דרוש מידע קוואטר- לזוג נשוי או לאח ואחות רוקים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
בכל מקרה תדעו שזו סגולה שבאמת עוזרת
לזוג שאין להם ילדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לא הבנתי
עומד זוג שזכו ויש להם בן שעומדים לערוך לו ברית
ויש להם אופציה לתת כיבוד לאחד מהמשתתפים
פותח האשכול ביקש לדעת את דעתנו למי נכון לתת
מה הקשר שאם זה מעניין אותם אז שיגדלו?
באמת שלא הבנתי....
עומד זוג צעיר שלא נמצא בנבכי השיקולים ומנסה להבין למה נתנו לאחים הרווקים ולא לא,
אז שיבינו שלא תמיד המפה פרוסה בפניהם, למרות שלפעמים זה נדמה שכן,
ואם הם לא מסוגלים להבין שיתפללו שמהר יהיו בסיטואציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
עומד זוג צעיר שלא נמצא בנבכי השיקולים ומנסה להבין למה נתנו לאחים הרווקים ולא לא,
אז שיבינו שלא תמיד המפה פרוסה בפניהם, למרות שלפעמים זה נדמה שכן,
ואם הם לא מסוגלים להבין שיתפללו שמהר יהיו בסיטואציה.
בודאי
אבל בואו נאמר שזו סיטואציה שיותר מצופה שיתנו לזוג ולא לרווקים
כמו שבחתונה מכבדים את החברים של החתן להלביש לו את הפראק וחברות או משפחה של הכלה להוריד לה תכשיטים כי זו סגולה-אין לי מקור כך מקובל...
יש פה סגולה שיכולה להועיל למישהו בחיים במצבו הנוכחי-למה שלא נפרגן לו?
מצד הזוג עצמו בודאי שהוא לא יכול לדעת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
בודאי
אבל בואו נאמר שזו סיטואציה שיותר מצופה שיתנו לזוג ולא לרווקים
כו שבחתונה מכבדים את החברים של החתן להלביש לו את הפראק וחברות או משפחה של הכלה להוריד לה תכשיטים כי זו סגולה-אין לי מקור כך מקובל...
יש פה סגולה שיכולה להועיל למישהו בחיים במצבו הנוכחי-למה שלא נפרגן לא?
מצד הזוג עצמו בודאי שהוא לא יכול לדעת....
ואם לחתן יש אח מבוגר ולא נשוי?
מתאים שיתנו לחברים ולא לאח? (הלבשת הפראק)
יש לפעמים מכלול שיקולים ניכר לעין, ויש שיקולים שאינם ניכרים או ידועים,
ואם זוג קיבל החלטה שלא נראית לכם, או שתדברו לפני! ותקבלו עדין את זה שאתם לא חשופים לכלל השיקולים, ולכן גם אם ביקשתם לא בטוח שיכולים להענות לכם,
ואופציה שניה לכבד את החלטתם בלי להתערב או להעביר ביקורת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
ואם לחתן יש אח מבוגר ולא נשוי?
מתאים שיתנו לחברים ולא לאח? (הלבשת הפראק)
יש לפעמים מכלול שיקולים ניכר לעין, ויש שיקולים שאינם ניכרים או ידועים,
ואם זוג קיבל החלטה שלא נראית לכם, או שתדברו לפני! ותקבלו עדין את זה שאתם לא חשופים לכלל השיקולים, ולכן גם אם ביקשתם לא בטוח שיכולים להענות לכם,
ואופציה שניה לכבד את החלטתם בלי להתערב או להעביר ביקורת.
כתבתי מפורש חברות או משפחה....
משפחה לפני חברות זה ברור
אני באה לומר שכשיש משהו שייחודי לעניין מסוים-להיות קוואטר זו סגולה למשהו ספציפי
לדעתי
עדיף לתת לזוג
ועדין הזוג צריך להבין שלא הכל הוא מבין....
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
  • הוסף לסימניות
  • #50
זה כיבוד יחיד שיכולים לכבד אשה - יש הרבה שמכבדים את הסבא והסבתא - כהוקרה, תודה וכד'
ויש בו ענין, כהקטרת קטורת
בעבר אם הילוד לא היתה מגיעה לברית והיתה ה'קוואטער' מביאה את הילד מבית היולדת לבית הכנסת
ולהעביר את הילד מצד הנשים לצד הגברים צריך שיהיה קשר בין הצדדים - לא כל גבר יקח מיד אשה וכו'

ואגב, ראיתי שנתנו לאח ואחות רווקים - ונושעו (וראיתי גם שלא....)
סגולות אף פעם אי אפשר לדעת מה היה בלעדיהן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ואני הייתי בסיטואציה דומה ושונה אך גם לא ברורה
בתחילה ביקשו מזוג רווקים אחי האם להיות קוואטר
ורגע לפני הברית ביקש האח הנשוי של החתן להיות קוואטר כי אין לו בנים (נשוי שנה ויש לו תינוקת בת חודשיים.. וזה לא בן ה' ירחם)
מה אומרים על זה?
האם נכון היה להביא לזוג או לשמור על כבוד הרווקים שביקשו מהם בתחילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
כמו שבחתונה מכבדים את החברים של החתן להלביש לו את הפראק וחברות או משפחה של הכלה להוריד לה תכשיטים כי זו סגולה-אין לי מקור כך מקובל...
פעם ראשונה שאני שומעת על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אגב רק מחדדת הסגולה היא לבנים צדיקים ולא לילדים באופן כללי אלא שנוהגים לומר ואיך יהיו בנים צדיקים ללא ילדים
אבל עדיין זה לא סגולה לילדים ולכן יש עניין לתת גם לזוג עם ילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
מכירה משפחות שנותנות בכלל לסבא ולסבתא.
זה כבוד מאד חשוב, והזדמנות לכבד את הסבתא
ולפעמים יותר נוח לכבד מבוגרים יותר בלי לתאם ובלי אי ניעמויות אם לא מתפשל משהו ברגע האחרון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
או בגלל הבושות והכאב שזה מציף
תמיד הורי הרך הנולד שואלים את הזוג אם זה בכלל אפשרי.
הרי באותה מידה שהורי התינוק לא יכולים להעביר את התינוק ביניהם ככה כל זוג נשוי יכול להיות לא יכול.
אז תמיד אפשרי לסרב בלי להצטרך לתת שום תירוץ

מעניין הרעיון של אחים ואחיות, רק לא הבנתי אם המדובר באחי האם למה צריך גם את האחות? מספיק האח, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מי שבא לברית ורואה שכיבדו את האחים הרווקים במקום את הזוג הנשוי
מה אתם יודעים? אולי הציעו להם ולא יכלו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה