מידע שימושי קבלים בפתח תקווה עכשיו דחוף.................

  • הוסף לסימניות
  • #1
נתקעתי בלי מצבר בחניון של העבודה.
מי יכול לבוא לעזור לי?

התקשרתי לידידים אבל יכול להיות שהם יבואו עוד הרבה זמן.

מי יכול לבוא לשים לי קבלים.
זה 7 דק' מב''ב.

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כווולם בפרוג מלאכים ;)
צודק.
אבל..........
אתה מסכים איתי שאם לפני כמה חודשים אני יוצא מב''ב לכיוון חיפה, ופתאום ברחוב יונה הנביא יש לי פנצ'ר. בום. א''א לנסוע.
ואין לי מספיק כלים ברכב בשביל להחליף לגלגל ספער.
אני מצלצל לידידים.... לא עובר 15 דק' מגיע בחור על אופניים, עם תיק ש(אני לא מגזים)שוקל 10 ק''ג.
יורד מהאופניים, פותח ת'תיק, מוציא כלים, עובר 2 דק' והופ.......... הגלגל ספער מחובר לאוטו.

הציל אותי. פשוט הציל אותי.
וזה היה מתחת לשמש ב15:00 בצהריים.
אז יש הרבה כבוד. ואלו אנשי חסד אמיתיים.

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צודק.
אבל..........
אתה מסכים איתי שאם לפני כמה חודשים אני יוצא מב''ב לכיוון חיפה, ופתאום ברחוב יונה הנביא יש לי פנצ'ר. בום. א''א לנסוע.
ואין לי מספיק כלים ברכב בשביל להחליף לגלגל ספער.
אני מצלצל לידידים.... לא עובר 15 דק' מגיע בחור על אופניים, עם תיק ש(אני לא מגזים)שוקל 10 ק''ג.
יורד מהאופניים, פותח ת'תיק, מוציא כלים, עובר 2 דק' והופ.......... הגלגל ספער מחובר לאוטו.

הציל אותי. פשוט הציל אותי.
וזה היה מתחת לשמש ב15:00 בצהריים.
אז יש הרבה כבוד. ואלו אנשי חסד אמיתיים.

תודה רבה.
הוא בטוח גם כאן בפרוג !!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
צודק.
אבל..........
אתה מסכים איתי שאם לפני כמה חודשים אני יוצא מב''ב לכיוון חיפה, ופתאום ברחוב יונה הנביא יש לי פנצ'ר. בום. א''א לנסוע.
ואין לי מספיק כלים ברכב בשביל להחליף לגלגל ספער.
אני מצלצל לידידים.... לא עובר 15 דק' מגיע בחור על אופניים, עם תיק ש(אני לא מגזים)שוקל 10 ק''ג.
יורד מהאופניים, פותח ת'תיק, מוציא כלים, עובר 2 דק' והופ.......... הגלגל ספער מחובר לאוטו.

הציל אותי. פשוט הציל אותי.
וזה היה מתחת לשמש ב15:00 בצהריים.
אז יש הרבה כבוד. ואלו אנשי חסד אמיתיים.

תודה רבה.
ועמך כולם צדיקים
וכדאי לשדרג את הרכב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נתקעתי בלי מצבר בחניון של העבודה.
מי יכול לבוא לעזור לי?

התקשרתי לידידים אבל יכול להיות שהם יבואו עוד הרבה זמן.

מי יכול לבוא לשים לי קבלים.
זה 7 דק' מב''ב.

תודה רבה.
1. כמתנדב בשטח ובנוסף מוקדן, זו תגובה לגיטימית לחלוטין.
הקריאה משודרת לאפליקציה, וכל מתנדב בטווח 1\3\5 ק''מ\בעיר מקבל התראה למכשיר האישי שלו. ברגע שמישהו יכול להגיב לקריאה, הוא לוחץ אצלו על לקיחה, ואז מקבל פרטים של מזמין הקריאה - ומחייג לעדכן שהוא בדרך.
[נ.ב. בד''כ יש הוראה שלא להגיב לקריאה אם אתה במרחק נסיעה של יותר מ15 דק', אלא אם זה קריאות חריגות או שמתתינות גם ככה הרבה זמן].
2. יש מקרים חריגים, בהם מבקש הסיוע מסביר למה הוא ממש ממהר או דחוף לו העזרה, ואם השיקול נשמע הגיוני - נותנים אצלנו דחיפה חזקה יותר לקריאה.
3. גילוי נאות, צוות פ''ת הוא בעל זמני התגובה הכי מהירים מכל הסניפים שלנו בארץ!


- - - - -
צודק.
אבל..........
אתה מסכים איתי שאם לפני כמה חודשים אני יוצא מב''ב לכיוון חיפה, ופתאום ברחוב יונה הנביא יש לי פנצ'ר. בום. א''א לנסוע.
ואין לי מספיק כלים ברכב בשביל להחליף לגלגל ספער.
אני מצלצל לידידים.... לא עובר 15 דק' מגיע בחור על אופניים, עם תיק ש(אני לא מגזים)שוקל 10 ק''ג.
יורד מהאופניים, פותח ת'תיק, מוציא כלים, עובר 2 דק' והופ.......... הגלגל ספער מחובר לאוטו.

הציל אותי. פשוט הציל אותי.
וזה היה מתחת לשמש ב15:00 בצהריים.
אז יש הרבה כבוד. ואלו אנשי חסד אמיתיים.

תודה רבה.
מכיר אישית את הבחור, אחד המלאכים...!


ולבסוף,
מזמין כל אחד (ואחת!!) להצטרף למעצמה הזו, של 'ידידים סיוע בדרכים'.
בשביל להיות כונן או מוקדן, דרוש טלפון חכם שיכול לתמוך באפליקציה של כוננים\מוקדנים (אאלט כל חסימה מאפשרת אותם), וחשבון ווטצאפ פעיל.
לעוד פרטים, אפשר לפנות אלי בשמחה - או לחייג ישירות למוקד, במספר 1230 מכל טלפון (ללא כוכבית).
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
1. כמתנדב בשטח ובנוסף מוקדן, זו תגובה לגיטימית לחלוטין.
הקריאה משודרת לאפליקציה, וכל מתנדב בטווח 1\3\5 ק''מ\בעיר מקבל התראה למכשיר האישי שלו. ברגע שמישהו יכול להגיב לקריאה, הוא לוחץ אצלו על לקיחה, ואז מקבל פרטים של מזמין הקריאה - ומחייג לעדכן שהוא בדרך.
[נ.ב. בד''כ יש הוראה שלא להגיב לקריאה אם אתה במרחק נסיעה של יותר מ15 דק', אלא אם זה קריאות חריגות או שמתתינות גם ככה הרבה זמן].
2. יש מקרים חריגים, בהם מבקש הסיוע מסביר למה הוא ממש ממהר או דחוף לו העזרה, ואם השיקול נשמע הגיוני - נותנים אצלנו דחיפה חזקה יותר לקריאה.
3. גילוי נאות, צוות פ''ת הוא בעל זמני התגובה הכי מהירים מכל הסניפים שלנו בארץ!


- - - - -

מכיר אישית את הבחור, אחד המלאכים...!


ולבסוף,
מזמין כל אחד (ואחת!!) להצטרף למעצמה הזו, של 'ידידים סיוע בדרכים'.
בשביל להיות כונן או מוקדן, דרוש טלפון חכם שיכול לתמוך באפליקציה של כוננים\מוקדנים (אאלט כל חסימה מאפשרת אותם), וחשבון ווטצאפ פעיל.
לעוד פרטים, אפשר לפנות אלי בשמחה - או לחייג ישירות למוקד, במספר 1230 מכל טלפון (ללא כוכבית).
למה אי אפשר עם טלפון כשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
למה אי אפשר עם טלפון כשר?
[אני מניח שהכוונה למכשיר בעל שיחות בלבד]
מהסיבה הפשוטה;
מערך הקריאות מועבר לכוננים באחת משתי הדרכים: 1. אפליקציה. 2. קבוצות ווצאפ מבצעיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זאת שאלתי למה לא לחבר ואצפ טלפוני ויקבלו צנתוק במקביל למכשירם המהירים יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
זאת שאלתי למה לא לחבר ואצפ טלפוני ויקבלו צנתוק במקביל למכשירם המהירים יותר
למיטב ידיעתי היה דיבור חזק על כזה דבר,
ויתכן שאפילו זה היה בפיתוח.

תכלס זה לא עבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ישר כח וחבל אני רוצה להתנדב אבל לא במחיר להחזיק מכשיר אסור
יש הרבה כאלו.
מכירה באופן אישי כמה מהם.

יש להנהלה שיקולים אחרים מול קהל גדול יותר.
3. גילוי נאות, צוות פ''ת הוא בעל זמני התגובה הכי מהירים מכל הסניפים שלנו בארץ!
יותר מבני ברק??

נראה לי שאם גינס מחפשים לשבור שיא התנדבות זה רק בבני ברק.

בכל בניין יש לפחות 5-10 כאלו.
שלא לדבר על כאלו שמתנדבים בכמה ארגונים במקביל.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #18
יותר מבני ברק??

נראה לי שאם גינס מחפשים לשבור שיא התנדבות זה רק בבני ברק.

בכל בניין יש לפחות 5-10 כאלו.
שלא לדבר על כאלו שמתנדבים בכמה ארגונים במקביל.
כן, יותר מבני ברק.

אומנם צוות בני ברק הוא הצוות הגדול ביותר מבחינה כמותית,
אבל מבחינת זמני מענה - פ''ת מנצחת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מידע שימושי תשלום לשדכנית
אני רשומה כשדכנית במאגר שידוכים ובזמני הפנוי מנסה להיות שליחה לעזור לעוד מישהו לבנות בית וגם לעזור לבית שלנו בתוספת הכנסה
יש במאגר אשכנזים וספרדים וחצי חצי שהם נכנסים לשתי הרשימות
בכללים של המאגר כתוב שהתשלום לפי מה שהשדכן קבע, מה שקורה שהרבה פעמים לא קוראים את כל הכללים...

בקיצור עשיתי שידוך ב"ה, 2 משפחות עם סיפורים משפחתיים מורכבים, בנוסף שתיהם שנה שנתיים מעל הגיל כבר ובנוסף אחד חצי חצי ואחד שלושת רבעי ספרדי ורבע אשכנזי... אבל הם רשומים ברשימה האשכנזית ומצהירים שהם חצי חצי,

עכשיו אחרי המזל טוב האמא שואלת כמה היא חייבת אמרתי לה 4000 אמרה אבל זה לאשכנזים אנחנו ספרדים ונותנים 1500 שקל אמרתי לה תשאלי רב והצד השני כשביקשתי 4000 אמרה אז כל צד 2000.... פתאום הם ספרדים. חוץ מהאי נעימות שצריך לבקש את הכסף אני מרגישה עכשיו שהם כאילו עושים את הטובה הכי גדולה שהם נותנים לי את מה שמגיע לי על העבודה... [עדין לא נתנו, בתקווה גדולה שיתנו]

זהו, זה הסיפור ואני מספרת אותו כי כל הטלפונים הדיבורים הפגישות לוקחות הרבה זמן, הרבה פעמים בזמנים לא נוחים וצריך שוב ושוב ועדכן ולהתקשר הלוך חזור, מעבר לזה התשלום הוא כזה כדי שימשיכו להציע גם אם לא הולך, זה תשלום על כל ההצעות שעבדו עליהם הרבה ובסוף לא הלכו. כמה שדכניות יש שמוכנות להשקיע ככ הרבה מזמנן ללא תשלום? נכון זה חסד אבל זה חסד שלוקח המון המון זמן ובזמן הזה הן צריכות להביא פרנסה ואז אם אין לספרדים מספיק הצעות שיבינו למה

זה לא תמיד כך כי עשיתי שידוך לספרדים ששילמו מיד בעצמם ובשמחה ותודה. אבל עכשיו, לעת עתה יצא לי החשק לגמרי ואני פונה לרשימה האשכנזית... מי שרוצה שילמד ויפיק את הלקח המתבקש
שבוע טוב!
רציתי להעלות כאן נושא כאוב ומורכב, שאני מרגיש שיש חשיבות עצומה לדבר עליו. חשוב לי להבהיר בפתח הדברים: האשכול הזה לא בא לשכנע אף אחד לא ללכת לאקדמיה או לשום קורס אחר. מטרתי היא אחת ויחידה - להעלות את המודעות והחשש, הן עבור מי ששוקל ללמוד בקורסים המקוצרים האלו, והן, וזה העיקר, עבור מי ששוקל ללכת לקבל טיפול אצל הבוגרים שלהם.

לאחרונה נתקלתי בכמה סוגי פרסומים של מכונים המציעים להפוך כל אדם עם רצון טוב למטפל בתוך זמן קצר. במבט ראשון, הפרסומים האלו נראים מבטיחים מאוד, אך קריאה שנייה וביקורתית חושפת תעשייה שלמה של קיצורי דרך מסוכנים ומה שנראה כמו מתכון ודאי לאסון.

כולנו יודעים שכדי להפוך לאיש מקצוע מוסמך בתחום הנפש, נדרשת דרך חתחתים של כמעט עשור. וצריך לומר ביושר: הטענה כאן היא לא שהאקדמיה היא חזות הכל. אבל המסלול האקדמי, על כל חסרונותיו, מספק דבר אחד קריטי: רשת ביטחון שנבנתה במשך מאות שנים של מחקר וניסיון. הוא מספק עוגנים כמו קוד אתי, חובת הדרכה, ומחויבות לשיטות בדוקות. המטרה הראשונה במעלה של הדרך הארוכה הזו היא לא להבטיח הצלחה, אלא קודם כל, ומעל לכל, להבטיח שלא ייגרם נזק.

בקורסי הבזק, כל רשת הביטחון הזו פשוט אינה קיימת. הם מציעים מסלולים מהירים שלכאורה בנויים על ניסיון מה"שטח" ומעניקים "ארגז כלים" מעשי – סיסמאות שיווקיות שמוכרות אשליה שניתן לדלג על שנים של לימוד מעמיק. השפה היא של אנשי מכירות, לא של מוסד אקדמי. הם מוכרים תחושת שייכות, לא הכשרה אמיתית.

וכאן מגיעים לטרגדיה האמיתית. בשיחות עם אנשי חינוך ותיקים, משגיחים וראשי ישיבות, עולה זעקה של ממש. הם מספרים שוב ושוב על מקרים בהם "מטפלים" בוגרי קורסי-בזק לא רק שלא הועילו, אלא גרמו לנזקים אדירים. כפי שאמר לי אחד מהם: "הם לא עוברים עשירית ממה שכל מטפל בעולם נדרש לעבור, זו סכנת נפשות של ממש, לא פחות".

בוגר מסלול כזה הוא פצצה מתקתקת. באופן אישי, נחשפתי למספר מקרים קשים שבהם הנזק לא נבע מרשעות. חשוב להבין, המוני פעמים, הנזקים הכי גדולים נובעים מטעות של מטפל שלא מכיר ולא יודע. הוא מגיע עם רצון טוב ותום לב לעולם הנפש, אבל בעולם הזה, תום לב לבדו, ללא הידע והכלים המתאימים, יכול להרוס, לנתץ ולהחריב. בשורה התחתונה, התעשייה הזו עלולה לייצר "מטפלים" שהם הסכנה הגדולה ביותר עבור האנשים שהם שואפים לעזור להם.

אם טקטס זה יציל ולו נפש אחת מישראל - והיה זה שכרי.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה