דרוש מידע קופת חולים מתחת לפני השטח:

  • הוסף לסימניות
  • #1
טיפולי שניים ב-20 שקל ממזמן אין- היום זה מתחיל ב36.
טיפולי שיניים לילדים יעלו לכם 51 לטיפול כלומר מחייבים גז צחוק + מינימום
טיפולי שיננית התפצלו ל-2 ביקורים.. גם טיפולי שורש שהיו נעשים בביקור אחד לפתע התפצלו להם
זמני המתנה מתחת לכל ביקורת (נראה לי בכל הקופות?)
משקפיים בחינם תקבלו רק אם אין צילינדר ופעם בשנה (ועל צילינדר מסכן עוד 200 שזה משקפיים בכל חנות זולה)
התעמלות בריאותית / אימון כושר? פעם בחיים (כלומר עשיתי לפני 11 שנים וזהו)

נראה לי משותף לכל הקופות לא מציינת באיזו קופה..
סבתא תמיד אמרה זול שווה יקר אז כאן ההוכחה......
ואם יש לכם עוד- תוסיפו, בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה נטו קטע שיווקי
מה שכן אני יודעת שבחוק שליצמן חוקק מותר עד 52 שח לביקור לטיפול שיניים לילד
וזה באמת ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ואם אתם צריכים התחייבות לMRI יוציאו לכם את הנשמה!!!!
ילדה עם גידול בראש שצריכים להתחנן בשבילה לקבל אישור לMRI מעקב!
פשוט אטימות! טמטום! ורשעות!!!!
אני מבינה שעולה להם מאוד יקר, זה גם עם הרדמה (בערך 11000 ש"ח), אבל לא שילמתי לכם כל החיים אלפי שקלים לחינם????
אולי במקום להתעלל בנו, תעזרו לנו לעבור את התקופה הקשה הזאת יותר בקלות????
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
במקרים כאלו החברי כנסת מאד מאד עוזרים.
כל החכי"ם החרדים. מומלץ לפנות אליהם. בלי קשרים ובלי פרוטקציות. פשוט לפנות.
ב"ה בינתיים המנהל קשרי לקוחות של הקופה שלי באיזור שלנו מאוד עוזר לי.
ומסדר לי מיד מה שאני צריכה.
אבל התסכול כל פעם שאני מקבלת סירוב ממחלקת כספים של הקופה, משגע אותי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
טיפולי שניים ב-20 שקל ממזמן אין
מעניין דווקא אצלינו בכללית יש - כולל עקירה כירורוגית שבפרטי רצו 600+
מטפלת לכל המשפחה בקופה וממש מרוצה
טיפולי שיננית התפצלו ל-2 ביקורים.
גם לא ידוע לי ואני אחת שמקפידה מידי שנה להגיע ואפילו במידת הצורך פעמיים בשנה
ואגב גם זה נכלל ב20 שקלים….
טיפולי שורש שהיו נעשים בביקור אחד לפתע התפצלו להם
כאחת שקצת מבינה בטיפולי שיניים
טיפול שרש זה ממש תלוי בטיפול אם יש צורך בחבישה או לא (עומק החור) ולכן לפעמים לאחר שפותחים את השן לבצע את הטיפול יש צורך בחבישה - בשפה פשוטה תרופה לשן) ורק בטיפול השני (כשבוע-שבועיים הפרש) לבצע את הטיפול שרש עצמו.
וזה לא משנה אם תטפלי בקופה שלך או בפרטי
כמובן שזה כן תלוי רופא וצריך לט.שרש משהו שזה ההתמחות שלו ולא רופא שיניים כללי.

לפי מה שתיארת התיסכול,המחירים, והפיצול תורים כנראה שמדובר לא בטיפולי שיניים רגילים כן אלו שעולים 20 שקלים ….
אלה זה הרבה מעבר לטיפולים משמרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עצוב, מאחל רפואה שלמה במהרה ובריאות עד 120.
אנשים, לכו תעשו ביטוח בריאות פרטי עם כיסוי אמבולטורי אצל סוכן תותח, שווה כל שקל (שרק נשלם על זה כל החיים ולא נשתמש)

יצא לי כבר להשתמש בזה בניתוח כריתת כיס מרה (זה כלום, אני יודע). במקום לחכות חצי שנה בתור לטיפול בתל השומר, עשינו את זה שבועיים אחרי ההבחנה באסותה תל אביב אצל מנתח מומחה שאנחנו בחרנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עוברים קופה.
בודקים לפני כמובן ששם זה יותר טוב בקטע הזה.
בקופה שאני נמצא (רוויזיוניסטית) האישור על הכספים ממש חלק.
קל להגיד, מאוד קשה לבצע. ולא תמיד שווה.
חוץ מזה, שהבנתי שזה ככה כמעט בכל הקופות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קל להגיד, מאוד קשה לבצע
עברתי כמה קופות חולים במהלך חיי ב"לחיצת כפתור" באתר.
אין בזה שום קושי, חוץ מדקה שבה שואלים אותך למה עזבת ואתה צריך לחשוב איך לסיים את השיחה, כי שום ייעול לא יצא מהשיחה הזאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עברתי כמה קופות חולים במהלך חיי ב"לחיצת כפתור" באתר.
אין בזה שום קושי, חוץ מדקה שבה שואלים אותך למה עזבת ואתה צריך לחשוב איך לסיים את השיחה, כי שום ייעול לא יצא מהשיחה הזאת.
יכול להיות.
אבל כשיש לי בקופה שלי שאני נמצאת בה כבר למעלה מ20 שנה את המזכירות שאני מכירה, ואת הרופאים שאני מכירה ומכירים אותי, ועוזרים לי מאוד מאוד. לא מעוניינת לעזוב אותם. ולעבור לחדשים שלא מכירים אותי, ואני לא אותם...
לא יודעת, שמעתי על הרבה שבתקופות של קושי עברו קופה. ואח"כ התחרטו...
כי תכל'ס כל הקופות חולים, זה נבלה וזה טרפה....
שלא נצטרך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
@מצליחה
יש ביטוח רפואי חדש עכשיו,
עלות חודשית ליחיד 72 ש"ח
במצב רפואי מורכב לדעתי זה חובה.
הצטרפות ללא הצהרת בריאות.
אם השתמשו בשרות מחוייבים לשנה. אם לא, אפשר לבטל בכל רגע
מכירה את החברה כנותנת שרות בתחום אחר ואני ממליצה מאוד.
1. ניהול ביוקרטיה ומיצוי זכויות מול ביטוח לאומי, קופות חולים, חברות ביטוח.
2. הקדמת תורים וכיסוי אמבולטורי (אם את לא יודעת מה זה, תגגלי) כל תור שאת צריכה, כולל הסיוטיים כמו MRI בהמתנה של מקסימום שבועיים.
ואם לא אכפת לך להתגמש עם מיקום גם תוך מספר ימים
3. ניהול ארוע רפואי - מעבירים לה ם את התיק הרפואי והם בונים תוכנית עם הרופאים המומחים ביותר בכל תחום כולל קביעת תורים (במקום לפנות לעזר מציון ולברר)

בעדיפות דרך סוכן ביטוח כדי שיהיה לך עוד גיבוי.
אבל בגדול הם מנהלים את הכל. נותנים לך נציג אישי שאחראי על התיק שלכם.
זה קישור לאתר שלהם:

הרבה הרבה בריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
@עוגת בוקר זה נשמע משהו מעניין אבל זה לא ביטוח בריאות.
זה נראה כמו חברה למיצוי הזכויות בקופות החולים (או בביטוחים הפרטיים אם כבר קיים כזה)
שווה בדיקה - זה ברור, ביטוח בריאות - זה לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לפי מה שתיארת התיסכול,המחירים, והפיצול תורים כנראה שמדובר לא בטיפולי שיניים רגילים כן אלו שעולים 20 שקלים ….
אלה זה הרבה מעבר לטיפולים משמרים
טיפולים סטנדרטים- סתימות ושורש. כמובן על מבנה וכתר שילמתי כ-1000 ש"ח בלי למצמץ. כבר כמה שנים לא שילמתי 20 לטיפול...
ואני כתבתי בכוונה בלי שם קופת חולים כי כולם באותה קטגוריה ואין להם באמת במה לנפנף (לא משנה לאיזה כיוון החוצה או פנימה)
אז מי שחושב לעבור בגלל הטיטל הזה יכול לחזור אחורה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@מצליחה
יש ביטוח רפואי חדש עכשיו,
עלות חודשית ליחיד 72 ש"ח
במצב רפואי מורכב לדעתי זה חובה.
הצטרפות ללא הצהרת בריאות.
אם השתמשו בשרות מחוייבים לשנה. אם לא, אפשר לבטל בכל רגע
מכירה את החברה כנותנת שרות בתחום אחר ואני ממליצה מאוד.
1. ניהול ביוקרטיה ומיצוי זכויות מול ביטוח לאומי, קופות חולים, חברות ביטוח.
2. הקדמת תורים וכיסוי אמבולטורי (אם את לא יודעת מה זה, תגגלי) כל תור שאת צריכה, כולל הסיוטיים כמו MRI בהמתנה של מקסימום שבועיים.
ואם לא אכפת לך להתגמש עם מיקום גם תוך מספר ימים
3. ניהול ארוע רפואי - מעבירים לה ם את התיק הרפואי והם בונים תוכנית עם הרופאים המומחים ביותר בכל תחום כולל קביעת תורים (במקום לפנות לעזר מציון ולברר)

בעדיפות דרך סוכן ביטוח כדי שיהיה לך עוד גיבוי.
אבל בגדול הם מנהלים את הכל. נותנים לך נציג אישי שאחראי על התיק שלכם.
זה קישור לאתר שלהם:

הרבה הרבה בריאות

@עוגת בוקר זה נשמע משהו מעניין אבל זה לא ביטוח בריאות.
זה נראה כמו חברה למיצוי הזכויות בקופות החולים (או בביטוחים הפרטיים אם כבר קיים כזה)
שווה בדיקה - זה ברור, ביטוח בריאות - זה לא.
אפשר להרחיב על זה?
אנחנו גם מתמודדים עם תסכול מול קופת חולים שגוזל לנו הרבה כוחות בטיפול בילד עם צרכים מיוחדים
מה בדיוק החברה הזו יכולה לעשות? או מי יודע לענות על זה, יש סוכנים שמשווקים את התוכנית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חשוב לדעת לפני שמצטרפים לביטוח בריאות פרטי
חברות הביטוח הם גוף מסחרי ופרטי לפני הכל, הם לא יבטחו מצב רפואי קיים!!
שום חברה לא תסכים לקבל לביטוח בנאדם עם בעיה רפואית ולתת עליה כיסוי מלא כשהיא יודעת שהיא הולכת להוציא כסף מהכיס ולשלם תביעות. הם ישימו החרגה ולא יכסו את הבעיה הקיימת.
גם אם אין הצהרת בריאות, וזה קורה בד"כ בביטוחי קולקטיב שיש תחנות בהם ניתן להצטרף בלי הצהרת בריאות, זה מותנה בכך שלא ניתן לתבוע את הביטוח בשנה הראשונה. קחו את זה בחשבון.
יש כתבי שירות בתוך ביטוחים פרטיים שבהם אין צורך בהצהרת בריאות ואפשר לבדוק האם כתבי השירות האלו יכולים לעזור לכם או לא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה