- הוסף לסימניות
- #1
ניסיתי את רוב הכדורים לקשב וריכוז ולא הועילו לי מספיק [ויואנס אטנט קונצרטה]
ושמעתי שהפוקלין יכול להיות טוב בשבילי כיון שנחשב חזק מאוד
וכיון שזה תהליך לא פשוט כדי לקנות את הכדור הזה וגם זה יקר
אני מעונין לנסות קודם כדור פוקליןxr במינון 30 מ"ג כדי לדעת אם זה באמת טוב בשבילי
[אפשר גם 2 כדורים של 15 מ"ג]
אשמח אם יש מישהו שיש לו כדור מיותר אם יוכל למסור לי או למכור לי באיזור בית שמש
ושמעתי שהפוקלין יכול להיות טוב בשבילי כיון שנחשב חזק מאוד
וכיון שזה תהליך לא פשוט כדי לקנות את הכדור הזה וגם זה יקר
אני מעונין לנסות קודם כדור פוקליןxr במינון 30 מ"ג כדי לדעת אם זה באמת טוב בשבילי
[אפשר גם 2 כדורים של 15 מ"ג]
אשמח אם יש מישהו שיש לו כדור מיותר אם יוכל למסור לי או למכור לי באיזור בית שמש
הנושאים החמים