דרוש מידע קוואטר- לזוג נשוי או לאח ואחות רוקים

מצב
הנושא נעול.
רק אומר, לכל אלו שנעלבו בשם אחרים
שכשעשיתי ברית, היה לנו שתי זוגות צעירים, אחד מכל צד, והבאתי לאלו הטרים יותר
והיה מי שבא לשאול למה לא לזוג הותיק (חצי שנה לאומת חודשיים, כן?)
ומה אומר לו? שדווקא הצעתי להם והם ביקשו שלא מסיבותיהם?

כבר אמר הלל הזקן "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (פרקי אבות, ב).
 
מה את באה לומר?
שרוב הדנים כאן הם כאלו שהיו בברית על תקן "גורם רביעי", לא בעלי השמחה, לא הזוג המתכבד, ולא הזוג שלא התכבד
ולמעשה, זה פשוט מצחיק כי מהזוית הזאת אינכם יודעת כמעט כלום
 
שרוב הדנים כאן הם כאלו שהיו בברית על תקן "גורם רביעי", לא בעלי השמחה, לא הזוג המתכבד, ולא הזוג שלא התכבד
ולמעשה, זה פשוט מצחיק כי מהזוית הזאת אינכם יודעת כמעט כלום
מאמינה שחצי מהמתלוננים, מבכים את עצמם, רק מתביישים להודות בזה ורושמים שהם לא צד בדבר
 
מה אתם אומרים?
לתת קוואטר לזוג נשוי 5 חודשים (שעבר...) או לאח (28) ואחות (23) רווקים?
בתור שעשיתי 4 בריתות, אף פעם לא עלה בדעתי שזוג צעיר רוצה להיות קוואטר. בעקרון זה כיבוד קצת מבייש... (אם הייתי רואה זוג צעיר שמקבל קוואטר הייתי חושבת שכנראה יש להם איזה בעיות ולכן הם לחוצים ולוקחים סגולות שמיועדות לאנשים בצרה.)
אם אתם כן רוצים קוואטר, פשוט תציעו את עצמכם. (זה גם מקל על בעלי הברית שכ"כ טרודים לפני הברית, לדעת שהם מסודרים לפחות עם קוואטר.)
ואם הבנתי נכון את הסוגריים - מה שהוא עבר זה עצמו סגולה ידועה מאד לזש"ק. שד' יברך אתכם בקרוב!!!
 
(אם הייתי רואה זוג צעיר שמקבל קוואטר הייתי חושבת שכנראה יש להם איזה בעיות ולכן הם לחוצים ולוקחים סגולות שמיועדות לאנשים בצרה.)
הפוך, זו"צ שנשוי כמה חודשים הכי לא פדיחות
גם אם ח"ו יש בעיות, הם בעצמם כנראה עדיין לא יודעים...
 
אני יכולה לומר לכם מנסיון במקרה של שתי הצדדים
היתה לנו ברית.
יש לי גיסה שבאותו הזמן הייתה נשואה כ 9 חודשים..
וגיסה בת 27!
בעלי הברית נתנו את הקוואטר לגיסה הרווקה ואבא שלה - דבר שהיה מאוד מאוד מרגש
ומאוד מאוד שמח את גיסתי הרווקה . שתאמינו לי אין הרבה דברים שמשמחים אותה היום..
באותו הזמן אני חושבת שלשמח את אותה רווקה קצת יותר משמעותי..
במיוחד שבמקרה המדובר הזוג נשוי 5 חודשים.. זה עוד לא תקופה כל כך ארוכה בשביל להתחיל להפעיל סגולות וישועות..
אפשר גם להגיד כמה פרקי תהילים להצלחתם...

נ.ב. גיסתי הנשואה כבר הייתה מאז קוואטר בעוד פעמים ולצערי זה לא עזר עדיין....
 
ש כאן אנשים שטורחים (נסי להיכנס שניה לראש של זוג שממתין לילדים ומאווד רוצה קוואטר והם טורחים להגיע לברית- נסיעה, ביטול יום עבודה-שאף אחד לא משלם להם.. קיצור טרחה, נכון אף אחד לא חייב להם כלום וההחלטה היא רק של ההורים אבל מקום להתחשבות, הבנה ומחשבה בהחלט נמצאת כאן)
אנחנו מדברים על אותו זוג שנשוי חמישה חודשים?
כי למיטב ידיעתי על יום עבודה לא משלמים גם לרווקות
בטח לא ל
מה אתם אומרים?
לתת קוואטר לזוג נשוי 5 חודשים (שעבר...) או לאח (28) ואחות (23) רווקים?
בכנות זה קצת מביך ההתבכיינות
 
אני יכולה לומר לכם מנסיון במקרה של שתי הצדדים
היתה לנו ברית.
יש לי גיסה שבאותו הזמן הייתה נשואה כ 9 חודשים..
וגיסה בת 27!
בעלי הברית נתנו את הקוואטר לגיסה הרווקה ואבא שלה - דבר שהיה מאוד מאוד מרגש
ומאוד מאוד שמח את גיסתי הרווקה . שתאמינו לי אין הרבה דברים שמשמחים אותה היום..
באותו הזמן אני חושבת שלשמח את אותה רווקה קצת יותר משמעותי..
במיוחד שבמקרה המדובר הזוג נשוי 5 חודשים.. זה עוד לא תקופה כל כך ארוכה בשביל להתחיל להפעיל סגולות וישועות..
אפשר גם להגיד כמה פרקי תהילים להצלחתם...

נ.ב. גיסתי הנשואה כבר הייתה מאז קוואטר בעוד פעמים ולצערי זה לא עזר עדיין....
אולי תשלחי את הפרטים בפרטי ונזכה לעזור בשידוך,
בהצלחה
 
דבר אחד אני יכול לומר-שזה חוסר טקט ברמה גבוהה וגם חוצפה מדרגה מטורפת לבקש לזוג שממתין לילדים שיהיו קוואטער , לרוב זה רק פוגע בהם ומעליב אותם וזה דריכה על רגשותיהם ומלח על הפצעים, ואם הזוג באמת כ''כ רוצים את הכיבוד כסגולה הם יכולים לבקש זאת בעצמם וד''ל
 
דבר אחד אני יכול לומר-שזה חוסר טקט ברמה גבוהה וגם חוצפה מדרגה מטורפת לבקש לזוג שממתין לילדים שיהיו קוואטער , לרוב זה רק פוגע בהם ומעליב אותם וזה דריכה על רגשותיהם ומלח על הפצעים, ואם הזוג באמת כ''כ רוצים את הכיבוד כסגולה הם יכולים לבקש זאת בעצמם וד''ל
ואווווו אתה חריף נורא
מכירה מלא זוגות שהביאו להם להיות קוואטר והם ממש לא נפגעו
אישית חברה שלי סיפרה לי שהיא הייתה אחרי הפלה ומאוד רצתה קואטר ורגע לפני הברית היא ראתה את אבי הבן מציע את זה לאחות רווקה וממש נפגעה(אולי כי הייתה במצב רגיש)
אבל להגיד שזה חוצפה-נראה לי מוגזם (אחותי הזמינה במיוחד קרוב משפחה שממתין 10 שנים לילדים במיוחד כדי שיהיה קואטר והם ממש נהנו)
אז זה אולי ענין של מבט!
 
דבר אחד אני יכול לומר-שזה חוסר טקט ברמה גבוהה וגם חוצפה מדרגה מטורפת לבקש לזוג שממתין לילדים שיהיו קוואטער , לרוב זה רק פוגע בהם ומעליב אותם וזה דריכה על רגשותיהם ומלח על הפצעים, ואם הזוג באמת כ''כ רוצים את הכיבוד כסגולה הם יכולים לבקש זאת בעצמם וד''ל
מכירה כאלה שהציעו להם ולרגע לא חשבו להפגע.....
צריך להיות רגישים ולא להרגיש במקום השני...
מי אמר שזה יפגע בו?
אולי זה יפרגן לו?
 
בלת"ק
אני שמעתי על סבתא ונכד
 
דבר אחד אני יכול לומר-שזה חוסר טקט ברמה גבוהה וגם חוצפה מדרגה מטורפת לבקש לזוג שממתין לילדים שיהיו קוואטער , לרוב זה רק פוגע בהם ומעליב אותם וזה דריכה על רגשותיהם ומלח על הפצעים, ואם הזוג באמת כ''כ רוצים את הכיבוד כסגולה הם יכולים לבקש זאת בעצמם וד''ל
מאוד תלוי מי מציע - אם זה אח או אחות של הזוג זה בהחלט נורמלי
אבל אם איזה בן דוד זנוח פתאום מציע ברור שזה יכול לפגוע...
 
וואו וואו וואו איזו התנפלותתתתת
לא התכוונתי לכלום חחח
לא שמעתי בחיים שקוועטר זו סגולה לרווקים או לרווקות
כן ראיתי במו עיני 2 זוגות שקיבלו קווטער ב2 בריתות שונות
ונושעו באותו חודש...
הלוואי וכל הרווקים והרווקות יוושעו במהרה,
בלי קשר לסגולה ...
זה הכל
זה שאת/ה ראית במו עיניך זה לא אומר שזה בדוק ומנוסה , אני ראיתי במו עיני של עזר , נו?
 
מאוד תלוי מי מציע - אם זה אח או אחות של הזוג זה בהחלט נורמלי
אבל אם איזה בן דוד זנוח פתאום מציע ברור שזה יכול לפגוע...
בדיוק להיפך!! אח ואחות שהרגע התחתנו ועקפו את הזוג המסכן ועוד באים להציע להם סגולות שונות ומשונות - אין יותר מעצבן ומרתיח מזה!!
 
בדיוק להיפך!! אח ואחות שהרגע התחתנו ועקפו את הזוג המסכן ועוד באים להציע להם סגולות שונות ומשונות - אין יותר מעצבן ומרתיח מזה!!
למה מרתיח
ההיפך בדיוק זה מראה שהם חושבים עליכם
אתה נשמע ממש ניסער
בכל אופן כל אחד מכיר את בני משפחתו ויודע אם זה פוגע או לא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה