מהקישור הזה ששייך לציר חמד
וזה מאוד קשור ונראה תמוה ולכן אמרתי שיש לבדוק לא שזה פסול אלא שווה בדיקה
והנה קישור נוסף לרכישה על שם ציר חמד כאן של הסרט הנ"ל
אז אומרים לך אנשים שבדקו ויודעים שזה בסדר.
וכדאי לעצור כאן כי זה סתם מסיט את נושא האשכול.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה