דרוש מידע קבלן ערבי מומלץ בבני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #61
אגב הרצפים הערבים שעשו לי את הריצוף עשו עבודה מדהימה. 110 מ"ר בלי שמץ פספוס בליטה או שקיעה. הכל ישר חלק יפהפה.
אתה יודע/זוכר איך קראו לרצף? כי אני סיימתי איתו בניה לא מזמן ובוא נגיד ככה לרצף יש מה לשפר. אולי ביחס לקבלנים אחרים זה נחשב בסדר אבל אנחנו ציפינו להרבה יותר ובקטע הזה קצת התאכזבנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אתה יודע/זוכר איך קראו לרצף? כי אני סיימתי איתו בניה לא מזמן ובוא נגיד ככה לרצף יש מה לשפר. אולי ביחס לקבלנים אחרים זה נחשב בסדר אבל אנחנו ציפינו להרבה יותר ובקטע הזה קצת התאכזבנו
לא זוכר מה היה שמו, אבל הדבר הראשון שמתפעלים ממנו בדירה שלנו זה איכות העבודה בריצוף. עבודה מושלמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני בניתי עם יהודי שלקח לי מחיר ממש זול.
כמעט או כמו הערבי והייתי מרוצה פלוס פלוס.
פרטים באישי לכל המעונין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לא עברתי על כל הדו"ש, אבל ברור שלא מומלץ בכלל לקחת קבלן ערבי!!!
ממליצה מאד על קבלן מקצועי מאנ"ש, אמין ומסור, גם שמעתי עליו המון המלצות טובות, מאיר- 0527128228
בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אנחנו לקחנו קבלן יהודי (לא זול במיוחד) לשיפוץ פנים + מפקח, בערב יו"כ המפקח סיפר לנו בדרך אגב שאפשר להוריד לקבלן 5000 ש"ח - כיון שעשה צנרת מים ללא השחלה - וזה אחרי שכבר סיימו לרצף... - בל"נ זו הפעם האחרונה שניקח קבלן יהודי, והמפקח בכלל - אין לי מושג על מה פיקח - כשלא דאג לדבר הבסיסי ביותר, רק לקח משכורת + אחוזים מבעלי מקצוע שתיווך לנו, וברוב טובו טרח להודיע לנו על הפשלה אחרי שכבר א"א לתקן
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני לפני בניה ושיפוץ
אשמח לחוו"ד על קבלן ערבי מומלץ . תודה
בלת"ק
קח יהודי תשלם יותר.. ואל תפרנס מחבלים גם אם לכאורה העבודה שלהם יותר טובה.. למה לפרנס אותם שישארו איפה שהם.... בעצם שישובו לעפרם!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
תזהרו ממוחמד, נפלתי איתו בגדול
לאחמד יש שם טוב של אחד שעושה עבודה טובה עם גימורים יפים אבל רק עם מילכה
גם אני נפלתי בגדול עם מוחמד ומילכה בינדר היתה המפקחת , עד שברח לקראת סוף הבניה , הוא זבבבבבללללל תרחמו על עצמכם לא להתקרב למוחמד
אחמד הרבה יותר טוב 2 אחיות שלי לקחו אותו עם מילכה ,גימור מושלם עבודה נקיה מתחשב בשכנים
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #75
גם אני נפלתי בגדול עם מוחמד ומילכה בינדר היתה המפקחת , עד שברח לקראת סוף הבניה , הוא זבבבבבללללל תרחמו על עצמכם לא להתקרב למוחמד
אחמד הרבה יותר טוב 2 אחיות שלי לקחו אותו עם מילכה ,גימור מושלם עבודה נקיה מתחשב בשכנים
אותו סיפור אצלי בדיוק, ברח לקראת הסוף ועשה עבודה גרועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אנחנו לקחנו קבלן יהודי (לא זול במיוחד) לשיפוץ פנים + מפקח, בערב יו"כ המפקח סיפר לנו בדרך אגב שאפשר להוריד לקבלן 5000 ש"ח - כיון שעשה צנרת מים ללא השחלה - וזה אחרי שכבר סיימו לרצף... - בל"נ זו הפעם האחרונה שניקח קבלן יהודי, והמפקח בכלל - אין לי מושג על מה פיקח - כשלא דאג לדבר הבסיסי ביותר, רק לקח משכורת + אחוזים מבעלי מקצוע שתיווך לנו, וברוב טובו טרח להודיע לנו על הפשלה אחרי שכבר א"א לתקן
למפקח בניה יש אחריות יתכן ובמקרים מסויימים הוא יכול להיות חייב בגין נזקים שהקבלן עשה למזמין, כדאי לבדוק זאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
למפקח בניה יש אחריות יתכן ובמקרים מסויימים הוא יכול להיות חייב בגין נזקים שהקבלן עשה למזמין, כדאי לבדוק זאת
לצערי הרב במקרה הזה נפלנו בין הכסאות ממש, המפקח אומר שהקבלן אשם, והקבלן אומר שהאחריות היא על המפקח. תכלס אף אחד לא לקח עליו את האחריות, ובקושי הקבלן הסכים להוריד 5000 ש"ח - שזה ממש לא מפצה על הנזק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
בלתק
לנו היה קבלן בשם פואד.
העבודה ערבית, אי אפשר להתכחש... בעיקר הפריע החיבור של הקיר לרצפה שלא היה יפה למטה,
אבל חוץ מזה הוא אדיב, הוסיף לנו דברים שלא היה חיב, לדוגמא אחרי השיפוץ רצינו להוסיף חלון-
והוא עשה לנו בחינם...כל דבר שביקשנו קיבלנו, מומלץ בחום. הוא עובד הרבה בפ"כ קרית הרצוג.
מחיר רגיל לקבלן ערבי.
אם מישהו מעונין אוכל להשאיר פל'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
לצערי הרב במקרה הזה נפלנו בין הכסאות ממש, המפקח אומר שהקבלן אשם, והקבלן אומר שהאחריות היא על המפקח. תכלס אף אחד לא לקח עליו את האחריות, ובקושי הקבלן הסכים להוריד 5000 ש"ח - שזה ממש לא מפצה על הנזק...
היא הנותנת, לכן לדעתי כדאי לכם לבדוק מבחינה דינית/משפטית מה מידת האחריות של המפקח או הקבלן במקרה זה. זה שהמפקח מאשים את הקבלן ולהיפך זה לא אומר שהם פטורים מאחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אנחנו סיימנו לאחרונה שיפוץ גדול עם קבלן ערבי. רבע מחיר על אותה תוכנית אדריכלית מקבלן יהודי לא יקר. רבע!! היינו מרוצים מאד מאד . תיקתק עבודה הביא בעלי מקצוע מעולים היה סבלן בקיצור בה היה מוצלח ביותר ויצאנו בזול. לא בקש שקל על תוספות ושינויים והיו לא מעט.
שבוע טוב,
אני גם עומד כרגע לפני שיפוץ גדול ויקר
אשמח לקבל פרטים וטלפון על הקבלן הזה
תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה