דרוש מידע קארטינג דיר אל אסאד

  • הוסף לסימניות
  • #1
דרכי הגעה בתח"צ ושעות פעילות בברכת קיץ בריא
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בעיקרון יש תח"ץ עד אמצע הכפר אבל ממש ממש לא מומלץ הכפר הוא ערבי מוסלמי ולמרות שהוא לא עוין לא הייתי ממליץ להסתובב בתוכו רגלית אפשר ליסוע עד כרמיאל באוטובוס ומשם לקחת מונית 049985222 6 מקומות 0505406160
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש אוטבוס מעכו שמגיע לדיר אל אסד 361 נראה לי
הוא מגיע עד צומת כרמיאל מערב ומשם צריך לקחת קו פנימי (לחצות את הכפר ברגל זה בערך שעה ועשרים דקות)
אך:
בעיקרון יש תח"ץ עד אמצע הכפר אבל ממש ממש לא מומלץ הכפר הוא ערבי מוסלמי ולמרות שהוא לא עוין לא הייתי ממליץ להסתובב בתוכו רגלית אפשר ליסוע עד כרמיאל באוטובוס ומשם לקחת מונית 049985222 6 מקומות 0505406160
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בעיקרון יש תח"ץ עד אמצע הכפר אבל ממש ממש לא מומלץ הכפר הוא ערבי מוסלמי ולמרות שהוא לא עוין לא הייתי ממליץ להסתובב בתוכו רגלית אפשר ליסוע עד כרמיאל באוטובוס ומשם לקחת מונית 049985222 6 מקומות 0505406160
בהצלחה
מניסיון שלנו לא להיכנס לכפר בכלל.
אנחנו נסענו כמה במשפחה וגיסתי ובעלה בטעות נככנסו לכפר מה גם שהוויז לא עבד להם זה היה שעת צהרים מאוחרת כך שהכפר שוקק חיים היה לא נעים בלשון המעטה.
הקארטינג נמצא על הכביש הראשי כך שאין צורך להסתובב בכפר עצמו אלא רק להיכנס קצת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הגענו ברכב אז אין לי איך לעזור, אבל מומלץ מאדדדד
מקום חווייתי ממש!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא הבנתי... להסתובב בכפר לא נעים ומה בקארטינג עצמו הרי יש שם עוד אנשים חוץ ממכם, שמה זה לא מפחיד? וגם בשביל מה להיכנס לשם חסר קארטינג של יהודים, מילא הרבה נוסעים לירכא- זה דרוזים שהם לא שונאים אותנו ואפילו משרתים בצבא, אבל כפר מוסלמי בררררר.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא הבנתי... להסתובב בכפר לא נעים ומה בקארטינג עצמו הרי יש שם עוד אנשים חוץ ממכם, שמה זה לא מפחיד? וגם בשביל מה להיכנס לשם חסר קארטינג של יהודים, מילא הרבה נוסעים לירכא- זה דרוזים שהם לא שונאים אותנו ואפילו משרתים בצבא, אבל כפר מוסלמי בררררר.....
הכפר בסדר גמור אפילו ניסיתי פעם את האופציה של תח"צ אבל זה לא מומלץ בנוגע להגעה עם רכב או מונית באמת שאין בזה שום בעיה כל העולם עושים שמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא הייתי שולחת לשם קבוצת בנות לבד, אבל בחורים או משפחה?
אין סיבה לפחד
אנשים אדיבים שהאינטרס שלהם הוא כמה שיותר לקוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מניסיון שלנו לא להיכנס לכפר בכלל.
אנחנו נסענו כמה במשפחה וגיסתי ובעלה בטעות נככנסו לכפר מה גם שהוויז לא עבד להם זה היה שעת צהרים מאוחרת כך שהכפר שוקק חיים היה לא נעים בלשון המעטה.
הקארטינג נמצא על הכביש הראשי כך שאין צורך להסתובב בכפר עצמו אלא רק להיכנס קצת.
לא הבנתי מהסיפור למה לא להיכנס. פגעו בכם? התנכלו לכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מניסיון שלנו לא להיכנס לכפר בכלל.
אנחנו נסענו כמה במשפחה וגיסתי ובעלה בטעות נככנסו לכפר מה גם שהוויז לא עבד להם זה היה שעת צהרים מאוחרת כך שהכפר שוקק חיים היה לא נעים בלשון המעטה.
הקארטינג נמצא על הכביש הראשי כך שאין צורך להסתובב בכפר עצמו אלא רק להיכנס קצת.
בדיר אלאסד יש משחטת בקר של העדה החרדית
וכשהתחיל הקורונה טענו הערבים שהשוחטים של המשחטה הדביקו את כל הכפר
ולכן הם היו עצבנים על היהודים אבל כיום הם נרגעו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בדיר אלאסד יש משחטת בקר של העדה החרדית
וכשהתחיל הקורונה טענו הערבים שהשוחטים של המשחטה הדביקו את כל הכפר
ולכן הם היו עצבנים על היהודים אבל כיום הם נרגעו
הסיפור שכתבתי היה לפני שנתיים.
ועשינו שם קארטינג היה הכי מוצלח שאפשר זה לא דרש מאיתנו לחצות את הכפר זה פשוט נמצא על הכביש הראשי רק ציינתי שגיסתי ובעלה הגיעו מהכפר למעלה ונסו את כולו כדי להגיע לתחתית ההר ששם נמצא הקארטינג והם עברו חוויה לא נעימה בלשון המעטה...
בכל אופן מי שרוצה להכינס לכפר שיכנס....
תתקשרו רק לפני לשמוע מה המלצת מוקד 100 לגבי להיכנס לאמצע הכפר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מצד שני - אולי עדיף ערבים מיהודים מחללי שבת?
ייתכן...
מעדיפים למצוא גם מקום שומר שבת וגם לא ערבים
גם במוניות שאנחנו לוקחים זה כך ובעוד כל מיני
זה באמת מאמץ וכרוך בויתורים אבל אפשר בהחלט למצוא
בנוסף יש את הנקודה
שיהודי אף שירד לתחתית עדיין יותר טוב בעיני (וגם במקורותינו)
מדיר אל אסאדניק שניזון מכספי צוחק עלי מאחורי הגב (אם לא יותר...)
זו לא הלכה פסוקה, עניין של טעם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה