- הוסף לסימניות
- #1
יש דרך להעלות מפרויקט מקומי על המחשב שלי לפרויקט קיים בגיטאהב?
זאת אומרת התבקשתי מהמנחה לפתוח פרויקט ולהעלות לבראנץ Develop והמשכתי לעבוד על הפרויקט בהתחשב בזה שאחר כך אני מעלה ישירות משם לגיטאהב אבל לצערי הרב בגלל תלויות שסתרו את עצמן הוא קרס ונאלצתי לפתוח פרויקט חדש.
יש לי דרך לקשר את זה לפרויקט הקיים?
כמו"כ אני לא מצליחה להוריד את הפרויקט הקיים מגיטאהב (במידה ואי אפשר לעשות את מה שרציתי אהיה חייבת להעתיק הכל)
ממש תודה!
זאת אומרת התבקשתי מהמנחה לפתוח פרויקט ולהעלות לבראנץ Develop והמשכתי לעבוד על הפרויקט בהתחשב בזה שאחר כך אני מעלה ישירות משם לגיטאהב אבל לצערי הרב בגלל תלויות שסתרו את עצמן הוא קרס ונאלצתי לפתוח פרויקט חדש.
יש לי דרך לקשר את זה לפרויקט הקיים?
כמו"כ אני לא מצליחה להוריד את הפרויקט הקיים מגיטאהב (במידה ואי אפשר לעשות את מה שרציתי אהיה חייבת להעתיק הכל)
ממש תודה!
הנושאים החמים